![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Karlie>alesgsxr>Dobře stejně to chcete slišet tak ať je po vašem posral jsem to ať je přičina jakakoliv .
Jen mně trošku mrzí že všichni poukazuji na servis a nikdo nebere ohled na okolnosti teda pardon skoro nikdo až na nějaké vyjimky.
Tebe taky v zásadě nezajímá, co měl dodavatel za problémy nebo jaké důvody ti dává... Tebe zajímá, že díly stále nemáš
Možna ti to přide divny ale ptal jsem se co je za problem , protože to bylo poprvé, nejsem takovej. Sem zvyklej že ne všechno jde tak jak by si člověk představoval.
alesgsxr>
Možna ti to přide divny ale ptal jsem se co je za problem , protože to bylo poprvé, nejsem takovej. Sem zvyklej že ne všechno jde tak jak by si člověk představoval.
Tak když na to seš zvyklej, tak to svým zákazníkům řikej hned
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Hele v pohodě
Já to u tohodle konkrétního zákazníka nevidim jako profi přístup, to je v podstatě vše
Nikdo nepsal nic o tvé práci a jak si psal "stane se" Aspoň vidíš, jak vypadá nasraný zákazník, jestli byl první
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)