Téma: Tuzer na D1
 
17.6.2009 v 07:41
To si tak jedu od Olomouce po D1 na Brno a za Vyškovem dojedu kolonu. Protože se mi nechce čekat, podjíždím ji odstavným pruhem. Kolona se pohybuje tak 10-20 km/h, já tak 50-60 km/h abych stihl zareagovat, kdyby někoho napadlo mě zavřít (odstavný pruh byl dost široký na manévrování). V klidu si jedu konstantní rychlostí, kontroluju natočení předních kol a ve svých zrcátkách, jestli mě nedojíždí sanitka (nevěděl jsem jaký je důvod kolony).

Kousek přede mnou se na modrým passátu rozsvítil pravý blinkr a passát najel taky do odstavnýho. Říkám si: fajn, nějakýmu plechovkáři došly taky nervy a bude to brát taky odstavným. Když mi bude s plechovkou prorážet cestu, tím líp pro mě.

On to byl ale tuzer co se chtěl předvést a ještě udělat reklamu nějakému svému asi sponzorovi. Začal na mě blikat modrýma stroboskopama a za oknem se mu střídavě objevovaly nápisy (něco jako) POLICE a SHOP.

(Čekal jsem že jde o elektronický obchod s nábytkem a nebo "poličkama" na otuzený popelnice, ale když jsem pak doma zagooglil, zjistil jsem, že pravděpodobně ne.
btw: doména 3. řádu na doméně com.něco mě asi nepřestane fascinovat nikdy... )h

Protože ale tuzer neakceleroval a zavazel, zařadil jsem se o jeden pruh doleva do pomalého pruhu a začal ho předjíždět. To tuzera asi rozezlilo (nevěnoval jsem asi podle jeho názoru dost dlouhý čas čtení jeho reklamy). Začal se mi lepit na prdel (asi nemohl unést, že jeho předražená mrka passat R36 je pomalejší, než 11 let starý TL1000S). Asi chtěl evidentně závodit. Tak jsem tedy výzvu přijal, otočil full gas, protáhl se mezi kamiony v pravým a osobáky v levým a mizel na Brno. Nevím za jak dlouho to ten modře blikající (aspoň 30 HP navíc a to nemluvím o respektu) vytuzený passat vzdal, ale za chvíli nebyl v zrcátkách na dohled.

SEO: Kavárna Brno střed tandemový seskok Suzuki Brno: Humoto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuzer na D1

17.6.2009 v 23:42 | Nahoru | #1
Číkus> Ty jsi kus

Cuba_ZX7R>assassin> to uz sme se do toho zamotali... ja netvrdim ze predjizdet z prava je dobre... ja jen tvrdil, ze odstvnej pruh na dalnici pri zacpe neslouzi pro sanitky, ale pro auta, ktera musi udelat misto a prostor sanitce a pozarnikum... takze pri kolone neni prestupek v tomto pruhu byt...


zamotali
predjizdeni zprava = "podjizdeni", coz neni dovolene
kolona = dopravní zácpa (zajimave je, ze se pritom clovek muze po.rat) = kongesce
Tvuj "odstavny pruh" = zpevnena cast krajnice
Tva "krajnice" (pokud mas na mysli tlustou bilou caru) = vodici prouzek
jizdni pruh = jizdni pruh
Sirka auta cca 2m :\ . Sirka jizdniho pruhu u ctyrpruhove smerove rozdelene dalnici a rychlostni silnice je 3,75m, vodici prouzek 0,25m, zpevnena cast krajnice 3,00m, kdyz tedy dojde ke kongesci a ma se vytvorit "prujezdny jizdni pruh", tak staci, kdyz auta jedouci v levem jizdnim pruhu najedou k levemu vodicimu prouzku a auta v pravem jizdnim pruhu k pravemu vodicimu prouzku a mezi auty zustane 3,5 = ponechany prujezdny pruh . Zpevnena cast krajnice slouzi k odstaveni (pri poruse)= proto se mu rika "odstavny"
Jinak s predjizdenim Ti to uz bylo vysvetleno vyse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuzer na D1

18.6.2009 v 09:37 | Nahoru | #2

Podra>Číkus> Ty jsi kus

Cuba_ZX7R>assassin> to uz sme se do toho zamotali... ja netvrdim ze predjizdet z prava je dobre... ja jen tvrdil, ze odstvnej pruh na dalnici pri zacpe neslouzi pro sanitky, ale pro auta, ktera musi udelat misto a prostor sanitce a pozarnikum... takze pri kolone neni prestupek v tomto pruhu byt...
zamotali
predjizdeni zprava = "podjizdeni", coz neni dovolene
kolona = dopravní zácpa (zajimave je, ze se pritom clovek muze po.rat) = kongesce
Tvuj "odstavny pruh" = zpevnena cast krajnice
Tva "krajnice" (pokud mas na mysli tlustou bilou caru) = vodici prouzek
jizdni pruh = jizdni pruh
Sirka auta cca 2m :\ . Sirka jizdniho pruhu u ctyrpruhove smerove rozdelene dalnici a rychlostni silnice je 3,75m, vodici prouzek 0,25m, zpevnena cast krajnice 3,00m, kdyz tedy dojde ke kongesci a ma se vytvorit "prujezdny jizdni pruh", tak staci, kdyz auta jedouci v levem jizdnim pruhu najedou k levemu vodicimu prouzku a auta v pravem jizdnim pruhu k pravemu vodicimu prouzku a mezi auty zustane 3,5 = ponechany prujezdny pruh . Zpevnena cast krajnice slouzi k odstaveni (pri poruse)= proto se mu rika "odstavny"
Jinak s predjizdenim Ti to uz bylo vysvetleno vyse



tak to uz meles pekny nesmysli.... mam obavy, ze se ti na nejaky uhybani jen TESNE k care (protoze sis to matematicky spocital), kazdej pekne vysere...

Jakej MUJ odstavnej pruh = zpevnena cast krajnice??? co tady meles?? jaka cara 0,25m ??? mluv jako clovek... kazdej vi, co je to krajnice, odstavnej pruh a delici cara...

byt za chytraka ne pokazde vypada efektne.. takze si dej svoji "kongesci" nekam..... slovu "zacpa" nebo "kolona" rozumi male deti ve skolce, ale ty ne.. to je zajimave.

Naposledy editováno 18.06.2009 09:38:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist