globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dominator - ČZ řetěz
 
22.4.2007 v 23:12
ahoj. potřeboval bych poradit, jaký ČZ řetěz dát na Dominatora. jako první nevím, jestli pořídit "O" nebo "X" kroužek. zatím díky

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 10:57 | Nahoru | #1
Psycho_650> pokud řetěz ČZ tak určitě 520 ORH tedy X kroužek. Jestli budeš chtít celou řetězovku, dej mi vědět na mail a domluvíme se *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 12:23 | Nahoru | #2
Nemám sice osobní zkušenost, takže to neber moc vážně, ale slyšel jsem, že na motorku tohoto typu je zbytečný dávat x-ring, páč u toho jednohrnce to stejně životnost řetězovky neprodlouží. Takže 520OR (o-kroužek), sada za 2 klacíky.

Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 13:05 | Nahoru | #3
do terénu X ring

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 18:18 | Nahoru | #4
rastakvajanasta> Právě protže je to jednohrnek, tak by tam měl být ten kvalitnější řetěz 520 ORH. To jsou přesně ty důvody proč jdou ty fámy o špatné kvalitě řetězů ČZ chci ušetřit tak dám na motorku řetěz o 500,- levnější ( kterej tam nepatří ) on se začne hned tahat a "špatný řetěz" je na světě.

Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 18:48 | Nahoru | #5
Já jsem to neřešil,na Domika jsem koupil celou sady DID a bylo.Jo a byl to X kroužek

Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 20:24 | Nahoru | #6
Ten člověk, kterej o tom psal zase tvrdil, že tím že je to jednoválec, tak x-ring k menšímu vytahání nepomůže. X-ring se projeví nižším opotřebením hlavně u silničních víceválců, ale ten jednobuch ho vytahá v podstatě za stejně (krátkou) dobu, ať už x-ring nebo o-ring. No přišlo mi, že na tom něco je, ale třeba je to fáma...

1 reakcí na tento příspěvek Dominator - ČZ řetěz

23.4.2007 v 20:39 | Nahoru | #7
takže volba padne na "X-ring". ale nevím, jestli "ORH" nebo "ORMX". když poradíte, budu rád. :) díky

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

24.4.2007 v 07:30 | Nahoru | #8
Psycho_650> 520 ORH

Dominator - ČZ řetěz

24.4.2007 v 21:14 | Nahoru | #9
ještě nějaký názor, pls

520 reakcí na tento příspěvek Dominator - ČZ řetěz

24.4.2007 v 21:45 | Nahoru | #10
520ORMX

Dominator - ČZ řetěz

24.4.2007 v 22:13 | Nahoru | #11
ten ORMX je víc do terénu? spíš jezdim silnice, polní cesty a tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dominator - ČZ řetěz

24.4.2007 v 22:51 | Nahoru | #12
Joza> jen pro upresneni.... v jakych parametrech je retez tesneni X krouzkem kvalitnejsi nez retez tesneny O krouzkem ?

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

25.4.2007 v 05:19 | Nahoru | #13
LiX>rozhodně bude dobrý parametr už ten X kroužek - menší možnost dostání se bordelu pod těsnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dominator - ČZ řetěz

25.4.2007 v 14:50 | Nahoru | #14
LiX> "X" kroužek má více těsnících ploch, které jsou menší než u "O" kroužku a tudíž má menší třecí odpor v kloubech řetězu. No a více těsnících břitů je menší šance pro nečistoty dostat se do prostoru mezi čepem a pouzdrem řetězu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dominator - ČZ řetěz

25.4.2007 v 17:31 | Nahoru | #15
Joza> ... a co to ma tedy spolecneho s tim na jakou motorku to davas ? ;) :P

Dominator - ČZ řetěz

25.4.2007 v 19:55 | Nahoru | #16
Enduro vë většině případů je od bahna a vody .............. X kroužek je lepší.
Silniční - většinou jen usazený prach ......... O kroužek stačí.

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

26.4.2007 v 09:36 | Nahoru | #17
LiX> neříkám, že by tam měl být vždy X kroužek, ale v tomhle případě je tam prostě vhodnější řetěz ORH jelikož je pevnější a dělanej pro větší zatížení než původně srovnávanej řetěz ORM. Pokud budeš srovnávat dva stejné řetězy a u jednoho bude X a u druhého O kroužek, tak bude opravdu rozdíl jen v tom třecím odporu a ceně takže je skoro jedno co tam dáš.

1 reakcí na tento příspěvek Dominator - ČZ řetěz

26.4.2007 v 12:24 | Nahoru | #18
rozdil je v pevnosti je zanedbatelny a hlavne vzhledem k tomu ze to je na enduro tak bych urcite volil spis mezi ORMX a RDO kde je zase prozmenu o chlup pevnejsi O krouzkovy (a je skoro stejne pevny jako ORH , 33,5 va. 34 takze zanedbatelny rozdil). Proste je blbost rikat ze na jednovalec neco konkretniho kdyz jsou ty retezy vsechny +- stejne pevne takze pravdepodobost pretrzeni je stejna.

2 Dingo: no ja bych to videl mozna i naopak, sutr nebo pisek tim tesnenim tezko protlacis ale jemny prach ktery se zveda z cesty sanci projit ma. Proste prach co projde dovnitr retezu je stejny at uz jedes v lese nebo na silnici a clovek ho ani nevidi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dominator - ČZ řetěz

26.4.2007 v 16:53 | Nahoru | #19
LiX>no ale rozdíl je právě v tom, že u X kroužku to má daaaleko složitější se dostat dovnitř než u O kroužku, což znamená, že X kroužek vydrží dýl. A to z naprosto jasnýho hlediska - do X kroužku se dostane míň bince=méně brusného materiálu=pomalejší prodlužování řetězu.

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

27.4.2007 v 13:04 | Nahoru | #20
Dingo> No jasne ale pokud jezdis v terenu tak neni vube zadny problem ty tesneni poskodit...staci jedna sikovna vetev a je po srande treba u 10 clanku *no* Ja tak vyhazoval retez ktery byl sice Xring ale na dvou mistech z nej tekla pri mazani rez aniz by najel 5000,- a zbytek byl jak novy a proto radsi investuju ty prachy do castejsi vymeny nez do lepsiho tesneni a jsou lidi co radsi za ty same prachy koupi 3 retezy netesnene .

Dominator - ČZ řetěz

27.4.2007 v 13:18 | Nahoru | #21
dingo... nerekl bych ze retez se prodluzuje tim ze se obrusuji cepy nejakym bordelem....

spis bych rekl ze ten krouzek ma udrzet mazivo uvnitr.... protoze pak pri velkych rychlostech na retezu (silnicni moto) bude tesneni tesnit hur, muze se dostat ven a retez se zadre....

prodluzovani si myslim nema nic spolecneho s abrazi.....

ale je to fuk .... na domino bych koupil cokoliv, na TL jsem mel tu starou 530(ma polovicni stenu clanku nez ta unosnejsi) a vydrzela taky asi 7tis km... coz vzhledem k tomu ze sem ji koupil bez DPH za cca 700-800,- (mozna i min uz si to nepamatuju) neni spatnej kilometrovej vykon.....

3 reakcí na tento příspěvek Dominator - ČZ řetěz

27.4.2007 v 14:48 | Nahoru | #22
Tak to tu pročítám a koukám že jsem nebyl se svým příspěvkem úplně mimo. Svou starou mrchu momentálně taky měním za Dominátora a v tý souvislosti mě napadá ještě jedna otázka. Jak je to u takový motorky s výdrží řetěz vs. řetezový kola. Já vím že každej řekne "vyměnit celou sadu", ale u motorky tohoto typu, není možný na jedny kola sjet třeba dva řetězy? Řetěz ke konci žovotnosti je pěkný svinstvo a proto by mě zajímalo, jestli by nebylo lepší ho vyměnit po nějakých 10k a kola až ob-jednu výměnu řetezu (pokud by nebyly zjevně K.O.)

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

27.4.2007 v 16:23 | Nahoru | #23
rastakvajanasta>
ja to tak delam. Treba na mem Cizakovi na jedny kola uz jedu treti retez.
Na silnici jsem taktez jen menil retez kola zustaly stejne.
Navic jeste otacim retezova kola.

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

27.4.2007 v 17:21 | Nahoru | #24
rastakvajanasta> Pokud jezdis v necem co oddelava retezy tak se muze stat ze prave retez odejde driv nez se vytaha a v tom pripade byvaji kolecka jeste relativne vpohode a muzes je pouzit klidne 2x. na silnici retez vedsinou odejde na vytahani a tam jsou ko i kolecka ale mimo silnici obcas proste ten retez oddelas ty aniz by se kola ojely a retez vytahal.

(reakce na) Dominator - ČZ řetěz

27.4.2007 v 18:31 | Nahoru | #25
rastakvajanasta> jinak ja na to mam merku. prodavaji ji v contre. Jde to merit i suplerou. Proste pokud se na urcity pocet clanku vytaha retez nad urcitou mez,tak musi jit okamzite ven.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist