![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak si vybrat kolo ?
jacobo>nebudu to cist cele, takze kazdopadne jenom ke kotoucim, zda jsou zbytecne ci ne - ja tam vidim obrovskou vyhodu v tom, ze narozdil od klasickych brzd je mozne kolo behem par vterin demontovat ... u normalnich brzd to zdaleka tak jednoduchy neni :)
zalezi kus od kusu... u normalnich vecek bejva nakej mechanismus kterej povoli lanko a kolo pak projde mezi celistma v poho... me se vzdy montaz/demontaz zdala stejne narocna...
assassin>zalezi kus od kusu... u normalnich vecek bejva nakej mechanismus kterej povoli lanko a kolo pak projde mezi celistma v poho... me se vzdy montaz/demontaz zdala stejne narocna...
Až si kluk zmáčkne páčku bez přítomnosti kotouče,pozná výhodu klasickejch brzd při montáži/demontáži kola
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Jo a o klasický brzdy se při sundavání kola nespálí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)