pisu to do motorsportu, jelikoz predpokladam, ze sem lezou vic okruhari a ty s tim maji asi vetsi zkusenosti davani 520 na sve motorky
zajimalo by me jak velky je prakticky rozdil mezi 520 a 525?
jednalo by se o retez EK CHAIN 520 MVXZ nebo ZVX
chci EK jelikoz to delaji i v modre.
zajimaji me tyto veci
1. poznam to pri akceleraci / deakceleraci ? nebo to je fakt jenom na okruh kde se lovi vteriny / desetiny
2. vydrz ? pri jezdeni na silnici
proc to chci? jen tak proste. vaha dolu. a nemam na magnesiovy kola
diky
Naposledy editováno 08.08.2009 23:52:52
1 reakcí na tento příspěvek Retez 520 vs. 525
nad prevodama ted taky premyslim zaklad je 17/43
http://www.gearingcommander.com/ tady laboruju s ruznejma prevodama 16/44, 17/45 (se mi zda asi nejlepsi) posune maximalku asi o 10km/h dolu ale i tak mi 260 staci.
no nebudu asi vymejslet blbosti a dam tam EK 525 MVXZ "Quadra X- kroužek
Naposledy editováno 09.08.2009 19:17:00
+ ještě jedna věc.. neni to zbytečně drahý? za 3000 máš celou sadu.. Já jezdim ČZ a max spokojenej, cena za sadu jako ty za řetěz. čz teď standardně dělaj krásný zlatý řetězy a to by suze slušelo mnohem víc než modrá
Naposledy editováno 09.08.2009 20:07:43
corela - jako zlatej CZ by byl asi taky peknej, ale chapej RIZLA = modry (pak uz mi bude chybet jenom komplet ohlins, tu 750 prevrtam na 800 a je to )
no a ten Cz x-ring taky neni nijak extra levnej 2600,-
[img]
retez se teda asi vyresil. vemu tu 525
a co prevod? takze myslite 16/43 ?? jak psal corela?
Naposledy editováno 09.08.2009 21:22:59