bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha GTS 1000
23.7.2009 v 12:20
Zdarec dneska sem jen tak zběžně prohlížel inzeráty a natrefil jsem na Yamahu GTS 1000 ABS
nikdy předtím sem ji neviděl a docela mě konstrukčně zaujala jak takovej podvozek asi funguje

PS: nechci si jí koupit, jen tak čumím po inzerátech a našel jsem něco neobvyklýho, tak jsem se chtěl s vámi podělit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha GTS 1000

23.7.2009 v 13:35 | Nahoru | #1

1100Virago>PosMiros: Yamaha naopak občas zkoušela vypustit do světa sériovek řešení, která se často neujala, ale často se taky stala standardem.
GTS je opravdu exot. Ta vidlice i omega rám fungovaly velice dobře, ale v případě pádu byla v podstatě neopravitelná, všechno se muselo měnit. A to bylo finančně hod


co se na tom zničilo v případě pádu že se to muselo měnit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha GTS 1000

24.7.2009 v 04:17 | Nahoru | #2

PosMiros>co se na tom zničilo v případě pádu že se to muselo měnit?



prostě rána na předek (nedobrždění, boční náraz a pod) a půl motorky pápá, jak píše 1100Virago

Jinak pěkné řešení, a Peugeot a jiní skůtristi používají jednostrané zavěšení předku dále

(reakce na) Yamaha GTS 1000

27.7.2009 v 18:00 | Nahoru | #3

PosMiros: co se na tom zničilo v případě pádu že se to muselo měnit?


Ono je celé to řešení háklivé na vůle a zavěšení je odlitek z lehké slitiny. Takže když to chytlo pecku a zkřivilo se to, nedalo se to jednoduše srovnat. Navíc tam bylo riziko vzniku trhlin. Takže komplet výměna předního zavěšení, někdy i toho omega rámu - a to už bylo za cenu půl motorky.
edit: U klasiky se většinou jen ohnou trubky, někdy brýle, občas se zničí i kluzáky. Ale cena nové vidlice je i tak nesrovnatelná oproti předku z GTS.

Naposledy editováno 27.07.2009 18:03:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist