globalmoto_kveten





Téma: Retez 520 vs. 525
 
8.8.2009 v 23:50
zdar.
pisu to do motorsportu, jelikoz predpokladam, ze sem lezou vic okruhari a ty s tim maji asi vetsi zkusenosti davani 520 na sve motorky

zajimalo by me jak velky je prakticky rozdil mezi 520 a 525?
jednalo by se o retez EK CHAIN 520 MVXZ nebo ZVX
chci EK jelikoz to delaji i v modre.
zajimaji me tyto veci
1. poznam to pri akceleraci / deakceleraci ? nebo to je fakt jenom na okruh kde se lovi vteriny / desetiny
2. vydrz ? pri jezdeni na silnici

proc to chci? jen tak proste. vaha dolu. a nemam na magnesiovy kola

diky

Naposledy editováno 08.08.2009 23:52:52

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 09:37 | Nahoru | #1
pokud to nemáš vyloženě na orkuh, kup 530 (resp 525). oproti 520 velký rozdíl ve výdrži (půlka co 530).. užší řetězovka je logicky lehčí, má menší odpor, motor nepotřebuje "tolik síli" aby zadní kolo přes řetěz roztočil.. ale myslim že to stejně nepoznáš, raději zkrať převod, uděláš líp Další věc je to jak se o řetěz staráš..dostatečně napnutý, vyčištěný a správně namazaný... pak se ti může klidně 530ka točil líp jak špinavá 520..

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 09:43 | Nahoru | #2
šel bych do 525, pokud vyloženě nejezdíš okruhy. V té výdrži se to vyplatí

1 reakcí na tento příspěvek Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 09:57 | Nahoru | #3
Corela: diky, pokud rikas ze ten lehci nepoznam budu ti verit (jen tak pro zajimavost nevis jakej je vahovej rozdil? 0,5kg ci mene?)
nad prevodama ted taky premyslim zaklad je 17/43
http://www.gearingcommander.com/ tady laboruju s ruznejma prevodama 16/44, 17/45 (se mi zda asi nejlepsi) posune maximalku asi o 10km/h dolu ale i tak mi 260 staci.

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 18:07 | Nahoru | #4
Jestli stavíš na české okruhy převod na 260km/h u GSX-R 750, tak tam v klídku nech originální šířku 530, protože podstatně víc výkon zabijíš převodem, než dvěma koněma rozdílu na typu řetězu.........

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 19:13 | Nahoru | #5
Rozdíl z 530 je velký a při akceleraci to poznáš.

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 19:15 | Nahoru | #6
Neeee 530 ta byla u starsich GSxR. origo je 525. no a jaky prevod bys doporucil? nestavim to na okruhy. ale rikal jsem si, ze na silnici mi 260 bohate staci.

no nebudu asi vymejslet blbosti a dam tam EK 525 MVXZ "Quadra X- kroužek

Naposledy editováno 09.08.2009 19:17:00

(reakce na) Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 19:59 | Nahoru | #7
RobinR> váhově nevim.. ale v ruce bys to poznal co se převodu týče dej dopředu o zub míň a máš klid. nejlepší a nejlevnější varianta.. na maximálku nekoukej.. beztak ti bude kecat tacháč takže si budeš připadat že letíš až až

+ ještě jedna věc.. neni to zbytečně drahý? za 3000 máš celou sadu.. Já jezdim ČZ a max spokojenej, cena za sadu jako ty za řetěz. čz teď standardně dělaj krásný zlatý řetězy a to by suze slušelo mnohem víc než modrá

Naposledy editováno 09.08.2009 20:07:43

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 20:31 | Nahoru | #8
za sebe píšu asi tohle mel jsem na Suze 525 ted tam mam 520 a jedinej kdo to pocituje je ma penezenka

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 21:17 | Nahoru | #9
stepos - no super to sem chtel slyset. (nebo spis nechtel )

corela - jako zlatej CZ by byl asi taky peknej, ale chapej RIZLA = modry (pak uz mi bude chybet jenom komplet ohlins, tu 750 prevrtam na 800 a je to )
no a ten Cz x-ring taky neni nijak extra levnej 2600,-
[img]

retez se teda asi vyresil. vemu tu 525
a co prevod? takze myslite 16/43 ?? jak psal corela?

Naposledy editováno 09.08.2009 21:22:59

Retez 520 vs. 525

9.8.2009 v 21:53 | Nahoru | #10
no jo, modrá je modrá.. ale já mám raději zlatou... tobě by ladila s tim nápisem rizla a k ceně, je fakt že to mám od známýho s menší slevou.
převod jdi určitě 16/43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist