globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tl 1000 s plave
11.8.2009 v 11:16
Zdravím všechny odborníky na tl 1000 s.Potřeboval bych poradit.Při vyšší rychlosti tak nad 130 a víc to začne plavat,ale pouze na rovných úsecích.Nastavení zadku mám víc na tvrdo,dofoukáno mám taky dost.Tak nevím,ještě mě napadlo ložisko v zadním kole.

Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 11:24 | Nahoru | #1
Vypusť vzduchové komory...

"Klarmachen zum Tauchen!!!"

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 11:45 | Nahoru | #2
dofoukano? - nechapu
nastaveno na tvrdo? to znamena co? on je kompresni a expanzni utlum, a to ze si nekdo pritahne expanzi na max asi neznamena ze ma "okruhove" nastaveni....
jako tele plave, ale pres 130 a po rovine zase ne... nekde je chyba... takhle na dalku tezko rict kde...

Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 11:55 | Nahoru | #3
Tam toho může bejt víc... Od špatně sjetejch gum, zadního kola "naštorc" (nerovnoměrné napínáky), taky to může dělat nějaká závada na tlumiči, až po křivej rám...

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:06 | Nahoru | #4
Začal bych Gumama... A to kroucení se projevuje při zrychlování? Vyšívá to řídítkama?

Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:23 | Nahoru | #5
fouká boční vítr?

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:23 | Nahoru | #6
jak spravne nastavit zadni tlumic??

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:29 | Nahoru | #7

Tyger...8>jak spravne nastavit zadni tlumic??



vyhodit a dat jinej:) u rotacaku bych asi nastavil standartni nastaveni, co jsem cetl ruzne testy tak at zatocis kroutitkama jak chces tak porad to neni ono... tusim ze kritizovali moc velkou kompresi a malej rebound... nebo naopak? musel bych se podivat...

Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:30 | Nahoru | #8
aha ja ani nemam v palnu to nejak nastavovat,jen me to minule zajimalo

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:44 | Nahoru | #9
assassin> nafoukáno mám na 2,9 a nastavení kompresní je mezi továrním nastavením a hard.Co to ložisko,protože v jednom servise mi řekli,že je už načatý a v druhym zase ,že je v pohodě tak nevím

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:47 | Nahoru | #10
kovis.13> Projevuje se to spíš když uberu.Řidítka jsou v poho jde to od zadního kola

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:51 | Nahoru | #11
to by mohly být vůle na zadní ose , kámoš měl na SV hnuté rámem a motorka zrychlovala normálně a při vymáčknuté spojce nebo při zpomalování mu to vrtělo zadkem , pocit jakoby to mělo 2 stopy...

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 12:58 | Nahoru | #12
[img]

ciste teoreticky - pokud plati grafy co namerili v maxtonu - ze by nejlepsi melo bejt komprese min, rebound standard, nebo spis vetsi... ale z testu vyplyva ze at tocili sroubkama na rotacaku jak chteli na jizde se to prilis nepoznalo... meli ten tlumic i rozebranej a vyndavali planzety jako z klasickeho tlumice - opet udajne zadna zmena...

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 13:49 | Nahoru | #13
kovis.13> dá se s tím něco dělat nebo to chce servis?

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 13:50 | Nahoru | #14
assassin> Zkusím to nastavit podle manuálu a uvidím

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 14:18 | Nahoru | #15
ale pokud to nejak cvici pri ubrani/pridani tak jak rika kovis.. prosel bych loziska v kolech, vuli v ose kyvky, kouknout jestli neni nejak ohla/praskla(svar trubka vs odlitek) atd...

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 14:40 | Nahoru | #16
assassin> Podívám se nato a uvidíme zatím díky

1 reakcí na tento příspěvek Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 16:05 | Nahoru | #17
Tipnul bych to na utrzenej uchyt zadniho tlumice na ramu.

(reakce na) Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 16:19 | Nahoru | #18

Neal1>Tipnul bych to na utrzenej uchyt zadniho tlumice na ramu.


Na prvnim TL jsem měl volnej rotační tlumič,na pohled nic znát nebylo,ale při větší rychlosti motorka plavala,přejdi všechny šrouby na pérování třeba tam nějaká vůle bude.

Tl 1000 s plave

11.8.2009 v 16:21 | Nahoru | #19
jo ulomenej a volnej rotacak je taky casta zalezitost... zapomel jsem, uz sem asi prepracovanej:)

Tl 1000 s plave

17.8.2009 v 10:15 | Nahoru | #20
Tak jsem to prošel všechno kolem rotačáku a všechno je dotažený,žádná prasklina.Nastaviljsem tlumiče podle výrobce a je to dobrý,takže asi na hovno nastaveno.
Díky všem za rady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist