Tak a ted babo rad...
1 reakcí na tento příspěvek Houpani vidlice na LC8
Motocykl podepřít tak, aby se přední kolo nedotýkalo země.
Povolit šroub „1“ a upevňovací šrouby "2" na obou pěstech vidlice. Šroub vyšroubovat asi o 8 otáček, zatlačit rukou na šroub, aby se osa kola posunula z pěsti vidlice a odstranit šroub. Podržet přední kolo a vytáhnout osu kola. Jednu brzdovou čelist lehce potáhnout ven a vyjmout přední kolo z vidlice.
Vytáhnout z těsnících kroužků hřídele levé „3“ a pravé rozpěrné pouzdro.
! P O Z O R !
- Při vymontovaném předním kole nepoužívat ruční brzdu.
- Odkládejte kolo vždy tak, aby nedošlo k poškození brzdových kotoučů a (u modelů s ABS) senzorového kolečka ABS.
- Modely s ABS: Při demontáži a montáži předního kola je třeba dbát na to, aby se čidlo ABS „5“ nepoškodilo a aby se senzorové kolečko ABS nezprohýbalo.
Před montáží předního kola je třeba vyčistit a namastit těsnící kroužky hřídele „4“ a dosedací plochy „A“ rozpěrných pouzder a namontovat rozpěrná pouzdra (široké rozpěrné pouzdro do levého těsnícího kroužku hřídele). Brzdové destičky zatlačit šroubovákem trochu zpět. Připravit přední kolo ve směru otáčení, viz šipka „B“ pneumatice (viz obr. str. 56).
Při montáži předního kola je třeba ho zvednout do vidlice, jednu brzdovou čelist lehce potáhnout ven a zasunout pneumatiku mezi brzdové čelisti. Zavést brzdové kotouče do brzdových čelistí a namontovat osu kola.
Namontovat šroub „1“ a lehce dotáhnout, dotáhnout pevně upevňovací šrouby „2“ na pravé pěsti vidlice (viděno ve směru jízdy), aby se zabránilo protáčení osy kola a matici dotáhnout utahovacím momentem 60 Nm.
Povolit upevňovací šrouby na pravé pěsti vidlice, sundat motocykl se stojánku, uvést v činnost brzdu předního kola a vidlicí několikrát silně zapružit, aby se nohy vidlice srovnaly.
Teprve potom je možno dotáhnout upevňovací šrouby na obou pěstech vidlice momentem 15 Nm (viz obr. str. 57).
!!! V A R O V Á N Í !!!
- Pokud nemáte při montáži k dispozici momentový klíč, nechte si utahovací moment upravit co nejdříve v některé odborné dílně KTM. Uvolněná oska může vést k nestabilnímu chování motocyklu za jízdy.
- Po každé montáži předního kola uveďte v činnost páčku ruční brzdy, aby se tlak dostal do provozní hodnoty.
- Chraňte brzdový kotouč před olejem a mastnotou, jinak by se silně snížil brzdový účinek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Houpani vidlice na LC8
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |