globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vtr,falco,raptor,sv1000
13.6.2009 v 16:21
Hoj vsichni,prisel cas na vyber dalsi motorky a volba padla na Honda Firestorm,Aprilia Falco,Suzuki SV,Cagiva Raptor takze ocenim kdyz mi reknete nejake zkusenosti pokud mate s nejakym ze stroju co se tyce spolehlivosti, nahradnich dilu, jizdy, spotreby atd.

1 reakcí na tento příspěvek Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 16:41 | Nahoru | #1
na Raptoru jsem nejel, takže nevím.. bral bych Falco, brzdy a podvozek budou supr, VTR je fajn, ale už je to 12 let stará koncepce, s tím díru do světa neuděláš a SV? ani ryba, ani rak, taková nijaká a navíc tuctovka, nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 19:36 | Nahoru | #2
Mileek> Souhlasím z těchto čtyřech motek Falco nebo Raptor. Falco vynikající motor a vyborné jízdní vlastnosti je hodně spolehlive ne nadarmo se říka Aprilii italska honda a hlavně není to tuctová motorka Mužeš cestovat nebo pořádná střelba splní ti vše

1 reakcí na tento příspěvek Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 21:18 | Nahoru | #3
a japak to je s nahradnimi dily na falco myslim dostupnost a cenu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 21:27 | Nahoru | #4

Krutator>a japak to je s nahradnimi dily na falco myslim dostupnost a cenu?



Jednoducha odpověd je to Aprilia mrkni se třebas tady v bazaru,kolik věcí se dá sehnat na Falco,mrkni na Partsdepot,kde jsou ceny nahradních dílů a zamysli se kolik jich jezdí...?!SV a Raptor maj společný motor,takže co se toho týká s věcmí problém není,o Cagivě se říká že je to s ND na štíru,ale neviděl bych to až tak krutě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 21:37 | Nahoru | #5
Dr.Ďuričko22> to by jsi teda viděl špatně. například těsnění pod víko spojky cagiva 1500 za měsíc+, Suzuki Genuine Parts 350 za 2 dny. těsnění do svodu zadního válce 3 dny od Suzuki. supr. ale kryt čepu kyvky...za 2 měsíce nepřišel, nádobka chladící kapaliny...totéž. blatníček a podsedlovka - měsíc a půl...
myslím si, že VTR nebo SV udělají službu stejnou jako Falco nebo Raptor. i když jsou to "tuctovky" tak pořád pár doplňkama (hlavně píšu o SV) jako klín, mini držák značky, krovka a nějaký hezký výfuky...

Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 23:01 | Nahoru | #6
jedine VTR

Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #7
Ja se dlouho rozhodoval mezi falcem a vtr, nakonec zvitezilo vtr, prestoze falco je asi modernejsi - mel jsem obavy o spolehlivost aprilie a dostupnost ND. Zatim mohu rict, ze spolehlivost vtr temer absolutni (po 30000 km). Ale tohle se nada brat jako meritko, 15000 km bez zavady jsem mel i na CZ 487

Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 23:41 | Nahoru | #8
Víc fajnovka Falco víc držák VTR. Navíc Honda má rychlejší servis (díly), ale zas to je víc tuctovka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

13.6.2009 v 23:48 | Nahoru | #9

BobRF>Mileek> ... ne nadarmo se říka Aprilii italska honda ...





no. to jsem jeste neslysel, ale jako vtip je to dobrej.

klucina by si mel koupit to, co se mu vic libi. protoze ty motorky stejne pojedou "vicemene stejne"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 00:30 | Nahoru | #10
Doplňky a sevis mluví pro japonce, Technika pro falco. Vzhled je subjektivní

Peacemaker : že je RSV a jeho deriváty naprůměrně spolehlivá věc je fakt, nevím čemu se tlemíš. zrovna dnes jsem pomáhal na cestě jednomu nešťasníkovi s GS zprovoznit brzdy...

Naposledy editováno 14.06.2009 00:30:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 02:13 | Nahoru | #11
toranaga> vlastnictvi bmw je ruda plachta pro byka? jeste ze jsou byci barvoslepi...

tlemim se tomu prirovnani. prijde mi "zajimavy". tot vse. v dalsi diskusi muzeme pokracovat nevirtualne nad pivkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 08:33 | Nahoru | #12
karf> ...no je fakt,že kryt čepu kyvky jsem nikdy neobjednával,protože ho TL nemá(nevím jak SV) stejné je to i s expanzkou a kapotáží ačkoliv si myslim že to na Raptora u Suzuki objednávat těžko(to jsem uplně nepochopil)nicméně asi taky hraje podstatnou roli u jakého dealera to objednáváš a pak taky to že když to není na centrálním skladu pro evropu,tak s tim nikdo nehne,prostě se čeká na termín hromadné objednávky a přes ten nejede vlak...
Pro srovnání,kámoš objednával gufero na olejovou pumpu na RSV (stejný agregát jako Falco) a čekal na něj pět měsíců,to gufero sestávalo ještě z nějakých 2 dalších součástek + krytka blinkru=přišly 2 věci po 5 měsících,po dalších 3 zbytek!!Myslim že je to prašť jak uhoď a záleží na zájmu o ten konkrétní díl :\

Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 08:35 | Nahoru | #13
Ahoj, VTR je už celkem starší, taky to není nic moc divočina, Falco je hezký, ale nic moc o něm nevím, Sv se mi dřív líbila, teď už vůbec, Raptor je celkem agresivní mašina. Na kvalitu bych šel do hezké VTR, je jich spousty na výběr,zajímavější bude Falco. Jak píše Matrixbiker, VTR je tuctovka, Falco nepotkáš tak často.

(reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 10:21 | Nahoru | #14
Dr.Ďuričko22> vysvětlení: pokud jsem kupoval díly shodné se Suzuki, tak jsem je vzal do suzuki. vyšlo to levněji a bylo to v řádu dnů. na díly, které nejsou shodné - takže jsem je musel vzít od cagivy - jsem si prostě musel počkat

Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 10:27 | Nahoru | #15
Krutator> dílů na Falco je teda méně než na VTR nebo SV, ale většina pasuje z RSV.. a toho je po inzerátech spousty.. takže pokud nejsi fajnšmekr a nemusíš mít všecko nové, stačí pohledat na webu a určo najdeš, co potřebuješ

Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 11:16 | Nahoru | #16
Karf>jasny

Krutator>...nevim no,mam TL což je v podstatě SV,zkoušel jsem kamošovu RSV což je v podstatě Falco a kdybych TL zrasil tak že by nešlo opravit pořídil bych zase TL,protože mi ta motorka zkrátka sedla...a podobně to má ten kámoš,jezdí RSV už asi 3 roky a měl ji jako vůbec první moto,natrápila se ho hodně,at už je to co jsem psal výše,že mu stála 8 měsíců v servisu jak mrcha nebo to že mu odešla jednotka a on do toho musel nacpat 15000 za ignitech a komplet odladění...je toho víc co musel,ale on jí prostě neprodá,prej je to super svezení.Ted jsme byli v Mostě,oba jsme zkoušeli novou 1198S a když jsme je vraceli tak mi říka:"Ty vole-to vůbec nic neděla"....? :\

(reakce na) Vtr,falco,raptor,sv1000

14.6.2009 v 12:23 | Nahoru | #17
Peacemaker> pro mně rozhodně ne. Jednou si GS taky koupím.
Ale že se aprilky co se týče spolehlivosti a kvality zpracování povedly je prostě fakt...

Krutator - něco ti o Falcu napíšu
Falco má spoustu dílů shodných s RSV.
Kola, brzdy, motor, páčky, elektropříslušenství, atd.
Plasty, pedály apár blbostí ne, a to se v případě pádu opravdu blbě shání.
co se týče servisu, volal jsem do hondy jestli mi po sezóně udělají ventily a servisování u nich je v pohodě.
Motor lehce otevřeš na výkon RSV, proti VTR i SV bych řekl že je v nízkých otáčkách ucukanej a hodně nervózní. Jakmile ale za to trošku vezmeš, motor jde na dvouválec překvapivě s chutí do otáček.

O Podvozku platí dalo by se říct to samé jako o motoru. Pomalu se jí moc nechce a úplně sama taky nezatáčí. Když se ale do řízení trochu vložíš, je parádně stabilní a jede kam jí pošleš. Proti např. SV jsou přední vidle plně nastavitelný USD, zadní tlumič ale tak dobrej jako vidle není. (normální jízdou to asi stejně nepoznáš) Tady je vidět že je to prostě ST model. Poměrně častá úprava je výměna celý kyvky včetně tlumíku z RSV. Já tam mám tlumič Wilbers a
Pokud není, doporučuji tlumič řízení. Pasuje z RSV, je pěkně scchovanej a není skoro vidět

Brzdy , brzdí hodně dobře. Se zadní jsou u RSV dost problémy, mně funguje bez problémově, i když se nedá moc dobře dávkovat.

Světla jsou hodně dobrý, dálkový mají 2 lampy a svítí jak auto.

Přístrojovka je věc vkusu, mně se líbí a na dobu vzniku má spoustu vychytávek.

úložný prostor pod sedlem je poměrně velký, mám tam lékarničku, nářadí, řetěz se zámkem a peněženku. Pokud máš krovku, je dutá a nějaký blbosti do ní taky dáš.

na podsedláku je pár ok na uchycení bagáže, a vzadu jsou madla. Nádrž je bohužel plastová, takže s mag. tankvakem se nechytáš. Poloha za řidítkama je lehce sportovní, ale poměrně pohodlná. Na to že to má být sporttouring tak spolujezdec žádné křeslo nemá..

naprostá tragédie je boční stojánek. Vyměnil jsem ho za VTR

Co se týče spolehlivosti stačí vyhledat ve fóru kolik topiců je tu ohledně poruch RSV..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist