bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž baterie versus parkovací světla
22.6.2009 v 20:24
Chlapy, jedná se o baterii, nepotřebuju žádnou radu, spíše jen se podělit se zkušenostmi, jak dlouho vydrží baterie se zapnutýma parkovačkama v noci (bez klíčku, čistě parkovačky vpřed vzad). Jak dlouho Vám to vydrží, aby jste ještě stačili jednou protočit ? Jakmile to otestuju, tak to zde doplním.
Předchozí
1 2
Následující

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 20:32 | Nahoru | #1
zdar, to bude mit kazda motka jinak. dost zalezi na kapacite a forme baterky... dal pak na tom kolik ty svetla odebiraj - jestli mas ledky nebo zarovky, jednu nebo dve vzadu...atd...
vyhrajou to ty s ledkama
sorry vim, ze nechces rady, ale je to trosku sporny

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 20:33 | Nahoru | #2
mám namysli klasické žárovky, ne led-ky.

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 20:33 | Nahoru | #3
Nemám zkušenost přímo s prakovačka,ale s dálkovkama .Přijedu na srazík,nechám zaplý světla(samozřejmě nevědomky) a když přijdu(cca 20 min),tak ťuknu o tlačítko a startér nic.
ani kontrolky,prostě mrtvo .Tak za dvě, a roztlačit,chytlo to na metru a během 10 km projížďky už potom bylo vše ok.

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 20:58 | Nahoru | #4
já jsem si takle nevědomky nechal před školou parkovačky (bez klíčku) a po osmi hodinách vpohodě, kdyby mi to kámoš neřekl tak o tom ani nevím

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 21:02 | Nahoru | #5
kolik tam cpou? 5 a 5W?
takže 10W
při mojí 18Ah baterce by to mělo být kolem 20hod, jestli dobře počítám.. ? :)

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 21:07 | Nahoru | #6
Němec> To mas teda velkou baterku :) ja mam vzadu 2x5W ale nevim jestli sviti obe pri parkovackach... u me by to melo byt kolem 11 hodin teoreticky.

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 21:10 | Nahoru | #7
To se dá naprosto přesně spočítat:
Součet výkonů žárovek: P=P1+P2+....
Kapacita baterie C=x Ah
Odběr žárovek I=P/U
Doba svícení T=C/I

příklad: dvě 5W žárovky P=5+5=10W
Baterie: 8Ah
Odběr žárovek: I=10/12=0.833A
Doba svícení: T=8/0.833=9.6h

Takže v tomto případě 9hodin a šlus...pokud tam nefalíruje nějaké to násobení

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 21:26 | Nahoru | #8
Z osobni zkusenosti muzu rict, ze cca 8 hodin nevydrzela. Budiky nabehly, svetlo slabe svitilo, cerpadlo taky nasalo, ale starter uz netocil Samozrejme jsem byl uplne v tramtarii, takze jsem byl nucen hledat nekoho kdo by pomohl. Nastesti vse dobre dopadlo a ja uz si od ty doby davam pozor

Naposledy editováno 22.06.2009 21:27:24

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 22:35 | Nahoru | #9
u mě to vydrželo 6 hodin v pohodě..od rána do poledne, kdy mi chlapi co šli na oběd řekli, že mi to asi svítí..odpoledne jsem normálně odjel

Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 23:06 | Nahoru | #10
na co to potřebuješ vědět?

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla

22.6.2009 v 23:13 | Nahoru | #11
Když se startuje tak to potřebuje velky proudy, čili že vydrží svítit s parkovačkama nemá nic společnýho s tím, že dokáže roztočit koniky v motoru.

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 00:33 | Nahoru | #12
Záleží, při jak moc vybité baterce ti mašina nastartuje.
Nejlépe to zkusit... to se zpocitat presne neda.

5 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 03:52 | Nahoru | #13


fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný

[lol] [lol] [lol]

u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 06:45 | Nahoru | #14
Dingo> já mám spínačku z boku, takže už se párkrát zadařilo - člověk z toho sleze a klíček nevidí, tak jde

no ale pravda, tazatel se ptá na moto bez klíčku, tak to byl asi chyták, tos teda vyhrál první cenu asi!!

Naposledy editováno 23.06.2009 06:45:17

Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 07:05 | Nahoru | #15
Zapomínáte na žárovky v budíkách. Jsou sice 2Watový, ale je jich tam dost. Já mám v budíkách 3 a navíc mě s parkovačkama automatisky svítí potkávaci. Takže by mě baterka vydržela cca 2 hodiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 07:06 | Nahoru | #16

Dingo>

fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný

[lol] [lol] [lol]

u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]



tak co já jsem měl moto tak všechny... ze zkušenosti můžu jmenovat Suza SV, Kawa ER5, FZ6, FZ1, Monster 600, Kawa 636 ... Totéž auta to umí. Ostatně myslím je to dané vyhláškou že musí jít rozsvítit světla parkovací bez použití klíčů. Aspon tak nám to v autoškole říkali

edit: kde vim, ze to nejde, je novej varan.

Naposledy editováno 23.06.2009 07:08:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 07:13 | Nahoru | #17
lukfa> U Tranďáka to taky nejde. A ani varovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 07:15 | Nahoru | #18
chalco> varovky mi jdou pouze až když svítí parkovačky... takže bez klíčů mi taky jdou

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 07:30 | Nahoru | #19
lukfa> Mě bohužel ne. Varovky jdou pouze s klíčkem bez světel nebo se světly, a pokud se světly, tak s potkávačkama.

Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 08:02 | Nahoru | #20
nic netestuj, spočítej to.
viz výše, báca dal vzorec.... není co řešit

Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 08:29 | Nahoru | #21
řeknu ti to zcela přesně

Nejdůležitější je stav nabití baterky který není nikdy 100%!!!
Po 5ti hodinách nemáš šanci nastartovat .
Tak po 3 hodinách budeš už hodně na knop a možná to budeš muset rozžduchnout.

(Vepředu je 5 a vzadu 2x 5 = 15W celkem
napětí po ustálené zátěži bude asi 12,2V to bude 1,23A, baterku máš 8Ah)

Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 11:06 | Nahoru | #22
No tak ja kdysi na dvace a kamos s GS500, kdyz jsem dorazili do kempu o pulnoci, jsme nechali svitit svetla na potkavacky vcetne zapnutyho zapalka cca 20 minut, nez jsme postavili 2 stany. Rano ani jeden z nas nenastartoval, starer se sotva tocil. Jinak ty parkovacky bez klicku taky zatim na vsech moto, co jsem mel, je to vetsinou posledni poloha vlevo na spinacce (zamceny riditka + parkovacka a klicek jde vyndat)

Naposledy editováno 23.06.2009 12:22:38

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 11:13 | Nahoru | #23

Dingo>

fakt vlákno o hovně, by mě zajímalo u které motorky svití světla, když je klíček vyndaný

[lol] [lol] [lol]

u mý teda ne a co jsem viděl tak nikde, a nechávat na ulici motorku s klíčema v zapalovaní [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]



minimalne vsechny suzuki maji na spinaci skrince v poloze zamceno jeste jednu polohu pri ktere jsou zamcena riditka a sviti parkovacky a klicek jde vyndat...

Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 11:14 | Nahoru | #24
po cca 7 hodinách ve škole mrtvo vyzkoušeno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 13:40 | Nahoru | #25
assassin napsal:

minimalne vsechny suzuki maji na spinaci skrince v poloze zamceno jeste jednu polohu pri ktere jsou zamcena riditka a sviti parkovacky a klicek jde vyndat...


RGbiker napsal:

No tak ja kdysi na dvace a kamos s GS500, kdyz jsem dorazili do kempu o pulnoci, jsme nechali svitit svetla na potkavacky vcetne zapnutyho zapalka cca 20 minut, nez jsme postavili 2 stany. Rano ani jeden z nas nenastartoval, starer se sotva tocil. Jinak ty parkovacky bez klicku taky zatim na vsech moto, co jsem mel, je to vetsinou posledni poloha vlevo na spinacce (zamceny riditka + parkovacka a klicek jde vyndat)

Dingo - přesně tak to je, má to i Aprilia, Yamaha i Kawa, takže nevím, kde jsi na to přišel, či co jsi sedlal, ale poslední poloha proti směru hodinových ručiček jsou u většiny motorek, parkovací světla, respektive, ještě jsem neviděl v uvozovkách mašinu, kde by to nebylo vyjímaje samozřejmě ty, kde to není(Jawa,...,...,.). Měl to i známý na Cagivě.

RGbiker: ono se ta poloha někdy těžko hledá, když člověk neví, jak zamknout řídítka... je potřeba zatlačit klíček nejprve a mnohdy ani to nejde, když maj třeba starší mašiny ten čep co zajíždí do rámu zapečenej a funguje pouze on off, tož tak.

Co se týče té výdrže, tak 5 hodin a má dost. Ale vzadu svítí 2 x 5 W. Takže je to žiravina. Baterie má 9Ah.

2 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 13:41 | Nahoru | #26
Jezdíte někdo s barevnou led parkovačkou vepředu ? ? ?

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 14:30 | Nahoru | #27
Takže je to tak, že některých to nejde a u některých jo. nojo holt nejsem vševědoucí

Mě to nesvítí ani v poloze zamčeno a vyndaný klíček a pár takových strojů jsem už viděl.

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 14:36 | Nahoru | #28
Dingo>

(reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 15:05 | Nahoru | #29

Bailey>Jezdíte někdo s barevnou led parkovačkou vepředu ? ? ?



Ne, ale už dva roky montuju do předního světla bílou difuzní LEDku Před měsícem mi pro jistotu praskla ta inkriminovaná přední žárovička - parkovačka takže nyní parkovačka vepředu pro jistotu nesvítí ani když je zapnutá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž baterie versus parkovací světla

23.6.2009 v 16:31 | Nahoru | #30


RGbiker: ono se ta poloha někdy těžko hledá, když člověk neví, jak zamknout řídítka... je potřeba zatlačit klíček nejprve a mnohdy ani to nejde, když maj třeba starší mašiny ten čep co zajíždí do rámu zapečenej a funguje pouze on off, tož tak.



Tak to je dost mozny, ja mam ted u my 98 kawy spis problem s tim, ze uz je cela spinacka vevnitr a i klicek samotnej dost ochozenej, tudiz nekdy je problem i prepnout on/off nebo zamknout riditka, ale po chvilce premlouvani to vzdycky nakonec jde. Spis se desim, az se to jednou vysype uplne. Holt uz to ma naky roky a kilometry no...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 21 Včera v 21:57 assassin
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist