globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net
 
6.8.2009 v 12:30
Ahoj lidi, chtěl bych se s vámi podělit o mou zkušenost s nákupem v jistém moto e-shopu... Dne 17.06.09 jsem si objednal v e shopu moto kufr GIVI E55N, brzdové světlo, vnitřní tašku, opěrku pro kufr, adapér (plotna) a nosič kufru za cenu 11 787.- 24.6. mi poslali mail s omluvou za spoždění pro velký zájem o tyto produkty atd.. 29.6. mi trpělivost nedala a napsal jsem mail, jak to vypadá s mou objednávkou. Následující den mi odpověděli, že kufr, nosič a opěrku již mají a na zbytek čekají. 1.7. automatický mail s omluvou.To už bylo 14 dní od objednání, zboží jsem touto dobou podle nich měl mít již v rukou.. 7.7. konečně mail - objednávka vyřízena s tím, že si při převzetí mám prohlédnout obsah balíku, pokud bude něco rozbitého nebo bude něco chybět, tak to přebírat nemám a mám se jim ozvat. Pošta je ale zodpovědná pouze za obal ne obsah, takže těžko můžu zboží převzít, zkontrolovat a pak říct, že ho nechci.. 9.7. po 22 dnech od objednání si konečně vyzvedávám balík. Tudíž velká radost jedu dom, rozbalim balík, mám velké oči a tak je samozřejmně vše v pohodě. Pak na každé části koukám podrobněji a z velké radosti začíná být nasranost. Plotna mi dorazila bez instalačních šroubů - koukám dál a kufr na jednom rohu škrábnutej. Beru fakturu, volám tomu jednateli a řikám mu jak to je. On nepříjemnej, že mají na internetu jasně napsáno, ať jim nikdo nevolá, že jsou na festivalu ve Vizovicích a už chtěl zavěsit. Jasně jsem mu řekl, že na tý faktuře ale nic takového nepíšou. Pak mi připomněl, že psali mail o tom abych si prohlédnul obsah balíku v přítomnosti doručovatele, že to už neni jejich problém, ale pokud chci tak to můžu poslat zpátky na reklamaci a že ta plotna by měla dorazit v bublinkaté folii, čemuž tak nebylo a návod k instalaci úplně zmuchlanej a jen v aj a nj. Sepsal jsem tedy reklamaci (včetně toho až balík dorazí, aby se mi ozvali a další jejich postup vyřízení mé reklamace) a ještě ten den 9.7. jsem jim jen plotnu poslal zpět na adresu uvedenou na faktuře (kufr jsem už nechal být). Do 17.7. žádná odezva - píšu mail - balík nedorazil, protože jsem to poslal na korespondenční adresu a ta, prý není totožná s adresou skladu (ale tu nikde uvedenou nemají). To byl již měsíc od obědnání a začínala mi docházet trpělivost. Na stránkách pošty jsem si našel, že balík byl doručen ještě ten den 17.7. Další týden zase bez odezvy 23.7. píšu opět mail. O den později odpověd: Váš balík dorazil. Jakmile dorazí od dodavatele pošleme ho zpět. To už je nějakých 37 dní od objednání.. Fakt paráda kufr jsem už docela postrádal, ale co naplat. 29.7. najdu ve schránce papír, že mám balík na poště. Druhý den tam zase natěšenej běžim. Plotna dorazila i s inst. šroubama a s tim papírem co jsem jim psal já, bez žádné omluvy, nějakého vyjádření... Všechny produkty bez českého návodu. Z toho vyplývá, že po nějakých 43 dnech od objednání jsem si mohl kufr užít v plné kráse. Paráda. Další příběh s jedním českým e-shopem a opravdu vstřícném jednání..

Naposledy editováno 06.08.2009 12:31:15

1 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:09 | Nahoru | #1
odkaď že je ta firma?

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 12:31 | Nahoru | #2
martin88> Brnoooo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist