Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
janek asi zatím neví, co to omrzliny jsou. Před lety ( a hodně lety ) mi při zimním přesunu omrzla noha. Když mi pak vypadl kousek masa, a prakticky byl vidět i kloub palce ...- následky jsou znatelné i teď. Ale přežít se dá prakticky všechno, materiály na to dnes jsou. Na výhřev bot se alternativně dá použít i bateriový ohřev do lyžáků , něco to vydrží a 9V baterie zase není tak velká, aby neměl člověk náhradní. na ruce jdou použít i gelové ohřívací sáčky . jen je otázka , co člověk v ježdění hledá. Pro někoho to je radost překonávat nějaký extrem, posunutí hranic. A jiný si řekne, že už mu to za ty problémy nestojí. Zjistil jsem, že se i s věkem posunuje vnímání toho, co chci, a jakou cenu za to hodlám zaplatit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Já bych nejraději jezdil v trenkách jako za mlada.
Ale na ty naše silný stroje už to nějakou ochranu těla chce.
Vono s těma ohřívačema je to taky 50/50. Na jednom místě to pálí a o kousek dál se sráží vlchkost. Ježdění pod nulou už pro mě taky moc neni. Naštěstí jsou to jen dva měsíce v koce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: Ládínek.>...jen je otázka , co člověk v ježdění hledá. Pro někoho to je radost překonávat nějaký extrem, posunutí hranic. A jiný si řekne, že už mu to za ty problémy nestojí. Zjistil jsem, že se i s věkem posunuje vnímání toho, co chci, a jakou cenu za to hodlám zaplatit.
asi tak. Každý má to "vnímání" trochu jiný.
Jen si myslím, že opravdu není taková kosa, aspoň tady. K ránu je do -15 a přes den je tak -6.
Jezdil jsem asi 6 let s pojízdnou dílnou a dělali jsem prostě za každýho počasí a když bylo - 20, tak se prostě dělalo až doslova praskaly klíče. Hlavně imbusy a torxy nemají mráz moc rádi . Většinou to byly opravy na 3 až 6 hodin, měsíčně jsem najezdil v průměru 6500 km (po celý evropě vč. Anglie). Nejvíc jsem venku dělal 15 hodin v kuse při teplotě lehce pod nulou (výměna kompletů na Liazu 100 v Německu) - to byl opravdu očistec.
Omrzliny jsem opravdu nikdy neměl, ale taky jsem je neměl z čeho mít, do takovýho extrému bych se nikdy nehnal.
Minulou sobotu jsem byl na Kawě 6 hodin a to bylo lehonce pod nulou a od 3 odpoledne prášil sníh. Na nohou jsem měl jen nohavice od Progressu a trochu roztrhaný MX gatě. Na vršku 4 vrstvy, nic dramatickýho. Opravdu si troufnu říct, že jezdit v teplotách okolo 5-8 pod nulou není žádný extrém. Jediný mě trápily nožky a ty jsem vyřešil. Ale v těch SG10 je mnohem líp než v G-Force, který jsem měl do teď. Do teploty okolo nuly bych se obešel i bez ohřívání. Na rukou mám rukavice z funkčního prádla a takový obyč na běžky, vyhřívaný (spíš temperovaný) mám jen levý grip.
A hlavně mě to na tom zmrzlým docela baví. Konečně jsem taky vyjel nějaký výjezdy , který jsem v tom rozmáčeným terénu nedal na x pokusů. Jen škoda, že tu není žádný sníh , proto jsem se na SR taky těšil. No co letos není, za rok může být zase 30 čísel jako loni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |