1 reakcí na tento příspěvek Vtr,falco,raptor,sv1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
1 reakcí na tento příspěvek Vtr,falco,raptor,sv1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
Krutator>a japak to je s nahradnimi dily na falco myslim dostupnost a cenu?
Jednoducha odpověd je to Aprilia mrkni se třebas tady v bazaru,kolik věcí se dá sehnat na Falco,mrkni na Partsdepot,kde jsou ceny nahradních dílů a zamysli se kolik jich jezdí...?!SV a Raptor maj společný motor,takže co se toho týká s věcmí problém není,o Cagivě se říká že je to s ND na štíru,ale neviděl bych to až tak krutě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
myslím si, že VTR nebo SV udělají službu stejnou jako Falco nebo Raptor. i když jsou to "tuctovky" tak pořád pár doplňkama (hlavně píšu o SV) jako klín, mini držák značky, krovka a nějaký hezký výfuky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
BobRF>Mileek> ... ne nadarmo se říka Aprilii italska honda ...
no. to jsem jeste neslysel, ale jako vtip je to dobrej.
klucina by si mel koupit to, co se mu vic libi. protoze ty motorky stejne pojedou "vicemene stejne"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
Peacemaker : že je RSV a jeho deriváty naprůměrně spolehlivá věc je fakt, nevím čemu se tlemíš. zrovna dnes jsem pomáhal na cestě jednomu nešťasníkovi s GS zprovoznit brzdy...
Naposledy editováno 14.06.2009 00:30:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
tlemim se tomu prirovnani. prijde mi "zajimavy". tot vse. v dalsi diskusi muzeme pokracovat nevirtualne nad pivkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000
Pro srovnání,kámoš objednával gufero na olejovou pumpu na RSV (stejný agregát jako Falco) a čekal na něj pět měsíců,to gufero sestávalo ještě z nějakých 2 dalších součástek + krytka blinkru=přišly 2 věci po 5 měsících,po dalších 3 zbytek!!Myslim že je to prašť jak uhoď a záleží na zájmu o ten konkrétní díl :\
Krutator>...nevim no,mam TL což je v podstatě SV,zkoušel jsem kamošovu RSV což je v podstatě Falco a kdybych TL zrasil tak že by nešlo opravit pořídil bych zase TL,protože mi ta motorka zkrátka sedla...a podobně to má ten kámoš,jezdí RSV už asi 3 roky a měl ji jako vůbec první moto,natrápila se ho hodně,at už je to co jsem psal výše,že mu stála 8 měsíců v servisu jak mrcha nebo to že mu odešla jednotka a on do toho musel nacpat 15000 za ignitech a komplet odladění...je toho víc co musel,ale on jí prostě neprodá,prej je to super svezení.Ted jsme byli v Mostě,oba jsme zkoušeli novou 1198S a když jsme je vraceli tak mi říka:"Ty vole-to vůbec nic neděla"....? :\
Ale že se aprilky co se týče spolehlivosti a kvality zpracování povedly je prostě fakt...
Krutator - něco ti o Falcu napíšu
Falco má spoustu dílů shodných s RSV.
Kola, brzdy, motor, páčky, elektropříslušenství, atd.
Plasty, pedály apár blbostí ne, a to se v případě pádu opravdu blbě shání.
co se týče servisu, volal jsem do hondy jestli mi po sezóně udělají ventily a servisování u nich je v pohodě.
Motor lehce otevřeš na výkon RSV, proti VTR i SV bych řekl že je v nízkých otáčkách ucukanej a hodně nervózní. Jakmile ale za to trošku vezmeš, motor jde na dvouválec překvapivě s chutí do otáček.
O Podvozku platí dalo by se říct to samé jako o motoru. Pomalu se jí moc nechce a úplně sama taky nezatáčí. Když se ale do řízení trochu vložíš, je parádně stabilní a jede kam jí pošleš. Proti např. SV jsou přední vidle plně nastavitelný USD, zadní tlumič ale tak dobrej jako vidle není. (normální jízdou to asi stejně nepoznáš) Tady je vidět že je to prostě ST model. Poměrně častá úprava je výměna celý kyvky včetně tlumíku z RSV. Já tam mám tlumič Wilbers a
Pokud není, doporučuji tlumič řízení. Pasuje z RSV, je pěkně scchovanej a není skoro vidět
Brzdy , brzdí hodně dobře. Se zadní jsou u RSV dost problémy, mně funguje bez problémově, i když se nedá moc dobře dávkovat.
Světla jsou hodně dobrý, dálkový mají 2 lampy a svítí jak auto.
Přístrojovka je věc vkusu, mně se líbí a na dobu vzniku má spoustu vychytávek.
úložný prostor pod sedlem je poměrně velký, mám tam lékarničku, nářadí, řetěz se zámkem a peněženku. Pokud máš krovku, je dutá a nějaký blbosti do ní taky dáš.
na podsedláku je pár ok na uchycení bagáže, a vzadu jsou madla. Nádrž je bohužel plastová, takže s mag. tankvakem se nechytáš. Poloha za řidítkama je lehce sportovní, ale poměrně pohodlná. Na to že to má být sporttouring tak spolujezdec žádné křeslo nemá..
naprostá tragédie je boční stojánek. Vyměnil jsem ho za VTR
Co se týče spolehlivosti stačí vyhledat ve fóru kolik topiců je tu ohledně poruch RSV..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |