globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Životnost olejového filtru
8.7.2009 v 08:36
Vzdarec, lidi mám před výměnou a hodlám ze sebe udělat vola , měníte pokaždé olejovej filtr, i když zůstáváte u stejné značky oleje?

Suzuki gsx 750 Inazuma

Jen mě to tak napadlo, fakt nemám zkušenost, jen vím, že to tu někdo kdysi řešil a já už to nemůžu dohledat.

Dík všem. zn. šetřim co to dá, zadní kola jsou drahá : )))
Předchozí
1 2
Následující

Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:33 | Nahoru | #31
nenazranej- jinak pokud si motku od nekoho koupil a nemuzis 100% rict kolik je na filtru a oleji najeto, tak neres 250,- a radeji ho vymen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:34 | Nahoru | #32

Tesik3>filtry prodavam denne, pouze vzduchove, ale myslim ze olejovy neni nic odlysneho. Podle me cim je dyl pouzivany tim je vic zanaseny, napr. papirový ma prostupnost castic 5mikrometru, polyesterovy 3mikrometry, takze ten nazor jak nekdo rika ze filtr se musi "zajet" je podle me blbost, cim dyl tam je, tim min jsou jeho pory propustne, nekdo si mozna mysli ze je to dobre aspon filtr prefiltruje stale mensi castice, ale ja myslim ze tim, ze se filtr vic ucpava, tak se stane nepruchozim a ty levne ol. filtry nemivaji bajpas klapku.



jo to si myslim taky... je to logicky.. narozdil od zajizdeni filtru ... kde me zadnej argument nenapada... kdybych nakej vedel tak se tim treba budu ridit...

taky bych rekl ze kdyz je ten "papit" v tom oleji moc dlouho ze muzou do toho papiru naky necistoty pak vytrhat i vetsi diry...

u tech nerezeovejch sitek davaj jako hlavni plus ze to nepusti nic pres 10mikro (presnou hodnotu nevim to sem ted strelil) kdezto papir ze dokaze pobrat necistoty jiz od 5ti... ze se neda zarucit homogeni filtraci vsude v tom papiru.. ze nekde chyti 5mikro a nekde pusti 20.... ale taky to muze bejt reklamni kec.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:42 | Nahoru | #33
u tech nerezeovejch sitek davaj jako hlavni plus ze to nepusti nic pres 10mikro (presnou hodnotu nevim to sem ted strelil) kdezto papir ze dokaze pobrat necistoty jiz od 5ti... ze se neda zarucit homogeni filtraci vsude v tom papiru.. ze nekde chyti 5mikro a nekde pusti 20.... ale taky to muze bejt reklamni kec.. :) [/quote]

u tech "pratelnych" filtru nevim, ten co mas ty (viz. fotoú tak to vypada, ze tam je ta polyesterova vlozka a okolo je nerez sitka, pokud je to polyester, tak ti nepusti necistoty vic jak 3mikro.

(reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:50 | Nahoru | #34

Bailey>assassin>Delta>assassin> to se nemusí prát v ultrazvukový pračce?Na letadlech máme hydraulický filtry s podobnou strukturou a pereme je v ultrazvukovce-měří se i jejich propoustnost před pranim a po vyprání....

nemusi... neni to letadlo:) otec kdysi delal konstruktera v censkovskejch strojirnach co delaly pozemni vozejk k devetatricitce.. takze mi suse oznamil kdyz sem mu to ukazoval ze ma nekde par stejnejch z nakyho letadla (asi z L39) :) a rikal ze se to pralo nejak jinak nez jen proplachnout redidlem... ale jak rikam letadlo vs motorka:) ono navic kdyby uz to bylo moc ucpany tak je tam stejne kulickovej ventil s pruzinkou kterym to dyztak cerpadlo protlaci bez filtrace no... :)

Jj je to tak, funguje to lépe než když dáš novej, smysl to má a od jisté doby to dělám tak jak říká výrobce, ale olej samozřejmě měním pravidelně. Někdy už i dříve, když vidím v jakým je stavu, jde o to jakým jezdíš stylem. Najedeš i 8000 s olejem, když jezdíš "pod otáčkama", ale kdo tak se sportovní mašinou jezdíš že. Takže jak říkám, někdy i dříve. Ale Suzuki má interval obou filtrů konkrétně u mého typu olej i vzduch na 18000 km. A jelikož mám teď KaN tak jen čistím po 12000 km KaN a měním olejovej.



tak jestli to beres ze je to dobre podle vyrobce... tak u KN si mysli ze na nej 50000mil nemusis sahnout pokud jde o vlozku do origo airboxu... u "konickejch" je to jeste vic.. viz FAQ na jejich strankach... takze ani to KN po tech 12ti tis prat nemusis....

http://www.knfilters.com/faq.htm#4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:53 | Nahoru | #35

Tesik3>u tech nerezeovejch sitek davaj jako hlavni plus ze to nepusti nic pres 10mikro (presnou hodnotu nevim to sem ted strelil) kdezto papir ze dokaze pobrat necistoty jiz od 5ti... ze se neda zarucit homogeni filtraci vsude v tom papiru.. ze nekde chyti 5mikro a nekde pusti 20.... ale taky to muze bejt reklamni kec.. :)

u tech "pratelnych" filtru nevim, ten co mas ty (viz. fotoú tak to vypada, ze tam je ta polyesterova vlozka a okolo je nerez sitka, pokud je to polyester, tak ti nepusti necistoty vic jak 3mikro.



