Téma: !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!
 
18.6.2009 v 10:49
Teď mi zazvonila pošťačka s novým vydáním USA DirtBike. A směju se tu až se za břicho popadám - je tady článek který je nadepsaný tak jak je v názvu tématu: 10 BIGGEST LIES IN OFF-ROAD. Překládat vám to nebudu, tak alespoň názvy:
1. DESETIHODINOVÝ PÍST - že prej dost hysterie - u KX450F se doporučuje fakt interval 10mth, přičemž i takový Tim Ferry jezdí běžně 50mth.
2. SYNTHETIC OIL TABOO - tak to mně moc nezaujalo
3. ááá INTERVAL SEŘÍZENÍ VENTILŮ - píšou že je to taky taková malá hysterie
4. nepřekládám - pochopíte hned - THE SUPER-CLEAN FILTER - taky hysterie -myslí tím u vzduchového
5. THE EVIL PRESSURE WASHER - pro všechny škarohlídy co tvrdí že na motorku nelze s wapkou
6. ZAJÍŽDĚNÍ - mýtus "10 hodin an max půl plynu" je podle DirBike blbost. Dnešní motory to prý nepotřebují
7. MAZÁNÍ ŘETĚZU - také prý nepomůže býti úzkoprsým
8. a něco spešl pro čechy - HLUK ZVYŠUJE VÝKON - nepřekládám - nádherná věta: Not true! If it were, straight pipes would rule and the multimilion dollar aftermarket pipe industry would be replaced by slight upsurge in hacksaw sales.
9. DOTAŽENÉ JE LEPŠÍ! - jsde jim o šroubky - ale to že je to kravina asi víme všichni - méně je lépe a připlatit raději za loctite
10. OIL CHANGE HYSTERIA - krom jiného že měnit filtr s každou výměnou oleje je kravina na kvadrát! Hlavně u strojů s dělenými náplněmi - jeden filtr stačí na tři náplně.

Super počtení! Jako balzáááám!!!!

Naposledy editováno 18.06.2009 10:52:33

1 reakcí na tento příspěvek !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!

18.6.2009 v 11:23 | Nahoru | #1
Vespa> u nas vsichni 4Taktari menili po cca. 500 - 1000km (tipuju, ze jedime podobny veci - po lese, vyjezdy a takovyhle srandy, obcas MX trat, obcas naky hobby CrossCounty). Taky tu mame mrdala, ktere by furt misto jezdeni jen steloval ventily, menil olej a podobne, ale vsichni kluci co trosku neco jezdej by ani nemel casi menit po 300km (to sou 2 dny poctivyho jezdeni)). Nechci Te srovnavat s nakym mrdalem, vim, ze mas neco najezdino a ses asi i sikovnej mechanik podle toho co sem od tebe videl/slysel, ale myslim ze kdyz ten olej budes menit po 600 km tak muzes zustat s klidnym svedomin u svy znacky a ten motor neosidis. I v KTM rekli kamaradovi, ze u hobbiku pocitaj 1 mth 70km a Cepelak rikal 1 nadrz = 1,2 mth (ty KTM merice, pocitaj podle nahodnu vod tacho a ne motoru, takze kamos ma na 530 EXC K10, 30 km = 1 mth), coz se mi zda uzkostlive prehnany spise bych se ridil tim co sem napsal vyse. Takze kdyz si spocitas ze na nadrz das treba 100 km > tak to vyhcazi na nakejch 800 km a podle servisu KTM 700 km. Takez pokud chces menit po 10 mth, tak je tech tvej 300 km zbytecne brzy (pokud si teda prave neprijel z Erzbergu a nepreipravujes se na WEC na Slovensko ). Tot muj nazor.

(reakce na) !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!

18.6.2009 v 11:28 | Nahoru | #2
Uvalak> no paráda, to zní rozumně, dík
Jezdím fakt spíš pomalu a nezávodně, spíš radši těžší terén než rychlý tempo, na závodech se mě moc nedaří..
Moje motohodina podle KTM měřáku vychází na 22 km A to jezdím na místo srazu po silnici. Takže bych se z těch výměn nerad zesr*l

bathed> pravda, máme jiný stroje i jiný použití

ofocuj, ofocuj

Naposledy editováno 18.06.2009 11:29:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist