právě jsem se totiž dnes vrátil z dalšího výletu takže pro letošek splněno
a splnil jsem si tím další přání, podívat se do Alp někam dále, než "jenom" na GrossGlockner a ke Cortině.
Jel jsem s přítelkyní (tedy 1 motorka, 2 lidi) a dali jsme docela dost Alpských sedel a 2 dny jsme strávili u moře.
Vyrazili jsme předminulý pátek a vzali to přes Vysočinu, kolem Šumavy do Německa, Deggendorf a po dálnici kolem Mnichova k jezeru Starnberger See, koupání, středisko Garmisch-Partenkirchen (v Německu to vypadá, jako by neexistovaly jiné motorky, než BMW...), Fernpass, Timmelsjoch (super!!!) průjezd za 11€ (nálepku dávají), Passo dell Stelvio (super!!!), Gávia (super!!!), Tonale (hodně sjezdovek a hotelů), směrem k Lago di Garda, ale tam jsme kvůli počasí nejeli a vzali to přímo k moři: Trento - Bassano nádherné údolí, takový kaňon, u moře Eraclea mare a další den Bibone, koupání v moři, ležení na pláži, jediná zaplacená noc za výlet, procházky po večerní pěší zóně, plno lidí, ale na den příjemná změna, pohoda. Další den nazpět do hor, po dálnici (jednou jsem se rafinovaně vyhl mýtnicím, podruhé to nešlo, tak 2€ za 20km) do Dolomitů, oblast Marmolada, Belluno, Agordo, několik pass: Fedála(super!!), Pordoi(super!!), Falzarego (super!!), město Cortina a další passa: Tre Croci a S.Angelo, Rakousko Lienz a tunelem za 8€ na Krimmelské vodopády. No a předposlední den opět v klidu návrat přes Alpy, Zell Am See, Bischofshofen, Admont, Amstetten a Dunajskou stezkou (mají tam cedule Romantic Strasse), Krems, Znojmo, spaní u jezírka u Pohořelic a dnes v poledne doma.
jinak hodně pohodové tempo, často jsem zastavoval a fotil jsem, nebo jsme se šli k něčemu projít
celkem najeto 2920 km za těch 10 dnů
S deštěm to špatné moc nebylo, nejdéle jsme jeli v dešti v kuse 4 hodiny (to beru jako že to moc není), pak 2x celkem krátce a jinak nějaké to mrholení a nebo oblíkání do nepromoku preventivně to ani nepočítám.
Naopak zažil jsem 2 nejhorší noci ve stanu....
První noc poblíž jezera Lago di Garda takový slívák s bouřkou, že kapky deště mi nalomily tyčku od stanu.... vím, nevěříte mi, pokud bych to neviděl na vlastní oči, taky bych nevěřil. Myslím že mám naspáno ve stanu dost, ale tohle jsme fakt nezažil.
A druhá noc na rovině u moře - tak silný vítr jsem opět nezažil, stan ve větru skoro naležato, tyčku to kousek dolomilo a prasklina šla dál a jak silně foukalo z boku, tak šla voda do stanu tím větracím otvorem pod vrchem.... no poprvé jsem měl vodu až na karimatce, mokré záda.... ale na druhý den jsme to na slunku vysušili a pohoda.
Čekal jsem co na to přítelkyně, jestli nezanevře na stanování a pohoda
vlastně jsme 1 noc spali v apartmánu a 8 nocí ve stanu. Z toho jednou po domluvě u jedné hospody a 7 nocí volně v přírodě.
-------------------------------------
až napíšu cestopis, dám sem odkaz (pokrok: už ani neslibuji, kdy to bude.... )
-------------------------------------
edit:
dal jsem na naše stránky VIDEO, tady, takové surové, amatérské záběry , točené jen z ruky...
-------------------------------------
edit 12.12.2009
tak jsem dodělal fotoalbum - http://motofoto.rajce.idnes.cz/20090703-12_Alpy/
-------------------------------------
edit 17.2.2010
tak jsem sestříhal video s hudbou, dal na jutub a oni mi ten zvuk vypli
tak na to kašlu, do cestopisu dám tohle
video s fotkama - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
jo a cestopis jsem už dopsal a poslal sem, už nějakou dobu čeká na zveřejnění....
-------------------------------------
edit 1.3.2010
tak konečně mi tu zveřejnili cestopis
http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/italie/stelvio-aneb-jedno-passo-za-druhym-15316.html
Naposledy editováno 01.03.2010 20:25:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
1100Virago - tak strašné to nebylo tedy zvykl jsem si to jezdit tak, že když jsem v zatáčce nikoho neviděl, tak jsem si najel zleva, prostředek zatáčky střihl po své půlce a zbytek pak podle toho, jestli tam auto jelo nebo nejelo. No a levé zatáčky, pohoda, vždy po vnějšku
prezi - jo jo hned bych tam jel znovu
NoFear4 - nahoře jsem napsal celkem podrobně místa, stačí si je v mapě najít (např. v Marcopolo mapě) a pospojovat přímo cestama a je to. A nebo si to dej do GPS a pak nemusíš do mapy čumět vůbec. Pár střelců jsme tam potkali, určitě to dokázali projet několikatinásobně rychleji než já (jel jsem pomalu a často zastavoval a fotil), no a vzpomínám si že třeba v úseku Falzarego a Cortina nás předjeli několikrát, pouštěl jsem je, prostě dávali si kolínka (těch si tam užiješ) a pak vždy zastavili a čekali na posledního, takže jsme se tak vzájemně předjeli asi 4x. A když jsem fotil u tunelu, tak to tam naprali tak, že tam v protisměru autobus troubil a asi i zastavil... no nic pro mě.
A autem se to dá samozřjmě jet, takových tam taky dost bylo, např. jedni Slováci, bavili jsme se s nimi a říkali nám, co za ten den všechno projeli.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Ale pamatuju si,jak jsem jednou z nejakyho alpskyho kopce tezce uvaril brzdy....
nema s tim nekdo problem pri tech dlouhych sjezdech i na motorce?
Jinag GPS nemam...zatim se spoleham jeste porad na svuj orienatacni smysl,ale na mape snad ty tvoje zachytne body najdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
ad trasa - já si v mapě poznačil co chci vidět a pak jsem jel prostě nejkratšími cestami od jednoho bodu k druhému, navíc Garmisch-Partenkirchen, Fernpass, Timmelsjoch a pak Passo dell Stelvio, Gávia a Tonale, to jak v mapě uvidíš, tak to navazuje hned za sebou. Prostě jako by jsi projížděl za sebou jednotlivé vesnice na Dubé......
1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Já se tento rok budu věnovat rodině, baráku a psu.
Ještě letos stihnout Harmanec, dát si párkrát Vítkov, cestu na Bruntál a Jeseník.
A to už bude zima.
Už musím připravovat manželku že příští rok někdě na ty 2 týdny varazím.
Nebudeš v neděli v Radvanicích nebi další týden na Těrlicku, že bychom pokecali???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Nás při sjezdu ze Stelvia na Bormio předhonili asi tři střelci na sportech, kteří dost marně stíhali divočáka na motardu. No a o pár kilometrů dál jsme předjeli zase my je, protože stáli a sbírali ze země trsátka. Někomu to poněkud nevyšlo
tady ---> www.koprivnicti-motorkari.xf.cz
tedy omluvte sníženou kvalitu, jsou to takové sekvence, takové různé úseky z různých míst, občas se mi třepe ruka... ale i tak mám z toho videa radost, jsou to pro mě vzpomínky
[url=http://www.koprivnicti-motorkari.xf.cz/][img]
Naposledy editováno 15.07.2009 09:56:04
A najací střelci na superspostech mě taky dokola předjížděli, vždy zastavili jak na sebe čekali a nebo si potřebovali odpočinou, nevím
1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Jednou bych si Stelvio chtěl vyjet od Merana, jeli jsme to teď dolů a to nebyla žádná zábava..
Jinak jsem sjezdy ubrzdil v pohodě motorem a přední brzdou (tři kufry a ve dvojko) zadní jsem nepoužíval, stejně prd brzdí..
Zajímavé bylo sledovat "zmrzlináře" jak se perou se strojem v těch vracečkách kolem nohy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
[img]
1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Máte podobnou zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
2 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Mozna trochu hloupa pripominka, ale neklopis vic levotocive zatacky?
Ja osobne klopim doleva radsi :)
parizek>Daliss
Mozna trochu hloupa pripominka, ale neklopis vic levotocive zatacky?
Ja osobne klopim doleva radsi :)
to mě taky napadlo, že člověk podvědomě (ani o tom neví) si více věří na jednu stranu, kterou více sklopí a hlavně více pod plynem a to pak více žere tu gumu.
A druhou stranu sklopí třeba méně agresivně a hlavně s menším plynem.
Třeba to tím je.
Možný by to mohl Dalissi někdo poznat, kdo by jel ty zatáčky za tebou....
Naposledy editováno 16.07.2009 08:56:22
parizek>Daliss
Mozna trochu hloupa pripominka, ale neklopis vic levotocive zatacky?
Ja osobne klopim doleva radsi :)
nemyslím, to by měl na jedne straně gumy jen dál vzorek od okraje pneu, vsadil bych na vyosení vidle... nebo sedí Daliss nakřivo, víc vlevo..
1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Roman2bk>no ale když si vzpomenu na ty Alpské serpentýny, tak levou zatáčku jsem dal pod planem, po věnjšku, nahl se pěkně a pravou OPATRNĚ, někdy i na jedničku přes spojku, žádný náklon.....
no, je to možné....
1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
Já jen, zda má někdo podobnou zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek cestopis - Stelvio, aneb jedno passo za druhým
kompletní foto nepředříděno
Naposledy editováno 16.07.2009 23:55:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |