Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
LiX>no ale rozdíl je právě v tom, že u X kroužku to má daaaleko složitější se dostat dovnitř než u O kroužku, což znamená, že X kroužek vydrží dýl. A to z naprosto jasnýho hlediska - do X kroužku se dostane míň bince=méně brusného materiálu=pomalejší prodlužování řetězu.
Dingo> No jasne ale pokud jezdis v terenu tak neni vube zadny problem ty tesneni poskodit...staci jedna sikovna vetev a je po srande treba u 10 clanku *no* Ja tak vyhazoval retez ktery byl sice Xring ale na dvou mistech z nej tekla pri mazani rez aniz by najel 5000,- a zbytek byl jak novy a proto radsi investuju ty prachy do castejsi vymeny nez do lepsiho tesneni a jsou lidi co radsi za ty same prachy koupi 3 retezy netesnene .