globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125ka na ježdění do práce a po městě
 
25.7.2009 v 11:27
Přemýšlím že na dojíždění do práce pořídím nějakou novou dvácu, určitě 4t aby to málo žralo.

Docela mě zaujala tahle od Kymca:
http://www.kymco.cz/bikes/pulsar-125.html

Pokud vím, tak Kymco je dceřiná společnost Hondy už hodně hodně let a vyráběj celkem poctivě.

Nebo jestli by nebylo lepší radší pořídit českou jawu 125 travel, ta je asi o 5 tisíc dražší.

Taky jsem koukal na Lense od Kentoy, ten je za hubičku, vypadá defakto identicky s Kymcem,
ale co jsem slyšel kvalita zpracování nic moc a pořád se na tom musí něco dotahovat apod.

DO jaký z těhle tří byste šli, na rychlosti mi fakt nějak zvlášť nezáleží.

Klidně jstli máte jinej tip tak sem s ním.

125ka na ježdění do práce a po městě

25.7.2009 v 19:11 | Nahoru | #31
Ja bych to videl na YAMAHU YBR 125

(reakce na) 125ka na ježdění do práce a po městě

25.7.2009 v 19:14 | Nahoru | #32

babuka>prackarr: Ano, nez jsem kupoval SHcko, tak jsem testnul i ji. Byla uz se strikackou - coz teda u podobneho stroje nevidim jako plus, ale pry zase ta spotreba. Pak jsem sel do Shcka - chtel jsem proste skutr.

FORM: nerikej, ze prodavas



no zkousim kdyby ho nekdo chtel tak ho prodam a koupim si nejaky endurko

125ka na ježdění do práce a po městě

25.7.2009 v 19:53 | Nahoru | #33
hele , nejprodávanější čtyřkolky/protože poměr služba-prachy/ jsou taiwanský a celá evropa je kupuje,jen češi machrujou s "v žádným případě" a "čínský šunt".Většina lidí tady srovnává nesrovnatelný jen proto,že si koupí olítanýho japonce ,a pak si /promiňte mi ten výraz /serou do huby a machrujou.Jasně že kvalita japonců je jinde než číňanů,ale kymco,řekl bych, je blíž právě k těm japoncům.Pokud bych jako ty vybíral motku na ježdění okolo chalupy,šel bych právě do něčeho jako je harford,pulsar,keeway speed 150 /32000ˇkč/a pod.Důvod? cena ne nového stroje,ale náhradních dílů.Příklad?celej motor do monkeye/ta slavná licence hondy v číně/použitelnej od betky,blow-upu.......ve 125ccm koupíš za 5500kč-a za ty prachy do některejch značkovejch strojů nepořídíš ani servisní "sadu"/olej ,filtr svíčka.../ každejch 6000km.A pokud je to přeci jen druhá motorka na "stání na chodníku"žádný velký prachy bych do toho nerval.Ale to jsem já.Rozhodnout se musíš sám.Pokud si aspoň trošku tykáš s nářadím,nebo tě to dokonce baví,tak proč ne čín?.Vždyť i ta Jawa/a jednu doma mám,a tu vůbec nejlepší co kdy jawa dělala/dělala horší motorky než ta tolik propíraná čína, a dneska jejich motory rvou do svejch rámů,schválně,podívej se na stránky WWW motopanda na ten čopr za 40000 a najdi na motoru 2 rozdíly proti jawě travel 250 za 65000.Tak dobře vybírej a nepřeber

125ka na ježdění do práce a po městě

25.7.2009 v 20:30 | Nahoru | #34
pajapaja: díky moc, tohle byl opravdicky rozumnej a logickej příspěvek, díky za to moc, fakt!

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 00:31 | Nahoru | #35

maajkee>Díky za názory, dost se tady objevuje že Kymco je čína, to je velkej omyl, je to tchaiwan, a to je docela rozdíl, to je asi jako bych řek, že česko je stejný jak slovensko a to teda rozhodně není.



Nic proti, ale psal jsem, že Kymco je Tchaiwan a že dělá pro BMW, že se hodně prodává v Německu, Itálii. Jen tou Hondou bych se tolik neutěšoval. To co psal Prackarr bych bral spíš jako místo určení "všichni číňani mají licenční motory Honda..." je to někde vodsud, myslím, že ví odkud je Kymco - pár debat už tady na tohle téma bylo Řekl bych, že vážně tady nikdo neřekl, že Kymco je Čína. No nechci to už více hrotit. Bohužel se nezapojil jeden , který ty Kymca opravuje. Vcelku nic proti Kymcu !

Kymco má tuším centrálu na náhradní díly v Německu, takže dostupnost dílů ok. Když už, tak místo Číny jsou tady i jiné značky z Tchaiwanu. Co třeba Španělsko Rieju Tango 125, no asi tam bude vyšší cena. Jsou hromady jiných možností než Čína.

pajapaja: A Čína ? Jo Betka je fajn. Jsou popsány dálkové jízdy s podobnými stroji, ale proč to kupovat, když o pár tisíc víc a mám třeba toho japonce. Hodně záleží od koho se čína v ČR koupí.A s těmi opravami ? Když to někoho baví.

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 08:46 | Nahoru | #36
nechci nikomu kazit náladu, kymco sice je taiwanská fabrika, ale když jsem měl agility 50 tak jako výrobce byla uvedena nějaká čínská fabrika a kymco jen jako obchodní název, ostatní nevim. CO se týče 125 tak bych se kymca asi nebál, ale stejně bych vsadil na jistotu, k čemu je, že jsou díly levný, když to bude stát třeba tejden v servisu?

Naposledy editováno 26.07.2009 08:46:52

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 09:09 | Nahoru | #37
Já osobně bych šel do toho předváděcího YBR,tam je jistota,že měla pravidelný servis apod.Jezdit bdueš skoro zadarmo,ptž má vystříkování.A je za parádní cenu

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 09:43 | Nahoru | #38
Mě se moc líbí,jak tu spousta lidí bije do hrudi,že to není čína,ale taiwan. Dovoluji si osazenstvo upozornit,že mezi čínou a tajwanem je stejný rozdíl,jako mezi Německem a Rakouskem...

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 10:38 | Nahoru | #39
Třeba jou i dobrý čínský motorky, ale prostě 80% lidí má v hlavě, že je to šunt..... Když pak kentoya udělá motarda a musej ho začít z prodeje, protože to je úplně tragickým, tak nebudu věřit ani žádnýmu kymcu. Pár sem jich taky viděl a stačilo... když vedle toho postavíš italskou, japonskou motorku je to něco jinýho. No ale když chce člověk motorku jen na popojíždění, tak by to mělo to kymco zvládnou, ale já bych to nechtěl a koupil si na tohle starý ybr nebo něco úspornýho.

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:20 | Nahoru | #40
ano,taiwan je ostrovní čína,ano,agility se dělá v číně pro kymco ,stejně jako tuším ybr125,honda lead,yamaha vhyti bo jak se to píše a spousta jinejch.Teď příjdou argumenty, že ty "značky" si to ohlídají-představa že za každým dělníkem stojí japonec je naivní-takže ty fabriky to dneska umí,a jako souběh mnohdy jedou ty tolik opovrhovaný "číny"-najdi rozdíly speed 150 a ybr. A co se týče stříkačky,tak pro mně je to spíš mínus,protože s každým prdem do servisu,značkovýho a co to stojí? Odpověděl by mně tady někdo na to,proč velká spousta majitelů japonců a značkovejch motorek vedle toho drží a jezdí i na čínách? Není to pro jejich nesporný výhody?odpovím si sám.Cena,riziko odcizení,spotřeba,cena servisu,náhradních dílů.šrámy z každodeního provozu....A japonku jen na svátek.Ano,pokud neudržím v ruce šroubovák,nepoznám rozdíl mezi metrikou a vtvortem a pod, tak si to fakt nekupujte, stejně jako jawu nebo veterána.Pro mně osobně je motorka právě i to kutění kolem a proto bych se toho nebál.A kvalita obecně? Čim jednodušší,tím méně poruchové.Stačí se podívat na vývoj poruchovosti VW golf od první generace po tu dnešní, a to se používaly materiály jiných tříd než dnes-zkrátka méně je někdy více.S komplikovanou ženskou se taky žije hůř než "normální" a třeba i ne s tou nejhezčí.Je to o v vztahu a o očekávání.Ta nejhezčí a nejvzdělanější a nejkultivovanější je dost často v běžným životě nepoužitelná.

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:20 | Nahoru | #41
prackarr: Takže rozdíl poměrně velkej!

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:30 | Nahoru | #42
každého pohled.....

2 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:37 | Nahoru | #43
nesrovnával bych to jako Německo a Rakousko ale jako Německo a Rumunsko,evropa jako evropa,že?/mimochodem Dacia má menší procento reklamací než Renault/

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:37 | Nahoru | #44
Nových moto ve 125ccm je dost, např:

Yamaha YBR 125
Keeway Speed 125
Kentoya Lens 125

nebo něco od Yuki:

Yuki RS 125
Yuki CSR 125

(reakce na) 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:40 | Nahoru | #45

pajapaja>nesrovnával bych to jako Německo a Rakousko ale jako Německo a Rumunsko,evropa jako evropa,že?/mimochodem Dacia má menší procento reklamací než Renault/


Nejde o kontinent,ale o lidi. Pokud by to mělo být jak píšeš,tak zrovna srovnej Afghanistán a Japonsko,protože Asie jako Asie,ne?

Tajwan a China je opravdu jako Rakousko a Německo. Jeden jazyk,jedna kultura ,stejný šmejdy jen jiná politika...

(reakce na) 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 11:41 | Nahoru | #46
pajapaja> Taky kolik jezdí dacii a kolik renaultů Jinak je známe, že renaulty stojej za hovno... Myslím. že megane, nebo laguna kolem roku 2004 měli kolem 70% poruchy.....

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 12:24 | Nahoru | #47
procento reklamací je procento z vyrobených/prodaných /kusů -to z logiky věci
Za další-legendární kvalita kupříkladu peugeotů nebo toyot už taky není co bývalo/postupující globalizace a vynucená "modernizace",i z principu jednoduchých /50ccm, 125ccm/strojů právě o ty stříkačky a pod jim ubere na spolehlivosti.Peugeoty si vydobily slávu jednoduchýma 1,9d motorama stejně jako VW ale dneska už to neplatí/bratránek prodal BMW proto,že se sralo a sralo/bylo koupený nový-taky pověstná kvalita/Ale to se stane maximálně jednou za 10let,že?
zakarpatská rus,coby bývalá součást našeho státu je na stejné úrovni jako česko?/změna politiky asi dělá hodně/a slováci mají stejný naturel jak češi?Zajeď ji na slovensko a pak piš.

Nemá cenu se hádat.je to o pohledu,prachách,studu a povyšování se ?,o zjištění že koupí sebelepšího stroje/ano,je to stroj,a pro koho je to milenka,nechť si zajde za doktorem/
Se nestaneš ani lepším, ani větším motorkářem.Vlastnictví věci není zásluha a kdo opovrhuje nebo naopak vyzdvihuje kohokoli jen proto že vlastní ,nebo nevlastní cokoli je slabost a malost,a kdo si na tom zakládá je morální chudák.Je to vžy jen o človeku.I v keckách můžeš dojít dál než sebelépe obutej .Jestli jsem se někoho dotkl,tak je to jeho problém.Pokud se někdo rozhodne pro čínu,má k tomu svoje důvody,pokud pro japonce tak jakbysmet.

1 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 14:22 | Nahoru | #48
opět musím dementovat některá tvrzení, honda lead se NEVYRÁBÍ v číně, měl jsem oba modely, jeden se vyráběl v indii, druhej ve španělsku kterej kde to už si nepamatuju, ale můžu se poptat
Packarr> taiwan má skoro 2x větší hdp než česká republika a asi 5x větší než čína, vlastně většina ekonomických ukazatelů je na tom lépe, takže bych to tak černě neviděl. Ale asi jsi tam byl osobně, tak víš o čem mluvíš.

1 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 14:22 | Nahoru | #49
pajapaja: Přesně tak! mluvíš mi z duše. Nicméně si fakt asi pořídím zas nějakou Jawu 640ku :) chybí mi...

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 14:23 | Nahoru | #50
prostě jak to není z jú es ej, tak je to na prd

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 14:33 | Nahoru | #51
no asi se mě budete divit,ale já to zase vidím/fakt su asi divnej-říkají kámoši/na čz 477-478.
A že se to třepe,nejede ...?to je srdeční záležitost.

(reakce na) 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 17:24 | Nahoru | #52

neznamyScooterD>opět musím dementovat některá tvrzení, honda lead se NEVYRÁBÍ v číně, měl jsem oba modely, jeden se vyráběl v indii, druhej ve španělsku kterej kde to už si nepamatuju, ale můžu se poptat
Packarr> taiwan má skoro 2x větší hdp než česká republika a asi 5x větší než čína, vlastně většina ek


Předpokládám,že abych toto mohl posoudit,tak musím danou zemi navštívit,že? Až bude dějepisářka mému synovi vykládat látku o starém Římu,taky mu řeknu,at ji pošle do prdele,protože tam nebyla.
HDP nevypovídá nic o tom,jak kvalitní zboží země vyrábí. Spíše o tom,kolik toho vyrábí....mimo jiné

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 17:45 | Nahoru | #53
jezdil jsem dve sezony do prace na YBR 125...jednim slovem PARADA...do doby, nez zacalo prset, ted jsem ji vymenil za skutr a pocasi me nezajima...

YBR - 115 km/h, cestovka 80 - 90 km/h, se vstrikovanim realna spotreba 1,9 - 2,1 l/100 km, vypada dospele (pokud vezmes cernou)

skutr - mam KYMCO Agility City 125 - max. 110 km/h, cestovka 80 - 90 km/h, spotreba tesne pod 3 l/100 km

1 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 17:55 | Nahoru | #54
koupě 10leté japonky je větší riziko než nové koreiky nebo taivanky a skoro stejné,ne li větší než číňanky.
to je můj názor.
jinak podle tebe,Maajkee a toho že píšeš o jawce potřebuješ otloukánka,u kterýho nehledíš jestli máš katě od "barvy nebo hlíny",sedneš a jedeš.Taky dobrá volba.Tak Ti přeju štěstí při výběru,moc kutilem nenapadených jich v oběhu není

(reakce na) 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 20:48 | Nahoru | #55

maajkee>pajapaja: Přesně tak! mluvíš mi z duše. Nicméně si fakt asi pořídím zas nějakou Jawu 640ku :) chybí mi...



sem ti to říkal na začátku nemusel si čekat až na 2 strany keců - a ta spotřeba když je jawa sežízená a šlape jak má tak žere jak 125 - měl jsem dost jaw a vždy jsem lítal okolo 4l/100

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 21:07 | Nahoru | #56
Kvalita začíná u volby materiálu a končí u provedení a co chtít po firmách, které vykrádají co se dá a ani design nemají originální. Někoho podobného nepodporuji.

Pochopitelně pokud nějaká firma něco montuje v Číně, tak si ohlídá např. kvalitu různých materiálů - jo dobrá ocel je dobrá ocel, pochopitelně jiné jsou tolerance, jiná je organizace výzkumu a přenos do praxe.

Jo 50 ccm skútr bych si asi z Číny koupil, u 125 bych hodně váhal a cokoliv většího no asi ne. Pochopitelně i Čína se učí, ale právě učí.

Hele už něco kup

(reakce na) 125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 21:57 | Nahoru | #57

pajapaja>koupě 10leté japonky je větší riziko než nové koreiky nebo taivanky a skoro stejné,ne li větší než číňanky.
to je můj názor.
jinak podle tebe,Maajkee a toho že píšeš o jawce potřebuješ otloukánka,u kterýho nehledíš jestli máš katě od "barvy nebo hlíny",sedneš a jedeš.Taky dobrá volba.Tak Ti přeju


Tak toto není pravda. Opak je pravdou....

125ka na ježdění do práce a po městě

26.7.2009 v 23:05 | Nahoru | #58
babuka>právě naopak, 50ccm rozohdně nebrat, 125 v nouzi ano
packarr> který skútry se teď vyráběj ve starym římě? Trocha přitažený za vlas ne? HDP primárně nic o kvalitě produktů neříká, jestli vyrobíš 10 šmejdů se stejnou přidanou hodnotou jako jeden kvalitní vyjde HDP při stejném zdanění naprosto stejně.... Uvedl jsem to abych ilustroval, že to není jako D vs. AT, ale zásadních rozdílů je mrak demokracie x komunismus, životní úroveň taiwanu jako v ČR atd.
pajapaja> nevim proč by japonec měl bejt 10 let tarej. Cenově se japonec s čína-taiwan strojem srovná ca po 2-3 letech, a pokud předchozí majitel není hovado tak rozhodně japonce! A vůbec u 50ccm scooterech, klidně 10 let starýho japonce, stačí pár tisíc a motor je v podstatě novej. A třeba takový kymco agility jsem prodával rok starý s pár km za 14tis a nikdo to dlouho nechtěl, asi proto že to stěží vyjelo prudší kopec

Kvalita výrobku je dána kvalitou technologie,pracovní síly, materiálu, návrhu, takže jediný co musí řešit renomovaná firma je naučit pár šimookejch dělat se vzduchovkou. Vše ostatní zvládnou robůtci, to je ten rozdíl od firmy, která nemá ani jedno a navíc ji nějakej rákosník z chatrče vyjde levnějc, než elektrická mašina

125ka na ježdění do práce a po městě

27.7.2009 v 00:00 | Nahoru | #59
s těma 2-3 rokama a zachovalém stroji.Nevím ,jak jezdí 16letá omladina u Vás, ale kolem Mezu 3 roky starou ojetinu která nedostala fest záhul od samýho začátku neznám.Pokud si ji nekoupí chlápek na ryby a ježdění do práce/a ten ji zase po 3 letech neprodá/ nevíš co kupuješ.Nehledě na to,že v širokým dalekým okolí neznám fakt nikoho,kdo by koupil značku/až na dvě innovy a pár YBR ale všechno chlapi ,co to jen tak neprodají/.Takže nezbejvá,než dovoz z venku,a protože jsem se v těsné blízkosti této branže chvíli pohyboval,vím ,co se za jaký peníze dá dovést a za kolik opravit a to nepočítám práci.
A co se týče "číny",nemůžeš koupit vše,co se doveze,ale od osvědčeného výrobce.
Agility .Pokud koupíš 50 čtyřtakt se 2,7kw,nemůžeš od toho očekávat zázraky.V kopci holt 35-40.Nebo tvoje BWs není otevřená?Ladák,varec,karbec nebo dokonce 70ccm a 10procent převodů? téměř vše lze i na 4taktu/až na ten laďák,ten nemá smysl/
Jinak už jsem tady někde psal,že se mě nechce věřit tomu,jak arogantní jako češi jsme.
Nejdřív by se každej měl zamyslet nad tím,jak kvalitně odvádí svoji práci/pokud vůbec/,a teprve potom se navážet do jinejch.škoda,že se jawa tak strašně brání zaměstnat ty nejschopnější , a co jich tady je.Byli by jsme konečně na špici .Ono totiž i u těch nejmodernějších strojů dělají lidi a na druhou stranu ,ty nejdražší stroje,auta i motorky se dělají hezky po staru-ručně-od poskládání motoru,po leštění laku.trochu úcty prosím.Dík.

125ka na ježdění do práce a po městě

27.7.2009 v 00:05 | Nahoru | #60
jinak s tebu neznámyscoted s tou kvalitou celkem souhlasím až na tu vzduchovku.4ína se poslední dobou prosazuje spíš v malozážce ale jako střelci obecně fakt dobrý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist