globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První pád na motorce

1.7.2009 v 15:57
podělte se o první pády a jaké byLy.

9.4.2010 v 12:27 | Nahoru | #61
Pavle a proč? Takovej krvák? Mi to pošli na mail:)

Jedu si takle zatáčkama, pomalinku, tele vykulený, nevyježděný, cca 40/hodinu, a v tu chvili na mé straně silnice dodávka, řeže zatáčku. Tak jsem vykulila oči ještě víc a projela to rovně, pár kotoulů, pěkně nasbírat maliny. Nová motorka, nový štítek za 2500...ale naštěstí kromě pár škrábanců na obou stranách a toho štítku nic vážného. Záda ale celý modrý, jelita jak od rákosky.

Tímto děkuji cyklistovi, který mi tenkrát pomohl motorku zvednout, když jsem ji napoprvé sama zvedla, ale neudržela a tentokrát již polehounku opět položila na zem:))) Dodávka ujela a ostatní plechovkáři tky ani nepřibrzdili

2 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce

9.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #62
uz mel nekdo prvni pad jeste s prevozni znackou?

9.4.2010 v 23:30 | Nahoru | #63
Byl jsem prý první, kterému motorka neklouzala ven ze zatáčky, ale pokračovala v zatáčení i když jela po stupačce
Jinak asi 70km/h a podklouznutí předního kola při brzdění na bordelu, to je na fotce taky vidět...

20.4.2010 v 00:46 | Nahoru | #64
U mě poprvé na simsonu skůtru. Jel jsem asi 60 do zatáčky a uklouzlo mi přední kolo a už jsem letěl do plotu, odrazil se a asi 10minut ležel na asfaltu sedřený jako prase. Naštěstí se mi nic nestalo, ale 2 měsíce jsem na to nesedl. Pak jsem se ho zase snažil zvednout na zadní a povedlo se. Běžel jsem vedle toho asi 10m a pak ji pustil a sebe taky o štěrk. Pak ještě párkrát nějaké menší držkopády, ale vždy bez zranění. A držkopády na babetě nepočítám:))) Až prodám čtyřkolku, chci jít do motorky (velké) tak snad se tomuhle vyhnu

7.7.2010 v 08:25 | Nahoru | #65
První crash - Jawa Mustang - polní cesta - nájezd nahoru na mostík přes potok, přemotivován - divoký Mustang - moc mladé krve (bylo mi asi 15náct) se to nějak škobrtlo v díře v polňačce a já skončil v potoku pod mostkem - divoký Mustang naštěstí zůstal na mostě, nespadl na mě a smál se mi..

7.7.2010 v 08:51 | Nahoru | #66
Úplně první pád byl na fichtlovi JAWA 21 na louce, kde mi to po přehnaným přibrzdění na předku sklouzlo po mokrej trávě. Bylo mi 13 let a tatík mě to učil řídit. Ale naštěstí se mnou nejel, ale stál opodál.
Potom Jawa 350, která mi upadla i se mnou, ihned po přivezení z prodejny jako funglovka, ale to asi neni pád, nebo jo? (rozbitej blinkr, ohnutej padák, odřený kolena ruce - tak asi je to pád... )

12.7.2010 v 00:21 | Nahoru | #67

Timi_2>uz mel nekdo prvni pad jeste s prevozni znackou?

já jo (když nepočítam položení v autoškole po ujetí 2 metrů při první jízdě) ale tomu neřikam ani pád. Jelikož jsem ještě neměla vydanej řidičák a motorka byla čerstvě doma, tak, že mi brašule zajede na technickou a evidenčku, aby se mohla přihlásit. Tak fajn, tak jsem frajerka šla, že aspoň vyjedu z garáže no a samozřejmě při vycouvávání jsem neodhadla váhu a při vyhýbání se ležícímu jablku jsme letěli na zem naštěstí kromě rozflákanýho zrcátka nebyl ani škrábaneček a jelikož nový zrcátka už byly objednaný tak to zas tolik nevadilo, jen na technický se mi smáli a kupodivu nebyl ani žádnej postih. A poslední "pád" byl když jsem měla 3 tejdny řidičák na křižovatce na štěrku. V životě by mě nenapadlo, že těch 120 kg dokážu tak rychle zvednout (nebo spíš, že je vůbec dokážu zvednout) ale vědomí, že mě někdo uvidí mi vehnalo sílu do rukou a tentokrát to odnesla brzdová páčka ta už mrzela víc, ta se měnit neměla žádný další pokládání už neplánuju

12.7.2010 v 01:45 | Nahoru | #68
asi v 17ti na skůtru, když mi nedalo přednost auto co odbočovalo doleva a já jel rovně. bohužel jsem na skůtru letěl v obytný zóně asi 70km/h, jen v kraťasech a tričku, jak jsem zmerčil že mě nevidí, vzal jsem za brzdy, skutr šel na zem, já letěl z něj, naštěstí jsem ho v podstatě zahodil pod to auto a já se sklouznul vedle. parádní silniční lišej a holky v nemocnici se to na mě učily těma rejžákama čistit. parádička. skutr na sračky, sice se opravil, ale stálo to 3/4 pořizovačky...
od tý doby nic

13.7.2010 v 00:16 | Nahoru | #69
ve třinácti na pincku, štěrk a přední brzda (u zadní mi věčně praskalo lanko), jinak vez jsem v batohu nějaký plechovky s barvama, takže po pádu jsem vypadal docela zajímavě. Nezapomenu na děsně odřenou prdel a totálně sedřený lokty a kolena.

13.7.2010 v 08:10 | Nahoru | #70
Úplně první pád byl tak v sedmi letech ještě na dědovým mopedu na polní cestě, snažil jsem se ho roztlačit a dal jsem nějak moc plynu a když to chytlo, už jsme nějak nestíhal naskočit a prásknul sebou o zem. Pamatuju skoro nový tepláky rozedřený a žebra vypálený na lýtku. Dodneška jsem rád, že jsme mohl začít jezdit tak brzy, holt my vesničani

15.7.2010 v 19:29 | Nahoru | #71
Klasika Zk*rvenej štěrk v zatáčce a pěkná šipka do pangejta

24.7.2010 v 14:56 | Nahoru | #72
První pád byly na stroji co mám v avataru. Byly to držky na polňačkách, nepočítaně. Po tolika letech snad už můžu řici, že ježdění bylo illegal. První kolize s řidičákem bala na Jawa Roadster90, nějak jsem nedobrzdil a podíval jsem se do kufru přede mnou jedoucího automobilu. Nic se nestalo, akorát jsem na autě udělal vrip a rozbil mu koncové světlo. No a další pády už nebyly první.

24.7.2010 v 15:42 | Nahoru | #73
taky na pincku prvně sem na tom seděl, po objetí louky už mě to šlo tak že dojedu sám domů vyjedu z louky a na polňačce bahno jako kráva tak sem se tam rozplesk a s vysmátým kámošem sme to posbírali a jeli dom

no a pak... na padině na trávě a na štěrku- jednou zatáčka v obci a pak když sem dobrždoval do křižovatky tak sem to jen položil na bok jak to začlo klouzat, pak už sem tu sjetou gumu radši vyměnil

no a na VORu mě zatáčka vynesla a já jí v tý rychlosti projel rovně a ustlal si v příkopu, pak trapas... jedu kolem osmý večer pryč sousedka sedí před barákem tak na ní kouknu jestli nedržkuje, páč není zrovna žádnej tichošlápek a jak kouknu zpátky tak vidim že padám na levou stranu pod motorku ani nevim jak tak jsem se sesbíral zašel pro motorku která byla asi o 20 metrů dál, cestou zpátky pozdravím dotyčnou sousedku a mizím v gáráži jinak nějaký to odložení na mokrý trávě v malý rychlosti...

a o bych nikomu nepřál... když jsem na trati v zatáčce spadl a koulema to vzal přes bástr a řidítka všeci vysmátí jak leča a mě pytel pálil ještě půl tejdne páč byl sedřenej

Naposledy editováno 24.07.2010 15:45:37

24.7.2010 v 16:11 | Nahoru | #74
oba na babetě kdyzž sem na tom jel poprvé tak v 6 -7 letech hned první jízda otočka na konci kolem studny,otec na mě tam sesedni a otoč si to a jeď spátky.Tak sem samozřejmě nezastavil při otáčení mě to šlo na stranu tak sem přidal gas a narval to do baráku asi 3 metry vedle té studně Svíčka na prášek,ohlý vidle Ta mrcha jezdila 65 tachometrovejch,tehdá sem soupeřil s fichtlama Jo jednou taky po poplňačce najdenou jama asi metr čtevečnej půl metru hloubka,zase vohlý vidle zase svíčka rozdrcená Horší bylo že sem to měl asi 4 km dom,tož sem zařadil manuál a našlápl sem k domovu

24.7.2010 v 16:56 | Nahoru | #75
Prvni byl takovej dvojitej pad Hustoktutej vesnickej fichtl neurcityho tvaru a puvodu, poprvy v zivote sem sedela na motorce a pritazlivost sipkovyho krovi byla neodolatelna. Po osetreni valecnych zraneni a vytahani trnu zas dostal fichtl chut vyjet se mnou na vrata do garaze
Od ty doby cas od casu nejakou motorku nekam zahodim, ale v terenu a bez vaznejch nasledku

Na silnici byla vaznejsi bouracka jedna, jeste na Simsonu, od ty doby vim, ze kdyz jedu po hlavni, neznamena to, ze dostanu prednost

Naposledy editováno 24.07.2010 16:58:33

24.7.2010 v 17:15 | Nahoru | #76
Tak úplně první pád byl na louce za barákem na Jawě 50/23 a už to pár let je jedu po louce, bratra na nádrži, chci zatočit a ona tam byla díra no tak se mi tam samozřejmě to kolo zaseklo a já sem to efektivně položil rozsekl to bratr, protože když sem se posbíral, tak kouknu a on furt sedí na tej nádrži a ptá se jestli už může slízt nikomu se nic nestalo a motorka v pohodě

První pád na silnici byl teď v pondělí... Vyjedu si z chalupy, že se jdu projet do zatáček na komárovi no a první vracečka je necelej kilometr takže studená guma a ještě v neděli pršelo, tak jestli tam byl nějakej prach... Prostě to naklopim, jedu a najednou si řikám, že na loket to normálně nejezdim rychlost mezi 50 a 60 km/h

Skončilo to tak, že sem posbíral motorku ze země, našel sklíčka z blinkrů, levej zlomenej sem sundal a dal pod sedlo, jakž takž srovnal stupačku a řadičku a jelo se

Škody na tělě díky oblečení veškeré žádné... Jinak díra na kalhotech kousek pod kolením chráničem, natrhlá kapsa na nich a 3 ze 6 patentů na prdeli opadali bunda se neprodřela nikde, jenom suchej zip je lehce rozedřenej na levej ruce a nejhůř dopadla pravá rukavice, kde se mi vytrhnul na dlani protektor (takovej polštářek). Ale nemít to na sobě, tak nevim nevim... jak sem tak klouzal po asfaltu, tak sem děkoval, že nejedu v kraťasech a že sem si zvyknul mít rukavice

Zajímavost je, že se to stalo přesně ve chvíli, kdy se na tachometru objevilo číslo 20 000

26.7.2010 v 21:47 | Nahoru | #77
Tak já jsem měl první pád na simsonu v pěkné zatáčce u nás ve vsi...šotolinka, přibrždění, pád na bok a skluz do trávy. Měl jsem sedřenej bok od šotoliny...simson dopadl lépe než já.

28.7.2010 v 22:42 | Nahoru | #78
Prvni pad byl na jawe 23 mustang, pekne sem si to naklopil na stupacku jak bylo zvykem a ejhle, najednou uz si nedavam jenom stupacku ale take kolinko, loket, zada a tak dale
Mustang skoncil v prikopu a ja si porezal ruku o sklo ze svetlometu ktery se pri padu rozbil Tenkrat jsem byl solidne dodrenej. Vytahl jsem mustanga z prikopu narovnal riditka zaspuntoval nadrz a dojel jsem domu kde me cekala prednaska od mamky (tenkrat byl posledni den prazdnin a mamka mi rika: "nevytahuj toho mustanga zitra des do skoly tak at nespadnes" rikam: Co ty o tom vis prosimte )

Druhy pad byl na kawa zx 9 r asi ve 130 km/h, klasickej pad na predni kolo, motorka skoncila rozpulena o strom, ja byl celkem ok jenom znicena kombineza a odrena helma

Pak nejake pady jako spolujezdec na mustangu a na jawe 350

PS: Uz nikdy za nikoho na motorku nevlezu

1 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce

6.8.2010 v 14:18 | Nahoru | #79
hoši když to tady tak čtu tak asi přestanu jezdit naštestí jsem z motorky jestě nespadl a taky to neplánuju a ted se celkem bojím aby se mi nepřihodilo neco podobnýho jako tady pár liem

6.8.2010 v 14:25 | Nahoru | #80
tak to se mohu též podělit o můj první pád... v lese, jawa 21, žádné plechy... 30km/h
v lesní cestě 40cm vyjeté koleje a já jsem jel jen tak tak až najednou byly ty koleje na mé stupačky moc úzké fichtl se na fleku zasekl a já jsem už setrvačnosti neporučil. Přes řídítka a do louže, vzduchem jsem si dal ještě o řídítka.. takže parádně sedřenej jinak dobrá zkušenost

(reakce na) První pád na motorce

14.8.2010 v 10:26 | Nahoru | #81

sharkis>Tak taky přidám svojí trochou do mlýna

Ve 4 letech jsem poprvé sednul na pařeza, to byly moje motozačátky Bohužel za mých mladých let žádný minimiky ani podobný výplody moderní doby nebyly Takže jsem brázdil polní cesty a pole po okolí, než jsem se pořádně rozjezdil, což trvalo asi do 6 let, tak jsem to párkrát položil, ale přece jen to byly malý rychlosti a nikdy se mě ani motorce nic nestalo

V 10ti letech přišli na řadu 2 Simsoni. S nima už to byl o trochu větší mazec, jednou mi vlítlo přední kolo do praskliny v cestě a hodil jsem dost efektní tlamu s 5metrovym letem vzduchem Opět bez následků, jen se urvala stupačka. Od 14ti let cvičim základy stuntu, tkže přepady při whellie byly ze začátku běžný, jen se nebát

V novodobé historii už na CBRu asi 3 dny před dovršením 18ti let se mi stal osudným štěrk, naštěstí při dobrždění, mašina stála skoro na místě, takže spíš takový zalehnutí na stranu, mašina to ani neodnesla, protože byla na mě, hadry přežily. V té době jsem měl předd sebou dalších 100km cesty (so Adršpachu) a musim Vám říct, že další kilometry po týhle "nehodě" nebyly zrovna hezký, ještě jsem byl vystrašenej a trochu v šoku, ale nakonec všechno v cajku

...od té doby nic

nevěřím, že ve 4 letech rozjedeš pařeza. Mám 5let syna, takže znám fyzické předpoklady ve 4 letech

13.6.2012 v 16:37 | Nahoru | #82
Tak já jsem hodila hubu právě dneska- poslední zatáčka před STK na cestě na evidenčku- moje druhá jízda v provozu od řidičáku- to je tak, když zmatený nevyježděný tele brzdí v zatáčce (a na silnici byl nějakej sajrajt-písek, štěrk a spol)- ach jo...ale naštěstí to bylo už v tak šnečí rychlosti že to odnesly jenom blinkry a pár škrábanců na jednom plastu- bych si nafackovala...

15.6.2012 v 13:18 | Nahoru | #83
první crash na Pinckovi neveděl jsem jak se řadí neutrál abych se otočil tak jsem najel na trávu , bloknul zadek a položil to par metru před potokem

15.6.2012 v 13:34 | Nahoru | #84

Hugila píše: první nehoda?......na babetě sem naboural do soustruhu ....to je tak, když nechá mistr odborného výcviku babetu na dílně

masácký výkon! Co soustruh? Soustruží rovné kusy, nebo banány?

15.6.2012 v 13:34 | Nahoru | #85
Tak uplne prvni byl nekdy v 11 (moped, vypadalo to jak kapotovany Stadion, vyrobce nevim). Myslel jsem, ze to na te polnacce otocim, ale nevesel jsem se, takze pangejt, ohnuta klika od pedalu, telesna schranka prezila.

Druhy pokus v 15 pred zavereckou v autoskole - trenoval jsem na tatove Jawa 250 slalom mezi sutry za senikem a byl tam pisek. Prekvapive jsem si spalil nohu nad motorkou a ne tu, co zustala pod. No proste jeste po 18 letech mam na noze pruh, kde nerostou chlupy. Takze tenkrat i kdyz bylo krasne, na zkousku jsem sel v dlouhych nohavicich

No a pak uz klasicke roztlacovani, chytlo to a stahlo me na zem a podobne. Vetsi karambol za jizdy nastesti ne.

(reakce na) První pád na motorce

18.6.2012 v 13:12 | Nahoru | #86

666S999 píše: masácký výkon! Co soustruh? Soustruží rovné kusy, nebo banány?

Je potreba sustruh vystahovat von z dielne, to si nemoze dovolit stavat sa babete do cesty !

1 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce

18.6.2012 v 13:39 | Nahoru | #87
Tak první pády už máme, tak co třeba postoupit a dáme 3. pád? :)
Neřikejte, že to prvním skončilo :) aspoň u mě tedy ne....

18.6.2012 v 15:46 | Nahoru | #88
Tak taky klasika- v patnácti,Jawa mustang.V ostré levotočivé zatáčce (před tehdejším národním výborem) jsem si dost škrtnul stupačkou (mistr světa! 15let )Vykoplo mě to a už jsem letěl přes chodník do naštěstí mokrých záhonů s kytkama.Sám velký předseda nár.výboru mi přispěchal pěkně od plic pogratulovat.Vůbec nic (krom šokingu) se mi jako zázrakem nestalo.Kde jsou ty časy-neb dnes už to nedám!! Myslím tím stupačku

18.6.2012 v 15:52 | Nahoru | #89

Sefo píše: Tak první pády už máme, tak co třeba postoupit a dáme 3. pád? :)
Neřikejte, že to prvním skončilo :) aspoň u mě tedy ne....

u mě to končí sedmým...

1. pád nominativ (kdo, co?)
2. pád genitiv (koho, čeho?)
3. pád dativ (komu, čemu?)
4. pád akuzativ (koho, co?)
5. pád vokativ (volání, oslovení)
6. pád lokál neboli lokativ (o kom, o čem?)
7. pád instrumentál (kým, čím?)

18.6.2012 v 15:55 | Nahoru | #90

FiZzeR píše: u mě to končí sedmým...

1. pád nominativ (kdo, co?)
2. pád genitiv (koho, čeho?)
3. pád dativ (komu, čemu?)
4. pád akuzativ (koho, co?)
5. pád vokativ (volání, oslovení)
6. pád lokál neboli lokativ (o kom, o čem?)
7. pád instrumentál (kým, čím?)

A to si googlil jak dlouho? :))