urcite to je ciste jen nerez mrizka...

a ohledne velikosti castecek pisi ve FAQ k jejich filtrum:
4) How does this type of filtration compare to paper filters? We sent three common brands of paper filter material off to have them tested for the smallest and largest sized particles that would pass through the material. We sent the material off with no names, just numbers for identification so the lab wouldn’t have any idea who’s filter they were testing. The results we got back showed that the smallest particle the three would catch ranged between 9 and 20 microns. The LARGEST particle the three would allow to pass through the material ranged from 56 to 300+ microns. Paper filters are rated on an average of what they will let pass, so each of these three would each be rated at numbers that are somewhere between their individual extremes. The medical grade stainless steel cloth that we use is rated at an absolute 35 microns, meaning nothing larger than 35 microns should pass through the material. This “absolute” rating is important because this type of filter material is also used in medical applications like blood filtration. Bottom line is paper is rated differently than the stainless cloth (average vs. absolute), and either one works to filter stuff out of your oil. Personally I like the idea of keeping the big stuff out of the engine.

Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:54 | Nahoru | #36
no... po 3000km v dešti a bordelu jsou moje bmc košíčky ale ošlivě zadělané jak ten jetel ;)

1 reakcí na tento příspěvek Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 14:59 | Nahoru | #37
assassin- tak to potom jo, kde se da takovy filtr poridit nejlevnejc, si jeste pamatujes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 15:39 | Nahoru | #38
assassin> asi sme si nerozuměli...kdybych vzal i ten filtr,tak už by mi balíček (více věcí) přesáhnul hranici 150€ a tvrdnul by mi na celnici,nehledě že bych cáloval clo,takže sem vzal jen zboží co sem chtěl původně a tohle sem nechal napříště...

jinak čerstvá perlička,mam v praze yoshirouru a celnící mne votravujou vo nějaký papíry a tak...sem myslel že prostě zazvoní pošta,zalepim clo a hotovo...nevim proč vymejšlí takový píčoviny s vejfukem za 300 doláčů...

1 reakcí na tento příspěvek Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 15:50 | Nahoru | #39
odpoví mi někdo jestli měnit ten olej po 6tis když v příručcce je 12tis?Teď ho měnim po 6tis

(reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 15:53 | Nahoru | #40

Tesik3>assassin- tak to potom jo, kde se da takovy filtr poridit nejlevnejc, si jeste pamatujes?



jak sem psal... bral jsem ho v ramci group buy na tlzone... ze se sejde vic lidi a nekdo kdo to organizuje je nakoupi od nejakeho zdroje za mnozstevni cenu... tusim ze to tenkrat bylo kolem 100usd? uz si nejsem jist.

(reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 15:54 | Nahoru | #41

Delta>odpoví mi někdo jestli měnit ten olej po 6tis když v příručcce je 12tis?Teď ho měnim po 6tis



no tezko rict... 6tis je lusxus pokud mas predepsano 12... ja bych asi menil po tech sesti no...

(reakce na) Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 15:56 | Nahoru | #42

los fazeros>assassin> asi sme si nerozuměli...kdybych vzal i ten filtr,tak už by mi balíček (více věcí) přesáhnul hranici 150€ a tvrdnul by mi na celnici,nehledě že bych cáloval clo,takže sem vzal jen zboží co sem chtěl původně a tohle sem nechal napříště...

jinak čerstvá perlička,mam v praze yoshirouru a celnící mne votravujou vo nějaký papíry a tak...sem myslel že prostě zazvoní pošta,zalepim clo a hotovo...nevim proč vymejšlí takový píčoviny s vejfukem za 300 doláčů...



jj ja to nakonec pochopil... sem to i psal ze bys to nakonec k necemu pribiral...

stim clem nevim ja zatim nic neplatil...

Životnost olejového filtru

8.7.2009 v 16:27 | Nahoru | #43
nu uvidíme co se z toho vyvrbí,už se na to těšim jak malej jarda a voni mi to podrží...svině

Životnost olejového filtru

19.7.2009 v 00:09 | Nahoru | #44
K&N filtr jsem čistil jen 2 x zatím, ale není to vůbec potřeba, je to pořád čistý. Dělám to jen preventivně, každých 10000, ale už nebudu, není to vůbec nutný.

Životnost olejového filtru

19.7.2009 v 00:10 | Nahoru | #45
Jinak origo je u GSXR 750 vzuduchovej výměna každých 18000 i olejovej.

Životnost olejového filtru

19.7.2009 v 00:51 | Nahoru | #46
mě to přestalo mazat tak jsem vzal vrtačku a ten filtr provrtal a jezdím na to dále ,, stane se něco??

1 reakcí na tento příspěvek Životnost olejového filtru

19.7.2009 v 01:19 | Nahoru | #47
jak mazat ? Však to neprotéká přes něj skrz

(reakce na) Životnost olejového filtru

19.7.2009 v 01:38 | Nahoru | #48

Bailey>jak mazat ? Však to neprotéká přes něj skrz



tedka to valí fšude. předtím mi to nechtělo jet dal jsem max 168km/h a po provrtání to valí 179km/h až ten fitr vyhodím uplně tak to bude trhat loukotě
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 21 Včera v 21:57 assassin
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist