globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net
 
6.8.2009 v 12:30
Ahoj lidi, chtěl bych se s vámi podělit o mou zkušenost s nákupem v jistém moto e-shopu... Dne 17.06.09 jsem si objednal v e shopu moto kufr GIVI E55N, brzdové světlo, vnitřní tašku, opěrku pro kufr, adapér (plotna) a nosič kufru za cenu 11 787.- 24.6. mi poslali mail s omluvou za spoždění pro velký zájem o tyto produkty atd.. 29.6. mi trpělivost nedala a napsal jsem mail, jak to vypadá s mou objednávkou. Následující den mi odpověděli, že kufr, nosič a opěrku již mají a na zbytek čekají. 1.7. automatický mail s omluvou.To už bylo 14 dní od objednání, zboží jsem touto dobou podle nich měl mít již v rukou.. 7.7. konečně mail - objednávka vyřízena s tím, že si při převzetí mám prohlédnout obsah balíku, pokud bude něco rozbitého nebo bude něco chybět, tak to přebírat nemám a mám se jim ozvat. Pošta je ale zodpovědná pouze za obal ne obsah, takže těžko můžu zboží převzít, zkontrolovat a pak říct, že ho nechci.. 9.7. po 22 dnech od objednání si konečně vyzvedávám balík. Tudíž velká radost jedu dom, rozbalim balík, mám velké oči a tak je samozřejmně vše v pohodě. Pak na každé části koukám podrobněji a z velké radosti začíná být nasranost. Plotna mi dorazila bez instalačních šroubů - koukám dál a kufr na jednom rohu škrábnutej. Beru fakturu, volám tomu jednateli a řikám mu jak to je. On nepříjemnej, že mají na internetu jasně napsáno, ať jim nikdo nevolá, že jsou na festivalu ve Vizovicích a už chtěl zavěsit. Jasně jsem mu řekl, že na tý faktuře ale nic takového nepíšou. Pak mi připomněl, že psali mail o tom abych si prohlédnul obsah balíku v přítomnosti doručovatele, že to už neni jejich problém, ale pokud chci tak to můžu poslat zpátky na reklamaci a že ta plotna by měla dorazit v bublinkaté folii, čemuž tak nebylo a návod k instalaci úplně zmuchlanej a jen v aj a nj. Sepsal jsem tedy reklamaci (včetně toho až balík dorazí, aby se mi ozvali a další jejich postup vyřízení mé reklamace) a ještě ten den 9.7. jsem jim jen plotnu poslal zpět na adresu uvedenou na faktuře (kufr jsem už nechal být). Do 17.7. žádná odezva - píšu mail - balík nedorazil, protože jsem to poslal na korespondenční adresu a ta, prý není totožná s adresou skladu (ale tu nikde uvedenou nemají). To byl již měsíc od obědnání a začínala mi docházet trpělivost. Na stránkách pošty jsem si našel, že balík byl doručen ještě ten den 17.7. Další týden zase bez odezvy 23.7. píšu opět mail. O den později odpověd: Váš balík dorazil. Jakmile dorazí od dodavatele pošleme ho zpět. To už je nějakých 37 dní od objednání.. Fakt paráda kufr jsem už docela postrádal, ale co naplat. 29.7. najdu ve schránce papír, že mám balík na poště. Druhý den tam zase natěšenej běžim. Plotna dorazila i s inst. šroubama a s tim papírem co jsem jim psal já, bez žádné omluvy, nějakého vyjádření... Všechny produkty bez českého návodu. Z toho vyplývá, že po nějakých 43 dnech od objednání jsem si mohl kufr užít v plné kráse. Paráda. Další příběh s jedním českým e-shopem a opravdu vstřícném jednání..

Naposledy editováno 06.08.2009 12:31:15
Předchozí
1 2
Následující

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 12:43 | Nahoru | #1
OSUD

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 12:44 | Nahoru | #2
Jediny co jsem kupoval pres net byla kukla nak za 200 kc a dorazila hned bez pozkozeni jakyhkoli vad s obchodem (moto-army.cz) jsem tedy spokojen muzu doporuci

2 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 12:45 | Nahoru | #3
Kdo jsme?
Jsme motorkáři jako Vy a proto víme co Vám nabízíme. Také víme, kolik Vás ročně stojí Vaši dvoukoloví miláčci a proto se Vám snažíme nabídnout jen to nejlepší zboží, ale přitom za co nejlepší ceny.

Kde jsme?
Jsme z Brna, kde si můžete zboží osobně vyzvednout. Pokud jste z větší dálky, vše Vám pošleme poštou.

Co chceme?
To je jasné! Chceme, abyste si nás oblíbili a rádi se sem vraceli.

Potřebujete poradit?
Zavolejte, jsme tu pro Vás!



a jinak díkybohu, že takovejch eshopů je mnohem míň, než těch dobrejch. jinak já sem psal do beringu, prodávaj poměrně drahý hadry a taky mi nikdo nebyl schopnej odpovědět, i když měli napsáno odpovíme obratem. holt někde nechápou co to slušnost a přístup k zákazníkovi.

edit - a samo tohle je Tvoje verze, prodejce bude mít určitě zase tu svoji a my si můžem vybrat, kdo má pravdu..

Naposledy editováno 06.08.2009 12:48:59

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 12:47 | Nahoru | #4
Ja od nej kupoval asi pred 2 rokama packu, desky a jeste nejake blbiny a byl jsem spokojen. Potreboval jsem to hned a ten borec mi to predaval jeste ten vecer v miste jeho bydliste.

2 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:02 | Nahoru | #5
A čemu se ty woe divíš, když žiješ v ČR

Namontuj si na tu svojí jebku ten debilní kufr a vyraž na východ nebo na balkán, když ti tahle civilizace nestačí, tam ti to vysvětlí

Naposledy editováno 06.08.2009 13:03:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:05 | Nahoru | #6
Pivča> no v tom je možná ten problém - ne každej se spokojí s tím, že je to tady lepší než na východě a bude vděčnej i za plotnu bez šroubů, návody a škrábnutej kufr

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:09 | Nahoru | #7
Já s nima mám jen dobré zkušenosti. Možná to bude taky tím, že si vše vyzvedávám osobně.

1 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:09 | Nahoru | #8
odkaď že je ta firma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:11 | Nahoru | #9

Němec>Kdo jsme?
Jsme motorkáři jako Vy a proto víme co Vám nabízíme. Také víme, kolik Vás ročně stojí Vaši dvoukoloví miláčci a proto se Vám snažíme nabídnout jen to nejlepší zboží, ale přitom za co nejlepší ceny.

Kde jsme?
Jsme z Brna, kde si můžete zboží osobně vyzvednout. Pokud jste z větší dálky,



Potřebuje to další komentář?

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 13:44 | Nahoru | #10
nepřijde mě to tak hrozný, nakonec to vyřídili. Je to prostě e-shop, tak to trvalo dýl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:03 | Nahoru | #11

Němec>Pivča> no v tom je možná ten problém - ne každej se spokojí s tím, že je to tady lepší než na východě a bude vděčnej i za plotnu bez šroubů, návody a škrábnutej kufr



Dobrá připomínka, mě se to taky nelíbí, možná i víc než Bufničkovi, ale co se tady o tom řeší, hm? Bufníček je už spokojenej, tady si sice poplakal, jaký jsou to hajzlíkové, ale všechno dobře dopadlo ...

Bufníček je měl po 14 dnech poslat do prdele, když byl nespokojenej, howg.

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:07 | Nahoru | #12

FiZzeR>Potřebuje to další komentář?



Jo potřebuje, páč jsi z Prahy, kdyby tam netekla Vltava a nesrali ptáci, tak chcípnete žízní a hladem

A jestli jsi chtěl upozornit na ten marketing, tak jsou i debilnější ...

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:10 | Nahoru | #13
ja mam taky zkusenosti dobry,ale taky to bude tim,ze si pro to zajedu osobne

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:12 | Nahoru | #14
já mám podobnou zkušenost sice s jiným e-shopem ale "vstřícnost" stejné úrovně.. Proto pokud to lze jedu si pro to osobně..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:29 | Nahoru | #15
Pivča> neřeší nic, jen upozorňuje - taky sem si chtěl nechat udělat knihu u happyfoto a jen díky těm Tvejm "stěžovatelům" na to kašlu, protože nebyli spokojený s kvalitou a místo, by si to nechali pro sebe, to někam napsali. a tak nějak to funguje - ty míň spokojený sou sice nejvíc slyšet, ale občas je dobrý je poslechnout (to když nekecaj a mluvěj pravdu - jak už jsem psal, prodejce bude mít nejspíš přesně opačný názor a z jeho strany vše ok, chyba u zákazníka)
takže myslím fóra a nejen tohle motorkářský prima bič na podobný prodejce - aspoň si lidi můžou říct, co kde stojí za houby nebo je dobrý. teď mě napadl třeba Kov a jeho problémy s Pražanem - taky jen díky tomu, že o tom mluvil, zachránil spoustu lidí bez nasrání.

mimochodem dobrej eshop se pozná až ve chvíli, kdy je potřeba něco reklamovat, ne ve chvíli, kdy něco bez problémů doručej - to je přeci samozřejmost.

1 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:37 | Nahoru | #16
Hej lidi, co tu tak vehemntně řešíte? Nejjednodušší cesta je prostě zboží vrátit bez udání důvodu, a koupit to jinde. To je jediná ochrana na koupi zboží přes net, které si nemůžete prohlédnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:53 | Nahoru | #17
saly.pce> No v tom případě by ale zboží muselo být nepoškozené, jestliže měl kufr odřený a plotnu bez šroubů, musel to dát na reklamaci..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 14:56 | Nahoru | #18
Jannysek> Ano, to máš pravdu, ale v tom případě o tom neprodleně informuješ prodejce a postupuješ stejně. Teď si tak říkám, jestli vůbec můžeš říci pošťákovi, že to nejdřív otevřeš a když to bude ok, tak to pak převezmeš...Nevíš jak to je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 15:20 | Nahoru | #19
Němec> takové nespravedlnosti na tom našem malém hřišti je ... chce to mít dobře nastavený firewall, něco mezi kostelem a kriminálem ...

Já sem moc nechodím, ale "teď mě napadl třeba Kov a jeho problémy s Pražanem" si pamatuju, ale to je stejně úplně k h.vnu, vstanou nový bojovníci a jede to nanovo, jede to furt, a pojede to furt. Smiř se s tím, nebo někomu rozdupej ksicht, nebo mrkni sem

A už jsem sem chtěl napsat i něco moooc chytrýho o politice, ale firewall mám nastavenej dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 15:32 | Nahoru | #20
saly.pce> o tom se bufnik zmínil
Jinak naprostý souhlas s Němcem, že se sice nic nevyřeší, ale pouze upozorní a o to zjevně bufnikovi šlo Ano může být rád, že kufr i plotnu má a drandí, ale to, že je to e-shop je neomlouvá, že to trvalo, když dodací lhůtu mají 14 dnů a k serioznímu jednání prostě patří nějaké vyjádření či omluva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 15:32 | Nahoru | #21
Pivča> to vstanou, ale už jim to ojebávání třeba nepůjde tak snadno, a o to jde, by my, plebs, občas věděl, na co si dát bacha a nenechat se ošulit napoprvý, ale třeba až napodruhý nebo napotřetí :)))

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 15:41 | Nahoru | #22
Jannysek> To máš pravdu, slušné a férové jednání je základ obchodu...velmi rychle se dá takto přijít o klientelu...

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 16:04 | Nahoru | #23

Němec>Pivča> to vstanou, ale už jim to ojebávání třeba nepůjde tak snadno, a o to jde, by my, plebs, občas věděl, na co si dát bacha a nenechat se ošulit napoprvý, ale třeba až napodruhý nebo napotřetí :)))



vstanou i nový plebs, proto by plebs měl naslouchat starším, aby nebyl plebs a dotáhnul to aspoň na pitomce

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 16:06 | Nahoru | #24

Pivča>A čemu se ty woe divíš, když žiješ v ČR

Namontuj si na tu svojí jebku ten debilní kufr a vyraž na východ nebo na balkán, když ti tahle civilizace nestačí, tam ti to vysvětlí



Šťastný to člověk!!!

1 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 22:32 | Nahoru | #25
zdarvím motorkar.net taky mám snima problem..objednal sem lamely na ZX7-R apřišly plně jiné (samozrejmě taky mi přišlo že bude spoždění kvuli velkemu zajmu) nakonec dorazily a jak říkam přišly jiné volal jsem mu že mu to pošlu na dobirku a on at pošlu normállně atd...on mi taky málem zavěsil a kdyby semnou takto mluvil jinak než po telefonu tak nevim...jednaní hrozné...keci o poště taky....tahne se to už dýl to že sem poslal na jinou adresu mi taky psal....penize ani lamely nemám ..psal mi že penize poslal čekal sem na výpis z učtu peníze nikde...psal jsem mu on odepsal že mu lamely nedošli a presto zasla peníze (ani ne 3týdny predtím psal že lamely už dorazily a on poslal penize) obratem mi dnes odepsal že došli jinam ne do skladu.....dal jsem mu 5 dni at pošle prachy složenkou...pokud tak neudělá jdu na živnosták, finančák a čoi...zitra mu naposledy zavolám...pokud se nic nevyreší..řeším osobně...takže tak...jen aby zas někdo nenaletěl tak jak já

1 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

6.8.2009 v 23:39 | Nahoru | #26
no párkrát sem u nich kupoval ale vždy byla spokojenost a žádný problémi asi nejsem tak náročnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

7.8.2009 v 07:37 | Nahoru | #27
l3stat> Náročný??? Na co. 6e si člověk něco koupí na co dlouho pracoval??? A pak to přijde s nějakou závadou???

Asi jako moje zrcátko.

dobry den.omlouvame se,raklamace vyrizuje dovozce a bohuzel jej nemeli skladem.dnes rekli,ze ho uz poslou.dodame Vam je pristi tyden.

S přáním hezkého dne

-----------------------------------------
MOTOSERVIS TRAVNICEK
Horní Valy 584
Uherský Brod, PSČ 688 01
mobil: 777 564 911
777 043 803
http://www.motoservis-travnicek,cz
http://eshop.motoservis-travnicek.cz

>
> Dobrý den .
> Dne 3.6.2009 jsem vám posílal na reklamaci zrcátko Vicma zakoupený > jako jeden z vašich sortimentů ze dne 12.12.2009. Číslo faktury > 280103876.
> Měsíc je pryč a já nemám zrcátko ani peníze.
> Pokuď vím dle zákonu o reklamaci je doba na vyřízení 30 dnů.
> Je toto chování vaší firmy normální?
>
> Děkuji za kladné vyřízení,

>>
>> dobry den.po prohlidce zrcatka se zda,ze tam jakasi vule je ,ale co >> se tyka reklamace,tak tu posuzuje dovozce.
>> tak pokud je to pro vas problem i vzhledem k nizke cene >> zrcatka,tak jej poslete a postoupime to dal.
>>
>> S přáním hezkého dne
>>
>> -----------------------------------------
>> MOTOSERVIS TRAVNICEK
>> Horní Valy 584
>> Uherský Brod, PSČ 688 01
>> mobil: 777 564 911
>> 777 043 803
>> http://www.motoservis-travnicek,cz
>> http://eshop.motoservis-travnicek.cz

>>
>>> Dobrý den,
>>> v prosinci roku 2008 jsem si uvás objednal zboží za 7064,- Kč. > >>> Datum vystavení 12.12.2008.
>>> Objednal jsem si levé i pravé zrcátko. Mám originál, ale ty jsou >>> > poškrábané a chtěl jsem je nechat nalakovat. Včera jsem >>> zrcátka, > které jsm koupil u vás namontoval. K mému překvapení >>> jsem zjistil, > že na pravém zrcátku je vůle. Asi kolem 1,5 >>> centimetru. Vůle je v > kloubu, tam, kde se zrcátko při nárazu >>> sklopí. Předpokládám, že při > jízdě v zrcátku vlivem vibrací nic >>> neuvidím. Při nýtování byl asi > kloub nedostatečně slisován.
>>>
>>> Tato vůle na levém zrcátku není.
>>>
>>> Můžete mi tuto závadu odstranit nebo poslat nové zrcátko?
>>>
>>> K zrcátkům mám org. krabici.
>>>
>>> Děkuji, XX

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

7.8.2009 v 07:39 | Nahoru | #28
Hlavně ta věta je super.

tak pokud je to pro vas problem i vzhledem k nizke cene zrcátka

Trávniček už ne. PS: Zrcátko už mám konečně doma.

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

7.8.2009 v 21:41 | Nahoru | #29

kuchy>l3stat> Náročný??? Na co. 6e si člověk něco koupí na co dlouho pracoval??? A pak to přijde s nějakou závadou???



no tak sem to nemyslel pokud ti příjde něco poškozenýho tak to je špatně a výměna co nejrychlejší by měla být pravidlem ale zase na obhajobu e-shopů oni to mohou posílat s čistým svědomím a poškodit se to mohlo při dopravě za což oni nemůžou ale řešit to musí
měli by podle mě dát novou věc v co nejkratší době a pak to řešit s dopravní firmou která je na tohle určitě pojištěná

a jako že nejsem náročnej sem myslel to že si prostě počkám tuhle se na brzdoví destičky čekal 2 týdny a a myslím že mi nic neuteklo tak sem prostě nejezdil chtělo se mi ale oželel sem to nejsem z těch co najezdí moc km za sezonu u mějeto tak max4000km víc není čas tak mi nevadí když čekám na dodání zboží

všechno taky nemůžou mít na skladě tak říkají pro velký zájem zboží není a hned co jim příjde tak ho posílají o tom koupě na natu je v kameném obchodě musí mít zboží hodně a musí ho zaplatit ještě před prodejem neví kdy se prodá a jestli vůbec proto jedražší než na netu kde mají na skladě jenom to co je rychloobrátkové a zbytek oni obědnávají až po obdržení naší obědnávky proto ty niužší ceny neleží jim v tom peníze

nákup na netu promě osobně je o tom že když chci lepší cenu tak si počkám na dodávdu zboží pokud něco chci hned tak jdu do krámu

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

8.8.2009 v 10:12 | Nahoru | #30
Na e-shop motorkar.net musim taky reagovat..
Poslední asi 4 objednávky u nich mi zkazili. Buďto sem srašnej smolař nebo to dělaj schválně Jednou je to jinej typ gumy, podruhý chybí v balíku olejovej filtr, potřetí...atd atd.. Naštěstí se s nima dalo vždycky domluvit..i když naposled s tím filtrem už na mě zkoušeli, že prej před expedicí balík vážej a tím kontrolujou úplnost a že to není možný a jestli sem si fakt jistej, že filtr nemám. Objednal sem si teď naposled 3 věci, tak už sem rozhodnutej, že jestli i tohle zkazej, končim s nima nadobro.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist