globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kde je chyba v dobijeni?
 
28.4.2007 v 00:15
GSX-r SRAD 750 ´97 - na volnobeh dobiji, jakmile pridam, padne napeti postupne az na 9V. Zkoušel jsemvymenit regulátor za jiný a dělá to pořád. Poraďte, co to může být. Petr

1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba v dobijeni?

28.4.2007 v 09:05 | Nahoru | #1
teď v ČMN je inzerát na cívku.. kdyby bylo nejhůř

Kde je chyba v dobijeni?

28.4.2007 v 11:53 | Nahoru | #2
Ty vole si děláš kozy?! =o

dívej:
http://forum.motorka...ewtopic.php?id=11249 =o =o =o =o =o =o



Že by to mělo co do činění stím že jsme oba měnili motory??? :/ =o
...jestli na to příjdeš tak dej vědět!

(reakce na) Kde je chyba v dobijeni?

28.4.2007 v 11:56 | Nahoru | #3
Jurawood> altík dokážu převinout je tam hrubý drát ale podle mne to nebude altíkem

Kde je chyba v dobijeni?

28.4.2007 v 21:37 | Nahoru | #4
Koukam ze vas postihuji podobne symptony jako na 1100XX meho kamarada. Schorela hlavni 30A pojistka za jizdy a odpojila akumulator (resp doslova se na oblouku roztavil a uhorel drzak pojistky). Zjevne to regulator nevydrzel a sel taky do hajzlu. Resp na volnobeh dobiji, do 3000ot stoupa napeti na tech 14,4V po prekroceni spadne na 12,5V (napeti baterie) a klesa s vybijenim svetly. Podle mereni pri tech 3000ot prekroci napeti na dratech altiku cca 25V strid. a regler zrejme naplno otevre triaky a zkratuje altik naplno - kabely z altiku se pekne zahrivaji. Pri ubrani plynu se nic nezmeni, nicmene staci odpojit regler od altiku - zapojit a opet zase funguje. Ale jenom do tech 3000ot :D vypada to ze Honde a Suze se reglery nejak nepovedly. Reseni je - novy regler :thmubup: ted ma pujceny na zkousku myslim z Horneta jinak ho ceka Ignitech. Nak

Btw ti sikovnejsi si regulator muzou postavit. Neni to tak slozite.

Kde je chyba v dobijeni?

29.4.2007 v 12:25 | Nahoru | #5
No já zkusil vyměnit regulátor za jinej z SRADa, tak uvidím. Řeknete mi někdo, jaký hodnoty dobíjení mají být v závislosti na počtu otáček?

1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba v dobijeni?

29.4.2007 v 13:28 | Nahoru | #6
Z www.gsxr.wz.cz jsem vyčetl totoť:
Regulátor a usměrňovač je vět?inou přímo u alternátoru. Funkčnost regulátoru změříme Voltmetrem přímo na baterii. Při 5000ot/min napětí na akumulátoru by mělo být 13,5V a kdy? přidáme plyn na maximum smí dojít k hodnotě 14,2V - 14,4V(maximálně).

Mi napětí na baterce při přidání plynu klesá což si nejsem jist zda by mělo... na volnoběh tam mám cca14,1V ale včera jsem něco najezdil a baterka držela :) takže snad mám po problému :)

(reakce na) Kde je chyba v dobijeni?

29.4.2007 v 13:30 | Nahoru | #7
jo jinač návod pro měřeni altíku pokud nevíš jak ho změřit je na www.ignitech.cz :o)

Kde je chyba v dobijeni?

20.8.2007 v 01:08 | Nahoru | #8
mam ten sam problem čim vice otaček tim min proudu na sradovi 97

Kde je chyba v dobijeni?

20.8.2007 v 14:09 | Nahoru | #9
No ja jsem vymenil regulator a pak si jeste vsiml - to nevim, jestli bylo pred nebo az po, ze jsem mel uplne vypalenej a roztavenej konektor na dobijeni, a myslim i upadlej jeden drat, ale rozhodne jsem menil regulator. Pokud jsi z PRahy, muzem zkusit ten muj minulej, jestli byl opravdu spatnej nebo ne

Kde je chyba v dobijeni?

27.8.2007 v 10:52 | Nahoru | #10
no rozhodne bych rekl ze je chyba v regulatoru... na volnobeh kdyz napeti z altiku nedoleze na urcitou hodnotu nastavenou v regulatoru tak dobiji primo - tzn napeti je ok... jakmile pridas, zvysi se napeti z altiku a regulator zacne regulovat... ale blbe.. vysledek je nizsi napeti nez by melo byt a nez bylo na volnobeh..... ja mam doma regulatory TL/GSXR a vsechny delaj presne tohle.... zda se mi to taky divny ale vypada to ze jsou vsechny KO...

2 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba v dobijeni?

27.8.2007 v 11:35 | Nahoru | #11
No ted to ctu a moc ste me nepotesili, brachovi odesel regulator a stator na CBR, ted uz ma stator jinej a regulator jsem tam dal z GSXR, to jsem zvedav. Napeti tam bylo na volnobeh asi 13V, pri 5000 asi 13,5, nicmene po asi 10 min uz 14,0 a 14,5, baterie byla na pocatku vicemene vybita (netocila starterem a na 300mA nabijecce byla asi 5hod jen). Koukal jsem do manualu (CBR 900 98) a pripustne regulovane napeti je 13,5 - 15,5 V.

(reakce na) Kde je chyba v dobijeni?

28.8.2007 v 21:20 | Nahoru | #12
Čus tak regulator to určo není byl jsem na inzerat a vyskoušel jsem 2 kusy dobijelo to stejně tak je blbost že 2 kusy + ten muj budou v hajzlu volal jsem na odbornika a řekl mi ze mam změřit proud na ALt. ten jsem změřil proti sobě 3 faze dava to od 20V-60V všechny 3 stejně.Tak něco ten proud musí žrat,pak mi řek že je špatna kostra někde.Je to možne.Jak jsem jel večer baterka vycucana nechtěly už ani budiky ukazovat tak jsem přišpapl zadni blzdu a ejhle jak byl věči odber tak vše naskočilo a světlo se vice rožlo!Tak a tet babo rad.V zimě to všechno rozhažu elektriku vyškubu a skontroluju .Ještě skusim všechno odpojit nechat jen motor a dobijeni jestli se to nestrací nekde v budikach nebo nevim, je tam prece taky elektonika už jsem z toho na tablety

20 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba v dobijeni?

28.8.2007 v 22:18 | Nahoru | #13
20V - 60V neni proud ale napeti. :) Altik bude v poho, muze byt jeste vadna baterie (zkratovany clanek) a nebo ta kostra, ale tam neni moc dratu, akorat vedou 3 do regulatoru a z tama jeden kostra a druhej pres 30A pojistku do baterky. Jedine neco jeste za baterii ale to je pak laborovani. Jeste promer odpory altiku.

(reakce na) Kde je chyba v dobijeni?

29.8.2007 v 20:16 | Nahoru | #14
jak to začlo dělat pred 2 lety tak jsem koupil novou baterii a je to pořad stejne tak bat. to taky nebude
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist