Jedu si takle zatáčkama, pomalinku, tele vykulený, nevyježděný, cca 40/hodinu, a v tu chvili na mé straně silnice dodávka, řeže zatáčku. Tak jsem vykulila oči ještě víc a projela to rovně, pár kotoulů, pěkně nasbírat maliny. Nová motorka, nový štítek za 2500...ale naštěstí kromě pár škrábanců na obou stranách a toho štítku nic vážného. Záda ale celý modrý, jelita jak od rákosky.
Tímto děkuji cyklistovi, který mi tenkrát pomohl motorku zvednout, když jsem ji napoprvé sama zvedla, ale neudržela a tentokrát již polehounku opět položila na zem:))) Dodávka ujela a ostatní plechovkáři tky ani nepřibrzdili
2 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce
Potom Jawa 350, která mi upadla i se mnou, ihned po přivezení z prodejny jako funglovka, ale to asi neni pád, nebo jo? (rozbitej blinkr, ohnutej padák, odřený kolena ruce - tak asi je to pád... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád na motorce
Timi_2>uz mel nekdo prvni pad jeste s prevozni znackou?
já jo (když nepočítam položení v autoškole po ujetí 2 metrů při první jízdě) ale tomu neřikam ani pád. Jelikož jsem ještě neměla vydanej řidičák a motorka byla čerstvě doma, tak, že mi brašule zajede na technickou a evidenčku, aby se mohla přihlásit. Tak fajn, tak jsem frajerka šla, že aspoň vyjedu z garáže no a samozřejmě při vycouvávání jsem neodhadla váhu a při vyhýbání se ležícímu jablku jsme letěli na zem naštěstí kromě rozflákanýho zrcátka nebyl ani škrábaneček a jelikož nový zrcátka už byly objednaný tak to zas tolik nevadilo, jen na technický se mi smáli a kupodivu nebyl ani žádnej postih. A poslední "pád" byl když jsem měla 3 tejdny řidičák na křižovatce na štěrku. V životě by mě nenapadlo, že těch 120 kg dokážu tak rychle zvednout (nebo spíš, že je vůbec dokážu zvednout) ale vědomí, že mě někdo uvidí mi vehnalo sílu do rukou a tentokrát to odnesla brzdová páčka ta už mrzela víc, ta se měnit neměla žádný další pokládání už neplánuju
od tý doby nic
no a pak... na padině na trávě a na štěrku- jednou zatáčka v obci a pak když sem dobrždoval do křižovatky tak sem to jen položil na bok jak to začlo klouzat, pak už sem tu sjetou gumu radši vyměnil
no a na VORu mě zatáčka vynesla a já jí v tý rychlosti projel rovně a ustlal si v příkopu, pak trapas... jedu kolem osmý večer pryč sousedka sedí před barákem tak na ní kouknu jestli nedržkuje, páč není zrovna žádnej tichošlápek a jak kouknu zpátky tak vidim že padám na levou stranu pod motorku ani nevim jak tak jsem se sesbíral zašel pro motorku která byla asi o 20 metrů dál, cestou zpátky pozdravím dotyčnou sousedku a mizím v gáráži jinak nějaký to odložení na mokrý trávě v malý rychlosti...
a o bych nikomu nepřál... když jsem na trati v zatáčce spadl a koulema to vzal přes bástr a řidítka všeci vysmátí jak leča a mě pytel pálil ještě půl tejdne páč byl sedřenej
Naposledy editováno 24.07.2010 15:45:37
Od ty doby cas od casu nejakou motorku nekam zahodim, ale v terenu a bez vaznejch nasledku
Na silnici byla vaznejsi bouracka jedna, jeste na Simsonu, od ty doby vim, ze kdyz jedu po hlavni, neznamena to, ze dostanu prednost
Naposledy editováno 24.07.2010 16:58:33
První pád na silnici byl teď v pondělí... Vyjedu si z chalupy, že se jdu projet do zatáček na komárovi no a první vracečka je necelej kilometr takže studená guma a ještě v neděli pršelo, tak jestli tam byl nějakej prach... Prostě to naklopim, jedu a najednou si řikám, že na loket to normálně nejezdim rychlost mezi 50 a 60 km/h
Skončilo to tak, že sem posbíral motorku ze země, našel sklíčka z blinkrů, levej zlomenej sem sundal a dal pod sedlo, jakž takž srovnal stupačku a řadičku a jelo se
Škody na tělě díky oblečení veškeré žádné... Jinak díra na kalhotech kousek pod kolením chráničem, natrhlá kapsa na nich a 3 ze 6 patentů na prdeli opadali bunda se neprodřela nikde, jenom suchej zip je lehce rozedřenej na levej ruce a nejhůř dopadla pravá rukavice, kde se mi vytrhnul na dlani protektor (takovej polštářek). Ale nemít to na sobě, tak nevim nevim... jak sem tak klouzal po asfaltu, tak sem děkoval, že nejedu v kraťasech a že sem si zvyknul mít rukavice
Zajímavost je, že se to stalo přesně ve chvíli, kdy se na tachometru objevilo číslo 20 000
Mustang skoncil v prikopu a ja si porezal ruku o sklo ze svetlometu ktery se pri padu rozbil Tenkrat jsem byl solidne dodrenej. Vytahl jsem mustanga z prikopu narovnal riditka zaspuntoval nadrz a dojel jsem domu kde me cekala prednaska od mamky (tenkrat byl posledni den prazdnin a mamka mi rika: "nevytahuj toho mustanga zitra des do skoly tak at nespadnes" rikam: Co ty o tom vis prosimte )
Druhy pad byl na kawa zx 9 r asi ve 130 km/h, klasickej pad na predni kolo, motorka skoncila rozpulena o strom, ja byl celkem ok jenom znicena kombineza a odrena helma
Pak nejake pady jako spolujezdec na mustangu a na jawe 350
PS: Uz nikdy za nikoho na motorku nevlezu
1 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce
v lesní cestě 40cm vyjeté koleje a já jsem jel jen tak tak až najednou byly ty koleje na mé stupačky moc úzké fichtl se na fleku zasekl a já jsem už setrvačnosti neporučil. Přes řídítka a do louže, vzduchem jsem si dal ještě o řídítka.. takže parádně sedřenej jinak dobrá zkušenost
sharkis>Tak taky přidám svojí trochou do mlýna
Ve 4 letech jsem poprvé sednul na pařeza, to byly moje motozačátky Bohužel za mých mladých let žádný minimiky ani podobný výplody moderní doby nebyly Takže jsem brázdil polní cesty a pole po okolí, než jsem se pořádně rozjezdil, což trvalo asi do 6 let, tak jsem to párkrát položil, ale přece jen to byly malý rychlosti a nikdy se mě ani motorce nic nestalo
V 10ti letech přišli na řadu 2 Simsoni. S nima už to byl o trochu větší mazec, jednou mi vlítlo přední kolo do praskliny v cestě a hodil jsem dost efektní tlamu s 5metrovym letem vzduchem Opět bez následků, jen se urvala stupačka. Od 14ti let cvičim základy stuntu, tkže přepady při whellie byly ze začátku běžný, jen se nebát
V novodobé historii už na CBRu asi 3 dny před dovršením 18ti let se mi stal osudným štěrk, naštěstí při dobrždění, mašina stála skoro na místě, takže spíš takový zalehnutí na stranu, mašina to ani neodnesla, protože byla na mě, hadry přežily. V té době jsem měl předd sebou dalších 100km cesty (so Adršpachu) a musim Vám říct, že další kilometry po týhle "nehodě" nebyly zrovna hezký, ještě jsem byl vystrašenej a trochu v šoku, ale nakonec všechno v cajku
...od té doby nic
nevěřím, že ve 4 letech rozjedeš pařeza. Mám 5let syna, takže znám fyzické předpoklady ve 4 letech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád na motorce
Hugila píše: první nehoda?......na babetě sem naboural do soustruhu ....to je tak, když nechá mistr odborného výcviku babetu na dílně
masácký výkon! Co soustruh? Soustruží rovné kusy, nebo banány?
Druhy pokus v 15 pred zavereckou v autoskole - trenoval jsem na tatove Jawa 250 slalom mezi sutry za senikem a byl tam pisek. Prekvapive jsem si spalil nohu nad motorkou a ne tu, co zustala pod. No proste jeste po 18 letech mam na noze pruh, kde nerostou chlupy. Takze tenkrat i kdyz bylo krasne, na zkousku jsem sel v dlouhych nohavicich
No a pak uz klasicke roztlacovani, chytlo to a stahlo me na zem a podobne. Vetsi karambol za jizdy nastesti ne.
1 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce
Neřikejte, že to prvním skončilo :) aspoň u mě tedy ne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád na motorce
Sefo píše: Tak první pády už máme, tak co třeba postoupit a dáme 3. pád? :)
Neřikejte, že to prvním skončilo :) aspoň u mě tedy ne....
u mě to končí sedmým...
1. pád nominativ (kdo, co?)
2. pád genitiv (koho, čeho?)
3. pád dativ (komu, čemu?)
4. pád akuzativ (koho, co?)
5. pád vokativ (volání, oslovení)
6. pád lokál neboli lokativ (o kom, o čem?)
7. pád instrumentál (kým, čím?)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád na motorce
FiZzeR píše: u mě to končí sedmým...
1. pád nominativ (kdo, co?)
2. pád genitiv (koho, čeho?)
3. pád dativ (komu, čemu?)
4. pád akuzativ (koho, co?)
5. pád vokativ (volání, oslovení)
6. pád lokál neboli lokativ (o kom, o čem?)
7. pád instrumentál (kým, čím?)
A to si googlil jak dlouho? :))