Já ho mám od jara a zatím max. spokojenost. Po dálnici ve dvou to je tak tech 140 km/h pak už to není moc příjemné (mám standartní plexi), ale krátkodobě se dá i víc. Nikde za hranicema jsem nebyl, tak nevim jak daleko se dá jet, ale myslím že v pohodě i za hranice. Nějaké neduhy mě nenapadají. Občas zajedu i do lehkého terénu a taky bez problémů. Můžu jen doporučit.
Jo mám r.v. 1999 a najeto nějakých 42000 km
mam najeto pres 50 a pri vymene (12 tis. km) jsem mel hladinu pod dolnim limitem... takze to urcite nebylo 2,4 litru minus, to bych tam uz asi nic nemel
jinak TA bude urcite super masinka, mam v nejakych casopisech testy ojetin, takze kdyz si vzpomenu, tak ti to nafotim - problem u starsich typu byl snad v odchazeni nejakych krabicek rizeni predstihu, co byly parovany...
alpík je cestovní enduro a proto na cestování asfaltem i lehčím terénem ideální, ve dvou ve 140 km/hod pohodička, pokud není plně naložen. po jízdě 400 km bez přestávky mě nebolela ani záda, ani za krkem. s vyšším plexi je to opravdu pohodlíčko... *yes*
olejožrout je to průměrný.
http://pandora.idnes.cz/conference/transalp/
Jinak doporučuju u Transalpa hlídat hladinu oleje (jako asi u všech motorek a je to sakar důležitý) jeden motor co odešel na nedostatek oleje (bejvalej majitel říkal, že někdo zapoměl dolejt olej a jelo se s tím až to prostě nejelo) mám rozdělanej, takže klidně můžu poreferovat co odejde do háje a co vydrží.
S tím olejem fakt bacha (co člověk se dočte u inzerátů, že například u Transalpů klepe zadní ojnice atd. vesměs to samý=nedostatek oleje) (u CBX zadřená klika=nedostatek oleje) a dle inzerátů je fakt vidět, že na to lidi dost serou
*no* *no* *no*
CDI (je to digitální zapalování (C nevim co znamená ale DI=digital ignition)
Pravé CDI měnil, tak se připrav, že budeš možná brzo kupovat i to levé - Trandík má dvě CDI (stejné) a jak zjišťuju, tak u strších je to běžná závada. Třeba u toho na ND co sem kupoval jsou už daný CDIčka úplně nový, když jsem se ptal kam dal starý, prý vyhodil-no škoda(chtěl jsem je kuchnout, některé se dá občas i opravit- teda podle netu)
Takže kdyby někdo chtěl odešlé CDI z Trandíka vyhodit, ať ho radši pošle mě, rád se v něm povrtám.
co vše dokázal TA r.v. 93 lze shlédnout na www.kuncice.com/moto
refi píše: no to by mě zajímalo, jak to děláte, že máte na sedm-osm roků staré motorce najeto necelých 40 tisíc km ?!
alpík je cestovní enduro a proto na cestování asfaltem i lehčím terénem ideální, ve dvou ve 140 km/hod pohodička, pokud není plně naložen. po jízdě 400 km bez přestávky mě nebolela ani záda, ani za krkem. s vyšším plexi je to opravdu pohodlíčko... *yes*
olejožrout je to průměrný.
no reknu ti to asi tak prodal sem transalpa v lednu 2003 a mel najeto 35600km poctivich a clovek kteremu jsem ho prodal nanem do dnesniho dne najel asi jen 2500km
:D
1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
S pozdravem Gerge 13.
1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
U Louise nabízejí dvě knížky, jednu anglickou a druhou německou verzi. Která je lepší? Kolik stojí poštovné a jak se to platí? Z katalogových obrázků je asi patrné, že Alpící mají automatické napínáky. Ty mají určitě své možnosti omezené. Například u Dominátora je potřeba vyměnit rozvoďák každých 30 000 km. Během provozu se nijak neseřizuje. Snad se podaří sehnat ještě nějaké informace. Do servisu nechci, abych se trochu seznámil s motorem.
Díky George 13.