paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda NR 750
28.6.2009 v 23:41
Neskutečnej stroj...Nejni škoda,že se nedostal do velkoseriové výroby?? Bylo jich jen 500 ks... A co jsem tak koukal na německý stránky tak se pohybujou kolem 2 mega,byli tam asi 2...Tak nejni se čemu divit udajne jich je v celý evropě už jen 6 z toho jedna u nás,určite víte kdo jí má....Nejlepší na ní sou ty oválný písty s dvoujma ojnicema a osmi ventily na válec,dále vstřikování dig tachometr,vejfuky pod sedlem,blinkry v zrcátkach,šestipískový třmeny,kapoty z karbonových vláken,atd atd a to byla představená v roce 1990 Možná ješte dřív,protože závodní NR 750 už byla 1987... Spousty značek podle mě,v pozdejší době převzali spousty těhlech technickejch prvků z týhle motorky...Nevím ani o jednom stroji,krej by byl v ty době tak technicky vyspělej jako NR.. Nevzpomínám si už kde sem to tenkrát četl,už je to dlouho a nemůžu to nikde najít,ale pry,když začala jezdit závody,ted nevim jesli meli nakej vedlejší šampionát,protože superbiky nejezdila co vím.... Tak v ty době to byl,absolutně bezkonkurenční stroj a jelikož žadná značka nevěděla jak je překonat,tak nakonec ředitelství toho špamionátu vydalo předpis,že písty musej být jedině kulaty a tím pádem jí vyřadily,jinak na ní nikdo němel...TAk co vy na tenhle stroj?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:14 | Nahoru | #1
Prda1: Já teda vidím šestipístky, ale možná blbě koukám.

Zil: Kde jsi přišel na ty otáčky? Půllitr NR točil lehce přes 20 000, sedmpade by měla mít 14 tisíc.

Ale ne nadarmo se to "NR" posměšně překládalo jako "Never Ready". Technicky to je sice lahůdka (i když mechanici z toho musejí být zoufalí), ale ta koncepce byla slepá ulička. Nicméně - budiž pochválena 80. léta, kdy Japonci měli odvahu takové věci zkoušet a realizovat. Dnešní doba už takovým experimentům nepřeje.

Naposledy editováno 29.06.2009 14:14:59

(reakce na) Honda NR 750

29.6.2009 v 14:21 | Nahoru | #2

1100Virago>Prda1: Já teda vidím šestipístky, ale možná blbě koukám.



Nemůžu si pomoct ale bud je tam 6 pístků o průměru propisky nebo sou to normální 4pístky,ale i tak sem se dočetl spíš to co píšeš ty že motorka měla ustavičné problémy a to zejména s utěsněním oválných pístů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist