globalmoto_kveten





Téma: Netankujte na unikornu!
 
18.6.2009 v 20:38
Pracuji jako motomechanik a nestačím se divit kolik lidí už má problémy po tankování na unikornu.Dělal jsem už 12.karbecu totalně zasranejch bilou sračkou. A jestli budete mit zajem hodim sem i foto. Tak pozor at se taky nespálíte.

2 reakcí na tento příspěvek Netankujte na unikornu!

19.6.2009 v 09:30 | Nahoru | #1
Tankuju zásadně a přednostně u LukOil. Je to vlastně bývalá JET (Conoco) a palivo je dodávané od nás z České rafinérské a cena paliv je nízká - je to jejich politika - žít z obratu a musím říci, že je tam stále plno.
Pak tankuju u OMV a občas, ale opravdu občas u Shell. Oni sice začali do paliva přidávat aditiva navíc (z výroby se tam již dávají), ale i LukOil a OMV mají už své nádrže s aditivy tady u nás. Jinak já si do paliva jak do motorky, tak i do auta přidávám aditiva své.
U Benziny zásadně nekupuju, protože ta spadá do té zločinecké organizace Unipetrol a je nejdražší ze všech pupm v celé republice. Přičemž to není tím, že by byli něco extra, ale že je to taková politika - jejich heslo je, že zákazník si k nim cestu najde. Ble, ani náhodou. Jak v dnešní době může mít takovouhle obchodní politiku, tak to nechápu! Stejnou kvalitu dostanu u LukOil a ještě lepší, když už, tak u OMV.

Jinak jsem ještě neslyšel, že by BA98 vyčistilo ventily. Tohle palivo má jen oktany navíc, které zajišťují, že v motorech s vyšším kompresním poměrem nedochází při kompresi před zážehem k samovznícení.
Ale když nad tím tak přemýšlím, tak ty ventily to může možná vyčistit, protože v motorech s nižším kompresním poměrem, díky vyššímu obsahu aromátů v tomhle palivu, je uvolněno spalováním větší množství energie, nevyužité nižší kompresí motoru a pak jsou výfukové ventily a svody pěkně přehřívaný do modra, až se podpálí včetně sedel, a nahromaděný karbon se pak vypaluje - tak tak potom asi fakt jo!
Ale to je volba každého co si do toho bude lejt.

(reakce na) Netankujte na unikornu!

20.6.2009 v 10:37 | Nahoru | #2

Yper>Tankuju zásadně a přednostně u LukOil. Je to vlastně bývalá JET (Conoco) a palivo je dodávané od nás z České rafinérské a cena paliv je nízká - je to jejich politika - žít z obratu a musím říci, že je tam stále plno.
Pak tankuju u OMV a občas, ale opravdu občas u Shell. Oni sice začali do paliva přidávat aditiva navíc (z výroby se tam již dávají), ale i LukOil a OMV mají už své nádrže s aditivy tady u nás. Jinak já si do paliva jak do motorky, tak i do auta přidávám aditiva své.
U Benziny zásadně nekupuju, protože ta spadá do té zločinecké organizace Unipetrol a je nejdražší ze všech pupm v celé republice. Přičemž to není tím, že by byli něco extra, ale že je to taková politika - jejich heslo je, že zákazník si k nim cestu najde. Ble, ani náhodou. Jak v dnešní době může mít takovouhle obchodní politiku, tak to nechápu! Stejnou kvalitu dostanu u LukOil a ještě lepší, když už, tak u OMV.

Jinak jsem ještě neslyšel, že by BA98 vyčistilo ventily. Tohle palivo má jen oktany navíc, které zajišťují, že v motorech s vyšším kompresním poměrem nedochází při kompresi před zážehem k samovznícení.
Ale když nad tím tak přemýšlím, tak ty ventily to může možná vyčistit, protože v motorech s nižším kompresním poměrem, díky vyššímu obsahu aromátů v tomhle palivu, je uvolněno spalováním větší množství energie, nevyužité nižší kompresí motoru a pak jsou výfukové ventily a svody pěkně přehřívaný do modra, až se podpálí včetně sedel, a nahromaděný karbon se pak vypaluje - tak tak potom asi fakt jo!
Ale to je volba každého co si do toho bude lejt.


jenom dotaz, co za aditiva si tam přidáváš?

(reakce na) Netankujte na unikornu!

1.3.2010 v 19:44 | Nahoru | #3

Yper>Tankuju zásadně a přednostně u LukOil. Je to vlastně bývalá JET (Conoco) a palivo je dodávané od nás z České rafinérské a cena paliv je nízká - je to jejich politika - žít z obratu a musím říci, že je tam stále plno.
Pak tankuju u OMV a občas, ale opravdu občas u Shell. Oni sice začali do paliva přidávat aditiva navíc (z výroby se tam již dávají), ale i LukOil a OMV mají už své nádrže s aditivy tady u nás. Jinak já si do paliva jak do motorky, tak i do auta přidávám aditiva své.
U Benziny zásadně nekupuju, protože ta spadá do té zločinecké organizace Unipetrol a je nejdražší ze všech pupm v celé republice. Přičemž to není tím, že by byli něco extra, ale že je to taková politika - jejich heslo je, že zákazník si k nim cestu najde. Ble, ani náhodou. Jak v dnešní době může mít takovouhle obchodní politiku, tak to nechápu! Stejnou kvalitu dostanu u LukOil a ještě lepší, když už, tak u OMV.

Jinak jsem ještě neslyšel, že by BA98 vyčistilo ventily. Tohle palivo má jen oktany navíc, které zajišťují, že v motorech s vyšším kompresním poměrem nedochází při kompresi před zážehem k samovznícení.
Ale když nad tím tak přemýšlím, tak ty ventily to může možná vyčistit, protože v motorech s nižším kompresním poměrem, díky vyššímu obsahu aromátů v tomhle palivu, je uvolněno spalováním větší množství energie, nevyužité nižší kompresí motoru a pak jsou výfukové ventily a svody pěkně přehřívaný do modra, až se podpálí včetně sedel, a nahromaděný karbon se pak vypaluje - tak tak potom asi fakt jo!
Ale to je volba každého co si do toho bude lejt.



OMV prý nej, Agip také není špatný.

BA98 - neznamená, že tam musí být pro vyhnání OČ vyšší obsah aromátů - značně to omezují normy na obsah aromátů, benzinový pool umožňuje zvýšít OČ bez vyšších aromátů

Většina výrobců paliv, krerá prodává BE s vyšším OČ deklaruje i přísady na "čištění" motoru. nebudu rozebírat výhody nevýhody, třeba u starých aut - každopádně se jedná o tzv. detergenty třetího druhu, nebudu rozebírat chemické složení. Takže jen v OČ to není.

To co píšeš o kompresním poměru atd. by platilo tak u Škody 120 možná Favorita. Řada výrobců aut doporučuje OČ, někteří ale píší min. OČ, tj. 98 by dnes u nových aut nemělo vadit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist