Neskutečnej stroj...Nejni škoda,že se nedostal do velkoseriové výroby?? Bylo jich jen 500 ks
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
... A co jsem tak koukal na německý stránky tak se pohybujou kolem 2 mega,byli tam asi 2...Tak nejni se čemu divit udajne jich je v celý evropě už jen 6 z toho jedna u nás,určite víte kdo jí má
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
....Nejlepší na ní sou ty oválný písty s dvoujma ojnicema a osmi ventily na válec
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
,dále vstřikování dig tachometr,vejfuky pod sedlem,blinkry v zrcátkach,šestipískový třmeny,kapoty z karbonových vláken,atd atd a to byla představená v roce 1990
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Možná ješte dřív,protože závodní NR 750 už byla 1987... Spousty značek podle mě,v pozdejší době převzali spousty těhlech technickejch prvků z týhle motorky...Nevím ani o jednom stroji,krej by byl v ty době tak technicky vyspělej jako NR.. Nevzpomínám si už kde sem to tenkrát četl,už je to dlouho a nemůžu to nikde najít,ale pry,když začala jezdit závody,ted nevim jesli meli nakej vedlejší šampionát,protože superbiky nejezdila co vím.... Tak v ty době to byl,absolutně bezkonkurenční stroj a jelikož žadná značka nevěděla jak je překonat,tak nakonec ředitelství toho špamionátu vydalo předpis,že písty musej být jedině kulaty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
a tím pádem jí vyřadily,jinak na ní nikdo němel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
...TAk co vy na tenhle stroj?