Tohle jsem o nich nasel na internetu....tak kdyz budete mit neste nejake info tak budu rad kdyz se o nej podelite...
Lifan celým názvem Lifan group, je v Číně velmi významná značka (navíc držená v soukromých rukou), zabývající se výrobou motocyklů a automobilů, která se poslední dobou dostala do podvědomí nejen díky plagiátorství vozů evropských výrobců, ale také oznámením jejího vedení, že hodlá ve Velké Británii vybudovat své vývojové centrum a zahájit tak expanzi na Evropský trh. Společnost byla založena v roce 1992 v provincii Chongqing, místním opravářem motorek jménem Yin Mingsha, který v té době zaměstnával 9 zaměstnanců a postupem doby jejich počet vzrostl na nynějších 9000 a vybudoval si velmi silnou pozici mezi špičkou svého oboru v Číně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co víte o značce Lifan
Gioreno>Nebrat, nekvalitní rámy a motory jsou proslavený široko dáááleko
Ty motory jsou prave dobry a davají je skoro do všeho co jde ven z číny hlavně 250ccm jsou legendarní honďácké kopie
Kvalitku dělá jen Ivo Kaštan (a tohle není reklama ale zkušenost)
Však taky ta cena je někde jinde, Lifan je o 30tis. levnější
Je to jen můj názor,hádat se s nikým nebudu
kawasaki-man>Gioreno>Nebrat, nekvalitní rámy a motory jsou proslavený široko dáááleko
Ty motory jsou prave dobry a davají je skoro do všeho co jde ven z číny hlavně 250ccm jsou legendarní honďácké kopie
cinan ma podle me smysl max ctyrkolka a mala motorka a to jen pro cloveka mechanicky zrucneho s vybavenim atd... vymena sroubu,retezu, navareni vyztuh apod... pak se da asi za rozumny penize postavit fungujici strojek... kazdopadne bych od zadneho takoveho produktu neocekaval stroj kterej funguje uz rovnou z krabice a bez uprav a udrzby...
spousta tehle cinskych vyrobku ma ok zpracovani a konstrukci (tak je to casto okopcenej funkcni stroj) ale maj problem s materialama...uplne blatovite oceli pouzite na dilech ktere jsou v "originale" pocitane na pevnostni, to same srouby.. kde byl v originale m8 inbus tezko bude u cinana fungovat m8 sroub z blata...