bmw_r1300gs_cartec

globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První pád na motorce

1.7.2009 v 15:57
podělte se o první pády a jaké byLy.
1 2 3 4 5... 6

1.7.2009 v 16:05 | Nahoru | #1
ten uplně první na mokré trávě od rosy

1.7.2009 v 16:07 | Nahoru | #2
nevyjel jsem malý kopeček,taky na trávě,tak jsem radši vymáčkl spojku,sjel zpátky dolů pozadu,ovšem už jsem nedosáhl levou nohou na zem,byla tam ňáká ďura tak jsem se prostě vyvrátil do strany

1.7.2009 v 16:14 | Nahoru | #3
Jawa 50 typ 21 - přední brzda na mokrý trávě .

1.7.2009 v 16:16 | Nahoru | #4
40km/h nečekaně zledovatělej povrch..pěkně jsem se klouzal mezi stromama ale motorka to z 99% přežila a já taky

Naposledy editováno 01.07.2009 16:17:18

1.7.2009 v 16:23 | Nahoru | #5
Ja uz nevim, jsou takovy pady, ktery ani nepocitam, treba na prudky louce v krkonosich mi uklouzla Jawa 350 na suchym sene a chvili sem jel po boku a nic se nestalo. Predtim jeste sem asi ve 14ti spadl s Babetou mimo lesni cestu do takovyho prikopu, ale taky se nic nestalo, pak sem trefil s pucenou Jawou dodavku asi v 70kmh ale jen sem se odrazil a nic se nestalo, pak sem spadnul s pucenou GSXR750 kdyz sem zastavil, vyklopil stojanek a ten se neslysne zaklapl a ja polozil motku na zem. Pak sem spadnul s moji GSXR750 kdyz sem odbocoval z kopce doprava o temer 180 a zastavil a nedosahl na zem.

No az v roce 2006 (po 11 letech v sedle) sem mel prvni vaznejsi nehodu, kdy sem se ZX9R spadl v Zitny ulici v Praze, protoze mi vjelo auto do pruhu a ja se lekl, strhnul rizeni a zamackl brzdu. Z toho jsem byl dost v soku, odvezla me pro jistotu sanitka, z motky vytekl olej, takze prijeli i hasici to uklidit, vecer v ucpany Praze sem ji jeste pekne vic doucpal. Musel sem to jit zapit. Pak jsem ten rok spadl jeste 3x (okruh, harmanec, mokry tram koleje) a to uz bylo lepsi, uz sem byl zvyklejsi.

edit: oprava: bylo to 2007 (po 12 letech), v podstate prvni sezona s kombinezou, predtim jen dziny, bundicka, pracovni rukavice

Naposledy editováno 01.07.2009 16:30:24

1.7.2009 v 16:28 | Nahoru | #6
nic moc

[img]

1.7.2009 v 16:34 | Nahoru | #7
jo to bylo v autoskole, na uplne prvni jizde na cvicaku... na Simalovi, stokilovy instruktor za mnou...
jeli sme na celkem vytocenou trojku.. a on ze podrad si... a ja jak sem byl vycukany (predtim jsem na masine nesedel, nebylo kde, nebylo s kym) tak jsem samozrejme neprdrzil, jen zmackl spojku, kopl za dva a pustil spojku.. otacky vyletely, predni kolo vyletelo, a my sme leteli na bok

(reakce na) První pád na motorce

1.7.2009 v 16:38 | Nahoru | #8
Krajoch> nějak si tu nehodu nedokažu představit..to si couval že máš nabořenej zadek? nebo ti to ujelo po zadnim a sejmul si i tu výlohu?

1.7.2009 v 16:40 | Nahoru | #9
na skutru peugeot speedfight 50. Zastavil jsem u silnice na trave ze se kouknu do mapy. Kouknul jsem se, zavřel mapu a dal na zablácený trávě plnej plyn .Na 2 metrech ujelo zadní kolo 3 a lehnul sem si. Jen sedřený koleno

1.7.2009 v 17:19 | Nahoru | #10
babeta a piscity povrch v piskovne- nezvladl jsem zatacku a ujelo mi to pod zadkem- dokoulel jsem se do kopriv- bateka se natocila a jezdilo se dal

1.7.2009 v 17:20 | Nahoru | #11
já jsem na nicem nespadL do tý doby co jsem si koupiL kmx 125 jeL jsem po takový krásný poLňačce a vylítLa mi tam slepice tak já v pohode ze jí přejedu no aLe nejak to kLouzLo aLe nejLepší byLo že místo dopadu nebyla zem aLe neco LEpšího. někde tam byLA zeměděLská osada a tam měLy vyvezený hnuj. kde mysLíte že jsem zkončiL

1.7.2009 v 18:08 | Nahoru | #12
prvni držkopad na Hondě MTX 125 když s uplně ohoblovanýma gumAMA jel v lese po blatě jako nezkušeny sem tomu rubal a nakonec tam byla velka kaluž a uprostřed te cesty byla vyjeta koleje tak jsem vjel do ni mě to rozhodilo a placnul jsem sebou do kaluže a malem urval chladič

1.7.2009 v 18:10 | Nahoru | #13
můj první pád, kdy sem si uvědomil, že to je nebezpečnej koníček se udál až tuhle sobotu, když sem zkoušel přejet cca 35cm kmen.. ten sem přejel, ale pak se mi zapíchly vidle a já letěl.. prdelí sem spadnul na pařez a cca 5 minut sem jen ležel a přál si, aby to už tak kurevsky nebolelo ale už nekulhám a pořád chodím, tk sem happy jo jo.. není radno přeceňovat svoje možnosti a schopnosti

1.7.2009 v 18:40 | Nahoru | #14
když sem poprvé slítl tak sem to na polňačce rozjel na plno a v louži bláta sem chcel vyjet z te koleje ve které sem jel, podjelo mě to a tak sem letěl

1.7.2009 v 18:41 | Nahoru | #15
Tak taky přidám svojí trochou do mlýna

Ve 4 letech jsem poprvé sednul na pařeza, to byly moje motozačátky Bohužel za mých mladých let žádný minimiky ani podobný výplody moderní doby nebyly Takže jsem brázdil polní cesty a pole po okolí, než jsem se pořádně rozjezdil, což trvalo asi do 6 let, tak jsem to párkrát položil, ale přece jen to byly malý rychlosti a nikdy se mě ani motorce nic nestalo

V 10ti letech přišli na řadu 2 Simsoni. S nima už to byl o trochu větší mazec, jednou mi vlítlo přední kolo do praskliny v cestě a hodil jsem dost efektní tlamu s 5metrovym letem vzduchem Opět bez následků, jen se urvala stupačka. Od 14ti let cvičim základy stuntu, tkže přepady při whellie byly ze začátku běžný, jen se nebát

V novodobé historii už na CBRu asi 3 dny před dovršením 18ti let se mi stal osudným štěrk, naštěstí při dobrždění, mašina stála skoro na místě, takže spíš takový zalehnutí na stranu, mašina to ani neodnesla, protože byla na mě, hadry přežily. V té době jsem měl předd sebou dalších 100km cesty (so Adršpachu) a musim Vám říct, že další kilometry po týhle "nehodě" nebyly zrovna hezký, ještě jsem byl vystrašenej a trochu v šoku, ale nakonec všechno v cajku

...od té doby nic

1.7.2009 v 18:46 | Nahoru | #16
muj první pád byl když mě kámoš učil jezdit na fechtlovi...jel sem naproti brance nebo plotu to už si nepamatuju z mírnýho kopečka po polňačce, zpanikařil jsem a místo abych zabrzdil tak sem dal plnej plyn nahnul se a položil sem to

1.7.2009 v 18:53 | Nahoru | #17
měl jsem první den motorku, a ostřílení kámoši mě hned vzali na výjezdy, v půlce kopce stratila dech a převrátila se na mě! ale vše o.k.

1.7.2009 v 19:20 | Nahoru | #18
Když jsem byl malej, tak jsem jezdil na kole a pak jsem sedl na babetu a tam jsou obráceně brzdy, tak jsem chtěl udělat smyk na hlíně, ale místo zadní jsem zmáčkl přední a letěl jsem přes řidítka. Hnedka jsem se zvedl a mě ani babetě se nic nestalo.

1.7.2009 v 19:30 | Nahoru | #19
na fichtlu na přehupu kopce jsem to zkoušel na zadní a i když jsem za tím běžěl tak mi to uteklo

1.7.2009 v 19:52 | Nahoru | #20
a můj kámoš jednou upadl v červenci na asfaltu, PREJ na náleďí!!!
dobrý nee

1.7.2009 v 20:27 | Nahoru | #21
No moje prvni ,kamos me vzatacce seskocil s pindoura a jak sem byl v naklonu tak me to podjelo prej se lekl ze to nevyberem

2 reakcí na tento příspěvek První pád na motorce

1.7.2009 v 20:32 | Nahoru | #22

1.7.2009 v 20:39 | Nahoru | #23
mokrá tráva a plnej plyn pred 3 tydnama ale v pohode

Naposledy editováno 01.07.2009 20:39:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád na motorce

1.7.2009 v 20:52 | Nahoru | #24
GRASSEL> se ptal na první, né poslední ...

U mě klasika, asi v deseti letech, Jawa 555, na mokrý trávě, přední brzda

(reakce na) První pád na motorce

1.7.2009 v 20:56 | Nahoru | #25
Pivča> to byl můj první pád ze všech motorek (od malička jsem jezdil terén ale to nepočítám)
a doufám že byl poslední

1.7.2009 v 21:00 | Nahoru | #26
Babetta... 8let a strejda zamnou, seskočil a řekl řiď... jo, ale jak že?! tak jsem potkal plot...

1.7.2009 v 21:21 | Nahoru | #27
První pád si pomatuju ze simpla,když mi blatníkama prolítli tři vořeši a teď nedavno jsem to na wr-ku pálil po takovej travnatej polní cestě,kterou jsem si myslel,že už znam a v jednej mírnej zatáčce jsem jednim kolem (ani nevim jakym) škrtnul takovej větší šutr a položil jsem to hladkym skluzem

Jinak jednu dost hroznou nehodu s dobrym koncem, jsem měl loni na fx-ku.O to horší,že jsem vezl i mladou.Jeli jsme po rovince cca 100-110km/h,na chvilku jsem se nesoustředil a najednou jsem byl v pravoúhlé zatáčce.Snažil jsem se to brzdit a zatočit,ale už to néšlo,tak jsem myslel,že to pošlu hladce do pole,ovšem to jsem nevěděl,že je tam lochna do který by se schoval i pickup a ještě tam byl betonovej sokl .Kupodivu jsme neměli ani modřinu.Zastavil jsem jednoho motorkáře a jednoho plechovkáře a hrozně se divili,co po nich chci a kde že mam tu motorku,pač z cesty nebyla vůbec vidět.Nakonec jsme ji ve čtyřech lidech vydolovali ven.Motorka měla akorát ulámaný tři blinkry a ohnutou řadičku a domů jsme dojeli po ose

1.7.2009 v 21:42 | Nahoru | #28
jedu jedu jedu jedu, řikám si, jak už mi to jde, jsem hustokrutě rychlá, plýýýn a ... jsem dlouhá do zatáčky mám to víc naklopit, ale teorie jaksi zaostává za praxí, hňápnu po brzdě a návštěva pana kačera je dokonána Motorka maličko očesaná, leč pojízdná, já také ... můj první pád po sedmi letech na mašině ... velice rychle poté následoval i druhý a doufám, že tím mám zas na čas průsery vybraný

1.7.2009 v 21:44 | Nahoru | #29
Můj první pád byl na písku na parkovišti, když sem se otáčel a přejížděl z uježděného písku na sypký a rychle jsem pustil spojku, motorka měla najeto asi 200km. Hned jsem byl dole, odral si jednu kapotu a roztrhnul rifle na koleně. A když jsem motorku zvedl tak mi blikala kontrolka a nešla nastartovat (asi kvůli vstřikování, po chvilce když jsem ji zvednul to šlo) tak sem se málem pos*al :D a pak jsem jednou v noci přehlídnul zatáčku... :X

1.7.2009 v 22:21 | Nahoru | #30
první nehoda?......na babetě sem naboural do soustruhu ....to je tak, když nechá mistr odborného výcviku babetu na dílně