okey> No třeba takové Guzziny a Triumphy dobíjí i na volnoběh, nedobíjí jenom mašiny s Altíkem na klice, a těch je fakt dost, jde ale o to že na volnoběh se nejezdí, takže to ani nemá moc smysl, jinak pořád ještě nechápu jak může hořet jen přední nejsilnější žárovka, a ostatní ne? Podle mě když se odporoučí regulátor, tak napětí bude ještě držet baterka, a když se ta baterka pak uvaří, tak tam půjde tolik voltů, že se nejspíš odpálí úplně všechno, což by ale měla ochránit hlavní pojistka, takže myslím že tím to nebude, a těžko říct čím jiným, vibracema u dváci? Možná kdyby byly v hajzlu tlumiče a jezdilo by se s tím často a pořád přez díry, tak by to ta vlákna mohlo uklepat, a teď jde o to, jestly jsou ty vlákna uklepaný, nebo utavený, protože vibracema se většinou to vlákno jen čistě přeruší, a přepětím by se to mělo utavit tak že na koncích vláken bude slitá kulička, jo a ještě mě napadlo že pokud se uklepalo i vlákno dálkového světla, které bylo ale pořád zhasnuté, tak to budou asi určo ty vibrace...