Docela mě zaujala tahle od Kymca:
http://www.kymco.cz/bikes/pulsar-125.html
Pokud vím, tak Kymco je dceřiná společnost Hondy už hodně hodně let a vyráběj celkem poctivě.
Nebo jestli by nebylo lepší radší pořídit českou jawu 125 travel, ta je asi o 5 tisíc dražší.
Taky jsem koukal na Lense od Kentoy, ten je za hubičku, vypadá defakto identicky s Kymcem,
ale co jsem slyšel kvalita zpracování nic moc a pořád se na tom musí něco dotahovat apod.
DO jaký z těhle tří byste šli, na rychlosti mi fakt nějak zvlášť nezáleží.
Klidně jstli máte jinej tip tak sem s ním.
babuka>prackarr: Ano, nez jsem kupoval SHcko, tak jsem testnul i ji. Byla uz se strikackou - coz teda u podobneho stroje nevidim jako plus, ale pry zase ta spotreba. Pak jsem sel do Shcka - chtel jsem proste skutr.
FORM: nerikej, ze prodavas
no zkousim kdyby ho nekdo chtel tak ho prodam a koupim si nejaky endurko
maajkee>Díky za názory, dost se tady objevuje že Kymco je čína, to je velkej omyl, je to tchaiwan, a to je docela rozdíl, to je asi jako bych řek, že česko je stejný jak slovensko a to teda rozhodně není.
Nic proti, ale psal jsem, že Kymco je Tchaiwan a že dělá pro BMW, že se hodně prodává v Německu, Itálii. Jen tou Hondou bych se tolik neutěšoval. To co psal Prackarr bych bral spíš jako místo určení "všichni číňani mají licenční motory Honda..." je to někde vodsud, myslím, že ví odkud je Kymco - pár debat už tady na tohle téma bylo Řekl bych, že vážně tady nikdo neřekl, že Kymco je Čína. No nechci to už více hrotit. Bohužel se nezapojil jeden , který ty Kymca opravuje. Vcelku nic proti Kymcu !
Kymco má tuším centrálu na náhradní díly v Německu, takže dostupnost dílů ok. Když už, tak místo Číny jsou tady i jiné značky z Tchaiwanu. Co třeba Španělsko Rieju Tango 125, no asi tam bude vyšší cena. Jsou hromady jiných možností než Čína.
pajapaja: A Čína ? Jo Betka je fajn. Jsou popsány dálkové jízdy s podobnými stroji, ale proč to kupovat, když o pár tisíc víc a mám třeba toho japonce. Hodně záleží od koho se čína v ČR koupí.A s těmi opravami ? Když to někoho baví.
Naposledy editováno 26.07.2009 08:46:52
2 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě
Yamaha YBR 125
Keeway Speed 125
Kentoya Lens 125
nebo něco od Yuki:
Yuki RS 125
Yuki CSR 125
pajapaja>nesrovnával bych to jako Německo a Rakousko ale jako Německo a Rumunsko,evropa jako evropa,že?/mimochodem Dacia má menší procento reklamací než Renault/
Nejde o kontinent,ale o lidi. Pokud by to mělo být jak píšeš,tak zrovna srovnej Afghanistán a Japonsko,protože Asie jako Asie,ne?
Tajwan a China je opravdu jako Rakousko a Německo. Jeden jazyk,jedna kultura ,stejný šmejdy jen jiná politika...
Za další-legendární kvalita kupříkladu peugeotů nebo toyot už taky není co bývalo/postupující globalizace a vynucená "modernizace",i z principu jednoduchých /50ccm, 125ccm/strojů právě o ty stříkačky a pod jim ubere na spolehlivosti.Peugeoty si vydobily slávu jednoduchýma 1,9d motorama stejně jako VW ale dneska už to neplatí/bratránek prodal BMW proto,že se sralo a sralo/bylo koupený nový-taky pověstná kvalita/Ale to se stane maximálně jednou za 10let,že?
zakarpatská rus,coby bývalá součást našeho státu je na stejné úrovni jako česko?/změna politiky asi dělá hodně/a slováci mají stejný naturel jak češi?Zajeď ji na slovensko a pak piš.
Nemá cenu se hádat.je to o pohledu,prachách,studu a povyšování se ?,o zjištění že koupí sebelepšího stroje/ano,je to stroj,a pro koho je to milenka,nechť si zajde za doktorem/
Se nestaneš ani lepším, ani větším motorkářem.Vlastnictví věci není zásluha a kdo opovrhuje nebo naopak vyzdvihuje kohokoli jen proto že vlastní ,nebo nevlastní cokoli je slabost a malost,a kdo si na tom zakládá je morální chudák.Je to vžy jen o človeku.I v keckách můžeš dojít dál než sebelépe obutej .Jestli jsem se někoho dotkl,tak je to jeho problém.Pokud se někdo rozhodne pro čínu,má k tomu svoje důvody,pokud pro japonce tak jakbysmet.
1 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě
Packarr> taiwan má skoro 2x větší hdp než česká republika a asi 5x větší než čína, vlastně většina ekonomických ukazatelů je na tom lépe, takže bych to tak černě neviděl. Ale asi jsi tam byl osobně, tak víš o čem mluvíš.
1 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě
neznamyScooterD>opět musím dementovat některá tvrzení, honda lead se NEVYRÁBÍ v číně, měl jsem oba modely, jeden se vyráběl v indii, druhej ve španělsku kterej kde to už si nepamatuju, ale můžu se poptat
Packarr> taiwan má skoro 2x větší hdp než česká republika a asi 5x větší než čína, vlastně většina ek
Předpokládám,že abych toto mohl posoudit,tak musím danou zemi navštívit,že? Až bude dějepisářka mému synovi vykládat látku o starém Římu,taky mu řeknu,at ji pošle do prdele,protože tam nebyla.
HDP nevypovídá nic o tom,jak kvalitní zboží země vyrábí. Spíše o tom,kolik toho vyrábí....mimo jiné
YBR - 115 km/h, cestovka 80 - 90 km/h, se vstrikovanim realna spotreba 1,9 - 2,1 l/100 km, vypada dospele (pokud vezmes cernou)
skutr - mam KYMCO Agility City 125 - max. 110 km/h, cestovka 80 - 90 km/h, spotreba tesne pod 3 l/100 km
1 reakcí na tento příspěvek 125ka na ježdění do práce a po městě
to je můj názor.
jinak podle tebe,Maajkee a toho že píšeš o jawce potřebuješ otloukánka,u kterýho nehledíš jestli máš katě od "barvy nebo hlíny",sedneš a jedeš.Taky dobrá volba.Tak Ti přeju štěstí při výběru,moc kutilem nenapadených jich v oběhu není
maajkee>pajapaja: Přesně tak! mluvíš mi z duše. Nicméně si fakt asi pořídím zas nějakou Jawu 640ku :) chybí mi...
sem ti to říkal na začátku nemusel si čekat až na 2 strany keců - a ta spotřeba když je jawa sežízená a šlape jak má tak žere jak 125 - měl jsem dost jaw a vždy jsem lítal okolo 4l/100
Pochopitelně pokud nějaká firma něco montuje v Číně, tak si ohlídá např. kvalitu různých materiálů - jo dobrá ocel je dobrá ocel, pochopitelně jiné jsou tolerance, jiná je organizace výzkumu a přenos do praxe.
Jo 50 ccm skútr bych si asi z Číny koupil, u 125 bych hodně váhal a cokoliv většího no asi ne. Pochopitelně i Čína se učí, ale právě učí.
Hele už něco kup
pajapaja>koupě 10leté japonky je větší riziko než nové koreiky nebo taivanky a skoro stejné,ne li větší než číňanky.
to je můj názor.
jinak podle tebe,Maajkee a toho že píšeš o jawce potřebuješ otloukánka,u kterýho nehledíš jestli máš katě od "barvy nebo hlíny",sedneš a jedeš.Taky dobrá volba.Tak Ti přeju
Tak toto není pravda. Opak je pravdou....
packarr> který skútry se teď vyráběj ve starym římě? Trocha přitažený za vlas ne? HDP primárně nic o kvalitě produktů neříká, jestli vyrobíš 10 šmejdů se stejnou přidanou hodnotou jako jeden kvalitní vyjde HDP při stejném zdanění naprosto stejně.... Uvedl jsem to abych ilustroval, že to není jako D vs. AT, ale zásadních rozdílů je mrak demokracie x komunismus, životní úroveň taiwanu jako v ČR atd.
pajapaja> nevim proč by japonec měl bejt 10 let tarej. Cenově se japonec s čína-taiwan strojem srovná ca po 2-3 letech, a pokud předchozí majitel není hovado tak rozhodně japonce! A vůbec u 50ccm scooterech, klidně 10 let starýho japonce, stačí pár tisíc a motor je v podstatě novej. A třeba takový kymco agility jsem prodával rok starý s pár km za 14tis a nikdo to dlouho nechtěl, asi proto že to stěží vyjelo prudší kopec
Kvalita výrobku je dána kvalitou technologie,pracovní síly, materiálu, návrhu, takže jediný co musí řešit renomovaná firma je naučit pár šimookejch dělat se vzduchovkou. Vše ostatní zvládnou robůtci, to je ten rozdíl od firmy, která nemá ani jedno a navíc ji nějakej rákosník z chatrče vyjde levnějc, než elektrická mašina
A co se týče "číny",nemůžeš koupit vše,co se doveze,ale od osvědčeného výrobce.
Agility .Pokud koupíš 50 čtyřtakt se 2,7kw,nemůžeš od toho očekávat zázraky.V kopci holt 35-40.Nebo tvoje BWs není otevřená?Ladák,varec,karbec nebo dokonce 70ccm a 10procent převodů? téměř vše lze i na 4taktu/až na ten laďák,ten nemá smysl/
Jinak už jsem tady někde psal,že se mě nechce věřit tomu,jak arogantní jako češi jsme.
Nejdřív by se každej měl zamyslet nad tím,jak kvalitně odvádí svoji práci/pokud vůbec/,a teprve potom se navážet do jinejch.škoda,že se jawa tak strašně brání zaměstnat ty nejschopnější , a co jich tady je.Byli by jsme konečně na špici .Ono totiž i u těch nejmodernějších strojů dělají lidi a na druhou stranu ,ty nejdražší stroje,auta i motorky se dělají hezky po staru-ručně-od poskládání motoru,po leštění laku.trochu úcty prosím.Dík.