globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechápu S4R
8.8.2009 v 20:06
tak sem se dnes po dlouhém ukecávání dočkal půjčení duc duc S4R. moc děkuju jiřince no a už končeně můžu napsat: DVOUVÁLCE SOU JEBKY, JEBKY, JEBKY jako svezení úžasné, ovladatelnost, brzdy.. no bomba, ale ten pojebaný, cikánský nesmysl do V, co oni prodávají jako do L je úplná katastrofa a zabilo to super motorku!!! motor je hnusně tvrdý (to bych ještě sežral), pod 4 skoro nefunguje (a že krouťák, ha ha, kde? asi mu neřekli, že je to litr ), nutí to řidiča jezdit furt kudlu, furt to střílí jak z děla a rambajz to dělá jak prase, no hotový magnet na policajty a oštěpaře s vidlama u silnic... to se mi to celkem i líbí.. už teda ne. zlaté GSXR a to je úplně na pi.. motorka, ale... člověk si může vybrat jak pojede a néé, že si motorka bude něco diktovat...

jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..

toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.

teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl

Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

8.8.2009 v 20:16 | Nahoru | #1
uved to na pravou míru,takže nechápeš ducatí dvouvály,to byli mrdky vždycky

Nechápu S4R

8.8.2009 v 20:20 | Nahoru | #2
Podvozkově Ducati !!! Pocitově jsem na lepším nejel
V nízkych otáčkach je to trápení !!! ale o tom to je
Prostě Ducati je Ducati
Proto je tak milována a nenáviděna

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

8.8.2009 v 20:20 | Nahoru | #3
Podle me treba honda VTR je hodne povedeny dvouvalec, i kdyz co si budeme povidat, ne nadarmo je nejrozsirenejsi ctyrvalec
hold jak jsou dolnaci a hornaci, tak jsou ctyr a dvouvalcovi fandove, nerikam ani hovno ani chcanky, kazdy ma neco do sebe

(reakce na) Nechápu S4R

8.8.2009 v 20:20 | Nahoru | #4

DawidER5>uved to na pravou míru,takže nechápeš ducatí dvouvály,to byli mrdky vždycky



jj, souhlas

Nechápu S4R

8.8.2009 v 20:44 | Nahoru | #5
Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Někomu se to zase líbí, tobě ne. Já třeba nechápu čopristy a po svezení jsem jen usoudil, že to není nic pro mě, ale chápu, že někomu se to líbí (teda moc to nechápu, ale beru to )

Na čtyřventilové ducně jsem teda nejel, tak nevím jak si "diktuje" jízdu.

Naposledy editováno 08.08.2009 20:45:53

Nechápu S4R

8.8.2009 v 21:06 | Nahoru | #6
Dolíku Dolíku, ty abys ke všemu neměl výhrady

Za komančů bys drandil na třiapůle a to by byly točky

Nechápu S4R

8.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #7
Njo není to pro zženštilý typy!!

Nechápu S4R

8.8.2009 v 23:42 | Nahoru | #8
Tak jestli si čekal že ti jak na japoncovi vypadne pytlík rýže z motoru, to prostě nemůžeš od itala čekat, zase srovnáváš Monstera s GSXem, to je taky samo o sobě docela blbost, to jsi měl projet 1198r/s a pak srovnávat a ne monster/gsxr
Tohle je ducati, je to charakter tý motorky pro co ji kupuješ...
Ale přesto zastávám názor že jet na S2R monsteru, mluvil bys jinak...

Nechápu S4R

9.8.2009 v 00:34 | Nahoru | #9
Na jedné jízdě nemáš šanci pochopit. S4R je strašná bestie. Pro částečné sžití je třeba tak cca měsíc. Ale když pochopíš, jak na ni, je úžasná (ale furt zlá). Pro mě je to zatím nejlepší a nejosobitější bike, na kterém jsem jel

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 00:35 | Nahoru | #10
DawidER5> a víš jak japonci přišli na to vyrávět SV?
aby se chytli obrovské vlny úspěchu mostera

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

9.8.2009 v 00:48 | Nahoru | #11
"""Blondýny jsou jebky a jen zrzky jsou o pravé ořechové!"""
To je stejná hloupost!

Nechápu S4R

9.8.2009 v 00:51 | Nahoru | #12
Především je třeba si uvědomit, že veškeré naháče od 500 kubíků vejš (do 500 jsou to fajn motky do města) jsou na hovno A kupujou si jenom skalní masochisti - z čehož samozřejmě vyplývá, že čím větší "maso", tím je to víc ono!

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 00:56 | Nahoru | #13
Franky> ne, to je subjektivní pocit, stejně jako to co psal autor vlákna

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

9.8.2009 v 01:05 | Nahoru | #14
Promiň ale taky s tebou nesouhlasím. V prvý řadě ti chci pochválit gsxrko, to je raketa ja bič... Jednou bych jí chtěl mít, ale ten výkon je moc.
Jinač to fakt nemůžeš srovnávat, máš ostrou závodní pilu, S4R je charismatickej dvouhrnek co má koule woe rozumíš.
Onehda jsem se bavil s jednim typanem na benzince, přijel na guzině něco přez litr, motor boxer. Jsem se ho ptal jak je spokojenej a on že to koupil bez toho aby na tom jel, první den doma co si to jel projet to chtěl okamžitě vrátit, že mláti, jede divně atd atd... Po týdnu si tu motorku tak zamiloval, že už by žádnou jinou nechtěl. Předtím měl cbr 900

Nechápu S4R

9.8.2009 v 01:18 | Nahoru | #15
Dolík.... pěkně napsaný..proto mám dvouvál..protože mě to děsně baví

Nechápu S4R

9.8.2009 v 01:40 | Nahoru | #16
ano přesně, že nechápeš a dobře že chápat nebudeš neni ti souzen zábavný motor a zábavná motorka, ano čtyrvalec je opravdu asi nejidealnější sportovní motor co pobere všechny rozkazy od jezdce. To co píšeš evidentně svědčí o tom, že si nedokážeš představit že pro někoho 4vál muže být nudný, že něktěří lidé by se utopili otravou nad linearními křivkami výkonu v závislosti na otáčkách. Ano jezdi tvé překoňované gsxr, které určitě ujede všem nevýkoným zábavným dvouválům!

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

9.8.2009 v 01:49 | Nahoru | #17
pro info pro ty, co si myslí, že to furt držím do bezvědomí, řadím v 6ti, max 7 tis a jede to jak sviňa, když chcu pojezdit v klídku řadím ve 4 tis, bo to jede solidně. s tou duc to prostě nejde, proto musím dělat to, co chce motorka a né, to co chcu já. a když ve 100 kmh na 6ku přidám, tak to musí vystřelit a néé, že se to začne třebat a houno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 02:33 | Nahoru | #18
Riddick>
Guzzi Ale boxer to teda jaksi néni...

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 03:41 | Nahoru | #19
PajaMG> no nepamatuju si co to přesně bylo, jen čouhaly hlavy do boku, tak jsem nazval boxerem

Nechápu S4R

9.8.2009 v 08:55 | Nahoru | #20
Kdybych někdy mněl možnost si opět koupit 2val tak nevaham ani chviličku (doufam že dalši moto bude)
Sice mi to stoi v garaži, ale 4valec patři do auta :\

Nechápu S4R

9.8.2009 v 09:05 | Nahoru | #21
S4R je můj velký sen

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

9.8.2009 v 09:08 | Nahoru | #22
BMW R1100S je něco jako čtyřválec? k tomu to má ale saaakra daleko dyť je to boxer, probuď se, já sám vim, jakej je v tom rozdíl...jel jsem za sebou na tátovo r1100s, svym sv650s a taky na banditu, rozdíli to jsou jako prase, ale můžu říct, že 2V je nej a boxer ještě lepší

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 09:23 | Nahoru | #23

Creck>Podle me treba honda VTR je hodne povedeny dvouvalec, i kdyz co si budeme povidat, ne nadarmo je nejrozsirenejsi ctyrvalec
hold jak jsou dolnaci a hornaci, tak jsou ctyr a dvouvalcovi fandove, nerikam ani hovno ani chcanky, kazdy ma neco do sebe

Nechápu S4R

9.8.2009 v 10:20 | Nahoru | #24
tohoto pána vůbec neposlouchejte. on to nemá chlapec v hlavě v pořádku. nás už svými keci nudí, tak se ventiluje tady na netu dolíku, ty prosímtě žádnou motorku nehodnoť veřejně jinak S4RS je docela bombice, oproti běžné produkci je to prostě něco jiného

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

9.8.2009 v 10:33 | Nahoru | #25
Já myslim že to Dolík docela vystihl,jenže kdyby to psal nekdo z druhé strany budou v příspěvku tytéž argumenty,ale podané v dobrém slova smyslu jinak souhlas monster je motorka dobrá tak na jízdu okolo komína...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 10:46 | Nahoru | #26

Dr.Ďuričko22> jinak souhlas monster je motorka dobrá tak na jízdu okolo komína...



...a je to mínus? Kdo chce cestovat, koupí si samozřejmě něco jiného...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 10:55 | Nahoru | #27

Dolík....>pro info pro ty, co si myslí, že to furt držím do bezvědomí, řadím v 6ti, max 7 tis a jede to jak sviňa, když chcu pojezdit v klídku řadím ve 4 tis, bo to jede solidně. s tou duc to prostě nejde, proto musím dělat to, co chce motorka a né, to co chcu já. a když ve 100 kmh na 6ku přidám, tak to musí



tak když jezdíš 100 kmh na 6 tak di do píči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 10:59 | Nahoru | #28
Repulsion> ...je to jistá forma nepraktičnosti týhle motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:04 | Nahoru | #29

Dr.Ďuričko22>Repulsion> ...je to jistá forma nepraktičnosti týhle motorky



Když se to vezme kolem a kolem, tak většina lidí si kupuje nepraktické motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:13 | Nahoru | #30

Repulsion>Když se to vezme kolem a kolem, tak většina lidí si kupuje nepraktické motorky



Mam to ted brát hlavne tak,že promluvil majitel Transalpa
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist