globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV1000 projíždění zatáček
16.6.2009 v 16:50
Asi už bych potřeboval možná poradit jak mám s touhle motorkou projíždět zatáčky. Už jsem jí dvakrát do zatáčky položil teda třikrát. Jak to vidíte.... Asi budu muset přesedlat na čtyřhrnek

Naposledy editováno 28.06.2009 20:24:22
Předchozí
1 2 3 4
Následující

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 16:58 | Nahoru | #1
tak v zatáčce nepřibírej a neubírej, a je to

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 16:59 | Nahoru | #2
projíždění zatáček je na tomhle motoru to nejlepší, řadit jak na 4v šestce.... chvilku to trvá, ale když se s tim motorem popasuješ, je to bomba...

Naposledy editováno 16.06.2009 17:00:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 17:03 | Nahoru | #3
kaczer> tak tak...

...po roce a půl už začínám přicházet jak na to... a je to jedním slovem masakr!!!

Ale musel jsem milluně nejdřív vyhrožovat že pude z domu, od tý doby poslouchá

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 17:42 | Nahoru | #4

FiZzeR>kaczer>
Ale musel jsem milluně nejdřív vyhrožovat že pude z domu, od tý doby poslouchá



To je taky masakr

Jinak to vypadá jako: kůže nebo textil?

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 18:57 | Nahoru | #5
musis hodne pevne drzet plyn a lepsi neubirat ani nepridavat a kdyz tak hodne plynule a na vyjezdu za to poradne zatahnout projet zatacku je na litrovym dvouvalu unykum ale kdyz se to naucis je to totalni masakr

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 19:19 | Nahoru | #6
tak takhle to vypada, kdyz si nekdo koupi litrovej dvoval a pak se stim boji jezdit, ze to moc tahne a hodne to brzdi motorem ... tak proc jsi to kupoval

a ted vazne ... jdi na to pomalu a s hlavou a ono se to casem poda, hlavne nikam nechvatat

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 19:49 | Nahoru | #7
Si děláš prdel,že chceš přes net radu jak jezdit zatáčky Kuwa dneska je teda pokrok Že mě to taky nenapadlo...tolik desítek tisíc kilometrů "zbytečně" Mohl jsem to udělat jako ty...prostě se zeptat

Naposledy editováno 16.06.2009 19:50:39

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:05 | Nahoru | #8
do zatáčky už dávej malinko plyn.jezdi je pod plynem.

2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:39 | Nahoru | #9
Jak píše Alda, než začneš víc klopit, lehce a pomalu přidej plyn a na výjezdu to klidně osol, na co se cejtíš. Postupně můžeš víc zrychlovat na přijezdu do zatáčky, pořád lehce plynu v zatáčce a čim dál víc plynu na výjezdu. Až Ti to jednou ujede, tak je to vprdeli a můžeš začít trénovat odznova Ne vážně, hlavně pomalu a jemně s ovládáním plynu!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:43 | Nahoru | #10

czert>Jak píše Alda, než začneš víc klopit, lehce a pomalu přidej plyn a na výjezdu to klidně osol, na co se cejtíš. Postupně můžeš víc zrychlovat na přijezdu do zatáčky, pořád lehce plynu v zatáčce a čim dál víc plynu na výjezdu. Až Ti to jednou ujede, tak je to vprdeli a můžeš začít trénovat odznova Ne vážně, hlavně pomalu a jemně s ovládáním plynu!!!


zdárek.
tak už je hotovo a poštelováno!ať můžem někdy vyjet

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:45 | Nahoru | #11
czert> To už mě před týdnem ujelo bohužel asi mě neudrželi v náklonu gumy jinak si to neumim vysvětlit ty gumy Michelin pilot sport nebude takové ořechové

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:50 | Nahoru | #12
Na čem si jezdil dřív? Jak dlouho už jezdíš? V jakým stavu je to RSV (předchozí pády,atd.)? Jak moc sou ty gumy jetý? Jsou hodně sjetý středy a kraje netknutý? Jak moc klopíš? (kolik Ti chybí do kraje pneu) Pilot sporty nejsou tak blbý gumy nato, že by měli nějak klouzat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:52 | Nahoru | #13

alda82>czert>Jak píše Alda, než začneš víc klopit, lehce a pomalu přidej plyn a na výjezdu to klidně osol, na co se cejtíš. Postupně můžeš víc zrychlovat na přijezdu do zatáčky, pořád lehce plynu v zatáčce a čim dál víc plynu na výjezdu. Až Ti to jednou ujede, tak je to vprdeli a můžeš začít trénovat odznova Ne vážně, hlavně pomalu a jemně s ovládáním plynu!!!
zdárek.
tak už je hotovo a poštelováno!ať můžem někdy vyjet



Píšu Ti PM, nebudem mu to tady tapetovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 20:59 | Nahoru | #14
czert> Sjetý jsou obě dvě až do kraje, jezdím cca 2roky, prostě jsem to do zatáčky napálil hups na koleno zatáčka se uzavírala klopím víc a víc pak se to nejspíš smeklo a byl jsem v pangejdě. zatáčku jsem měl projetou několikrát gumy ohřátý tak nevím podle mého to prostě nezvládli pneumatiky aspoň to tak z mého pohledu vypadalo

Naposledy editováno 16.06.2009 21:20:26

RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 21:29 | Nahoru | #15
I ja jsem po čase zjistil, že nejlepší je konstantní plyn do zatáčky a korigovat náklonem, pokud je kam, než zavírat a otvírat plyn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 21:32 | Nahoru | #16

TigerBou>czert> Sjetý jsou obě dvě až do kraje, jezdím cca 2roky, prostě jsem to do zatáčky napálil hups na koleno zatáčka se uzavírala klopím víc a víc pak se to nejspíš smeklo a byl jsem v pangejdě. zatáčku jsem měl projetou několikrát gumy ohřátý tak nevím podle mého to prostě nezvládli pneumatiky aspoň to tak z mého pohledu vypadalo



Na motorce jsou na boku takovy to.... stupačky se tomu rika... kdyz uz jsi v naklonu, ze i stupacka se ti zavre, tak se nediv, ze to jde na bok....
Skrtnes hlasicem? Sorry pokud MIlle nema hlasice..

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 21:34 | Nahoru | #17
MartinFary> Nebyla by to špatná věc to tam dát. Jinak si myslím že tam ještě byla nějaká rezerva malá

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 21:54 | Nahoru | #18
Hmm, takže jezdit asi umíš. A nemohl jsi třeba při tom náklonu uklapnout plyn. Moto má pak snahu utáhnout zatáčku a je to dost o hubu. Ty gumy to můžou bejt taky, ale moc bych na ně nesázel. Spíš bych to tipoval na to zavření plynu, spojené s leknutím při průjezdu zatáčkou. Ale je to pořád jen terorie. Možná si měl prostě jen smůlu a prostě to uklouzlo

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

16.6.2009 v 22:33 | Nahoru | #19
czert> JJ máš pravdu uklapnout plyn v zatáčce je skoro jasná huba. Na to si dávám velkej bacha protože z toho jsem měl první pád že jsem v zatáčce uklapnul plyn a motorka ti jako by spadla níž a dostal jsem šmíra na předek. Ale to jsem se teprve na tom učil

RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 07:59 | Nahoru | #20
nevím nevím, ze začátku jsem měl takovej určitej respekt z RSVčka ale pak jsem se k tomu choval v zatáčkách úplně stejně jako ke čtyřválci a nikdy jsem neměl problém, průjezd byl víc než rychlej.

2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:00 | Nahoru | #21
a ještě něco V2 nejede

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:02 | Nahoru | #22

GRASSEL>a ještě něco V2 nejede



Asi si tě smažu, zrádče

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:03 | Nahoru | #23

GRASSEL>a ještě něco V2 nejede



asi tě smažu zrádče hlavně že si měl RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:05 | Nahoru | #24

GRASSEL>GRASSEL>a ještě něco V2 nejede

asi tě smažu zrádče hlavně že si měl RSV



JO

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:06 | Nahoru | #25

GRASSEL>GRASSEL>a ještě něco V2 nejede

asi tě smažu zrádče hlavně že si měl RSV



sorry už to neudělám

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:07 | Nahoru | #26

FiZzeR>GRASSEL>GRASSEL>a ještě něco V2 nejede

asi tě smažu zrádče hlavně že si měl RSV

JO



JO

2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:39 | Nahoru | #27
Fizzere, nenech se vyprovokovat... pán se na tom nedovedl naučit, tak to radši zahodil...

a říct že V2 nejede? hm hm hmh... možná tak na dálnici v levym pruhu bude zaostávat, ale tam jezděj stejně jen ocasní ploutve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:49 | Nahoru | #28

kaczer>Fizzere, nenech se vyprovokovat... pán se na tom nedovedl naučit, tak to radši zahodil...

a říct že V2 nejede? hm hm hmh... možná tak na dálnici v levym pruhu bude zaostávat, ale tam jezděj stejně jen ocasní ploutve



jasně, ty zdržuješ provoz v odstavným

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:51 | Nahoru | #29

kaczer>Fizzere, nenech se vyprovokovat... pán se na tom nedovedl naučit, tak to radši zahodil...

a říct že V2 nejede? hm hm hmh... možná tak na dálnici v levym pruhu bude zaostávat, ale tam jezděj stejně jen ocasní ploutve



JO

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 09:51 | Nahoru | #30

FiZzeR>kaczer>Fizzere, nenech se vyprovokovat... pán se na tom nedovedl naučit, tak to radši zahodil...

a říct že V2 nejede? hm hm hmh... možná tak na dálnici v levym pruhu bude zaostávat, ale tam jezděj stejně jen ocasní ploutve

JO



JO
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist