1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN
To co jsem tady psal o chudé směsi, mi říkal ten maník v DK při koupi výfuku. Docela jsem tomu věřil, pže si myslím, že tam jsou věci docela znalí. Ale abych řekl pravdu, taky jsem si myslel, že se s tím FI popere...Matně si pamatuju z průmyslovky, že by tam mělo být čidlo teploty a množství nasávanýho vzduchu, teploty motoru, otáček, polohy plynu,lambda sonda...a podle toho by to mělo řídit délku otevření vstřikovacího ventilu(tudíž množství paliva)...ale jak je to řešený přímo u mašin, fakt nevím...
Jinak teď jsem volal kamošovi, kterej si jako první v ČR nechal tunit XTX660 (KN filtr,výfuky Akrapovič, Power Comander) a prej mu v YAMAHA Brandýs (Ulrich) říkali, že to XTXko nemá lambda sondu, tudíž management nedokáže rozpoznat a přenastavit bohatost směsi. A proto se tam dává ten PC, aby sis naprogramoval mapu podle novejch poměrů a měření na brzdě.
Dle katalogu dílů CB 1300 lambdu taky nemá...Nevím jak CBR 600RR.
Jestli tomu někdo fakt dobře rozumíte, napište to sem. Docela mě zajímá, jak to ve skutečnosti je.