Jinak ohledně techniky: nové kartery, klikovka s možností přidávání setrvačné hmoty, možná el. startér u 300, přepracované tlumiče, brzdy atd.
Naposledy editováno 26.07.2009 22:16:10
2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 2010 - první foto
2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas 2010 - první foto
A proc cpou na 2T starter kdyz to je zbytecna zatez i vec ? Stejne tak jako na KTM.... 300 od GG bude o 20 tis. drazsi nez predeslej model....
Ale asi jde jen o obchodni strategii, bo lidi jdou po oranzovym "flusu".... chapu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 2010 - první foto
EDIT: takže startér by měl být u 300 volitelný...což je rozumný
Naposledy editováno 27.07.2009 15:34:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 2010 - první foto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 2010 - první foto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 2010 - první foto
Nehlede na to, ze original polepy na GG K10 jsou absolutne neprakticky.... tam nenalepis zadny startovni cislo. a kdyz jo tak necitelny z vice jak 2 metru... nakonec i na GG musis nechat udelat polepy na "miru"
Naposledy editováno 27.07.2009 15:43:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas 2010 - první foto
radši nám pověz jak funguje dvoutaktní "akrap"
chtel jsem GG 300 nez jsem koupil KTM 300, byl to muj favorit
mel jsem moznost se na GG 300 rok 2005 vozit a nejak mi vubec nesedl do ruky, tak nejak divne fungoval podvozek, vse jako by se mi kroutilo pod prdeli, divne se mi mackaly packy... byl jsem zklamany, ale podle me to mel majitel vse na prd udelane
pak kdyz jsem sedl na KTM 300 byl to uplnej raj
urcite verze R v super stavu musi fungovat
Naposledy editováno 27.07.2009 23:54:34