jedná se mi o :
a) Dunlop D 208 , b) Michelin Pilot Sport , c) Conti Force , d) Conti Sport Attak
jen bych rád věděl pro a proti.. díky a dvou kolům čest..
2 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu???
zbynour>pěkná diskuze.. potřebuji rozměr 120/70 a 160/60 v 17tce.. jinak zamlouvají se mi nejvíc michelinky.. brat jich má taky na SVé a nestěžuje si.. psal sem že tam mám Bridgestone bt014 a očividně mizí.. taže bych zkusil nějako jinou značku a jde mi předevšim o výdrž..
Road 2 jsou myslím nejlepší řešení !!
Pro zajímavost posílám i celé znění emailu, který jsem obdržel při objednávce BT-015 (nechtěl jsem se vzdát tak skvělých jízdních vlastností. Avšak bylo mi doporučeno zakoupit BT-016.
------------ Původní zpráva ------------
Od: HADERER Filip
Předmět: Bridgestone BT 015
Datum: 23.4.2009 12:08:27
----------------------------------------
Vážený pane,
Bridgestone Battlax BT-015 jsou pneumatiky kategorie Supersport / Hypersport,
které jsou homologované a určené především pro prvovýbavu celé řady renomovaných
značek motocyklů.
Použité technologie jsou:
- počítačová metoda konstrukce - optimalizace pomocí 3D dynamických simulací a
analýz, pro nalezení řešení fungující za všech situací, podmínek a ve všech
úhlech náklonu
- běhounová směs s vysokým podílem Siliky pro lepší přilnavost na mokru a za
nižších teplot
- konstrukce s bezešvým ocelovým nárazníkovým pásem, vysokotažný pokumovaný kord
pro vysokou tuhost, stabilitu a optimální tvar styčné plochy v přímém směru i v
zatáčkách
Pneumatikou stejného určení, ale zaměřenou pro následnou spotřebu (k dispozici v
širší škále rozměrů) je pneumatika Bridgestone Battlax BT-014.
Použité technologie: - jako u Battlax BT-015, a navíc:
- nově vyvinutá výplň patního jádra s vylepšenou dvouvrstvou konstrukcí a lepší
prižností, upravuje ideální tuhost v oblasti patky
- Cap & Base - podkladová vrstva běhounu zvyšuje jeho kompaktnost a tuhost,
zlepšuje absorbci rázů, svrchní běhounová vrstva zajišťuje přilnavost za každého
počasí, držení stopy v zatáčkách, a životnost
- konstrukce s úzkým nárazníkovým pásem pro rychlejší odezvu řízení a podélnou
stabilitu ve vysokých rychlostech
Nástupcem a poslední generací tohoto typu pneu je vloni představená Bridgestone
Battlax BT-016 Hypersport. Nahrazuje oba předchozí typy a je určena současně pro
prvovýbavu i náhradní spotřebu. Již je rovněž homologována řadou výrobců
motocyklů.
Je zde použita technologie tzv.Multisekční směsi, na předním kole jou použity 2
typy směsi současně - tvrdší uprostřed (životnost) a měkčí na krajích
(přilnavost v náklonu), na zadní pneu jsou dokonce 3 typy směsi v 5 pruzích:
středně tvrdá uprostřed, vedle tvrdší směs Hi-Grip pro záběr ve výjezdu, a měkčí
směs v ramenou běhounu pro přilnavost v hlubokém náklonu. Díky tomuto řešení se
podařilo dosáhnout nejlepšího možného přenosu záběrových a brzdných sil, vysoké
teplotní stálosti a směrové stability přirychlém výjezdu ze zatáček, a navzdory
sportovním charakteristikám také znatelně prodloužit životnost ve srovnání s
předchůdcem Battlax BT-014.
Až dojezdíte BT-015, určitě doporučuji BT-016.
Se srdečným pozdravem,
Filip Haderer
Bridgestone CR,s.r.o.
Klimentska 46
110 02 Prague 1
Czech Republic
Tel.: +420 226 220 366
Fax: +420 226 220 399
Mobile: +420 602 284 042
e-mail: filip.haderer@bridgestone.eu
www.bridgestone.eu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |