Naposledy editováno 06.08.2009 12:31:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net
Asi jako moje zrcátko.
dobry den.omlouvame se,raklamace vyrizuje dovozce a bohuzel jej nemeli skladem.dnes rekli,ze ho uz poslou.dodame Vam je pristi tyden.
S přáním hezkého dne
-----------------------------------------
MOTOSERVIS TRAVNICEK
Horní Valy 584
Uherský Brod, PSČ 688 01
mobil: 777 564 911
777 043 803
http://www.motoservis-travnicek,cz
http://eshop.motoservis-travnicek.cz
>
> Dobrý den .
> Dne 3.6.2009 jsem vám posílal na reklamaci zrcátko Vicma zakoupený > jako jeden z vašich sortimentů ze dne 12.12.2009. Číslo faktury > 280103876.
> Měsíc je pryč a já nemám zrcátko ani peníze.
> Pokuď vím dle zákonu o reklamaci je doba na vyřízení 30 dnů.
> Je toto chování vaší firmy normální?
>
> Děkuji za kladné vyřízení,
>>
>> dobry den.po prohlidce zrcatka se zda,ze tam jakasi vule je ,ale co >> se tyka reklamace,tak tu posuzuje dovozce.
>> tak pokud je to pro vas problem i vzhledem k nizke cene >> zrcatka,tak jej poslete a postoupime to dal.
>>
>> S přáním hezkého dne
>>
>> -----------------------------------------
>> MOTOSERVIS TRAVNICEK
>> Horní Valy 584
>> Uherský Brod, PSČ 688 01
>> mobil: 777 564 911
>> 777 043 803
>> http://www.motoservis-travnicek,cz
>> http://eshop.motoservis-travnicek.cz
>>
>>> Dobrý den,
>>> v prosinci roku 2008 jsem si uvás objednal zboží za 7064,- Kč. > >>> Datum vystavení 12.12.2008.
>>> Objednal jsem si levé i pravé zrcátko. Mám originál, ale ty jsou >>> > poškrábané a chtěl jsem je nechat nalakovat. Včera jsem >>> zrcátka, > které jsm koupil u vás namontoval. K mému překvapení >>> jsem zjistil, > že na pravém zrcátku je vůle. Asi kolem 1,5 >>> centimetru. Vůle je v > kloubu, tam, kde se zrcátko při nárazu >>> sklopí. Předpokládám, že při > jízdě v zrcátku vlivem vibrací nic >>> neuvidím. Při nýtování byl asi > kloub nedostatečně slisován.
>>>
>>> Tato vůle na levém zrcátku není.
>>>
>>> Můžete mi tuto závadu odstranit nebo poslat nové zrcátko?
>>>
>>> K zrcátkům mám org. krabici.
>>>
>>> Děkuji, XX
kuchy>l3stat> Náročný??? Na co. 6e si člověk něco koupí na co dlouho pracoval??? A pak to přijde s nějakou závadou???
no tak sem to nemyslel pokud ti příjde něco poškozenýho tak to je špatně a výměna co nejrychlejší by měla být pravidlem ale zase na obhajobu e-shopů oni to mohou posílat s čistým svědomím a poškodit se to mohlo při dopravě za což oni nemůžou ale řešit to musí
měli by podle mě dát novou věc v co nejkratší době a pak to řešit s dopravní firmou která je na tohle určitě pojištěná
a jako že nejsem náročnej sem myslel to že si prostě počkám tuhle se na brzdoví destičky čekal 2 týdny a a myslím že mi nic neuteklo tak sem prostě nejezdil chtělo se mi ale oželel sem to nejsem z těch co najezdí moc km za sezonu u mějeto tak max4000km víc není čas tak mi nevadí když čekám na dodání zboží
všechno taky nemůžou mít na skladě tak říkají pro velký zájem zboží není a hned co jim příjde tak ho posílají o tom koupě na natu je v kameném obchodě musí mít zboží hodně a musí ho zaplatit ještě před prodejem neví kdy se prodá a jestli vůbec proto jedražší než na netu kde mají na skladě jenom to co je rychloobrátkové a zbytek oni obědnávají až po obdržení naší obědnávky proto ty niužší ceny neleží jim v tom peníze
nákup na netu promě osobně je o tom že když chci lepší cenu tak si počkám na dodávdu zboží pokud něco chci hned tak jdu do krámu