Téma: 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
 
9.7.2009 v 23:13
Nazdarek, kdyby nekomu treba vypadl kolega nebo neco, tak ja bych se svezl...mam 6ku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi

1.8.2009 v 12:59 | Nahoru | #1

DaNY-->Tady nějaký maxibiter by asi chtěl a pak je tam odkaz do dalšího fora kde byl další zájemce...


Prý se na tohle už Kočka ptal, už to má být pryč.

DaNY--> Alice> Vloni můj kolega řešil podobnou zahadu "že mu to nejede", jamile to mělo jít do výkonu...jakoby byl ucpaný výfunk nebo co...nakonec po rozebrání a výměně všeho se zjistilo, že špatně uložil vedení nějaké hadičky (při výměně motoru) a ta hadička fyzicky bránila plnému otevření "záklopek" na sání vzduchu...a to byla celá závada, nešel tam kyslík ...takže to jen takový tip na možné souvislosti ve vašem případě? Přeju ať do dopadne


Dobrá závada. Přijde nám, že je to taky nějaká blbost. Chová se to divně.
Od 0-3tis. otáček motorka špatně do otáček a kolem sacích hrdel, kam také směřují vstřiky se ozývá "chrochtání", jako když lapá po dechu nebo po benzínu. (Jak to napsat) Nad 3tis do 7 tis. je vše OK a nad 7 tis se ji zase nechce. Když ubereš, otáčky padají normálně do 3tis., ale ze 3tis. do 0 jde stejně pomalu dolu jako nahoru.
Zkoušeli jsme také vyměnit i řídící jednotku+čidlo otáček, docela to na to nejprve ukazovalo. Taky celou nádrž, airbox s čidly.., ale žádná změna. Zkoušíme projít i mechanické cesty, klapky se točí dobře, procházíme to znovu a znovu.
Díky za tip, jestli Tě nebo někoho něco napadne, super...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi

1.8.2009 v 13:15 | Nahoru | #2
Alice> pokud nevyřešíte, doporučuji ukázat to před závody mechanikům z Elit servisu, nic to nestojí a zatím mi vždycky pomohli
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist