![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM
Pane nenecham nasebe řvát nebyla to naše chyba ale dodavatele a vy jste si to nenechal vysvětlit mohl jste to mít do dvou dnu nabydnul jsem vam špice komplet sadu z hondy kda to stojí cca 3400.- tak my to řekl prodejce z puvodní ceny cca 1300,- od našeho dodavatele a to ste nechtěl , nechaly jsme 7 špic to je pravda ty ostatní se rosypali buďte rad že jste sy nenabyl hubu. mé jednaní bylo oproti vašemu naprosto korektní pokud mate vyhrady vyte kde mně hledat sem naprosto kdyspozici .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Každopádně je to teda tak, jak sem to spíš odmítal pochopit...to je pak na nakopání do prdele odejít po měsíci s kolem, které má 7špic a fuck off
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Tohle je pěkný ojeb, který sere i mě, neboť když si někdo domluví (stavebnictví, dodání stroje) termín a ten není dodržen, začne běžet penále....dle smlouvy, škoda jen, že tohle nefunguje i u takovýchhle malých věcí neboť vylámat někomu všechny špice krom 7mi a pak zjistit, že se na mě dodavatel vysere, to je fakt moc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
alesgsxr>Asy jsi nečetl začatek obhajoval jsem proč jsem vratil to kolo vtom stavu vjakym bylo pan namně už tlačil tak že jsem zvolil tuhle variantu přikladam puvodni text třeba ti to doklapne
Pane nenecham nasebe řvát nebyla to naše chyba ale dodavatele a vy jste si to nenechal vysvětlit mohl jste to mít do dvou dnu nabydnul jsem vam špice komplet sadu z hondy kda to stojí cca 3400.- tak my to řekl prodejce z puvodní ceny cca 1300,- od našeho dodavatele a to ste nechtěl , nechaly jsme 7 špic to je pravda ty ostatní se rosypali buďte rad že jste sy nenabyl hubu. mé jednaní bylo oproti vašemu naprosto korektní pokud mate vyhrady vyte kde mně hledat sem naprosto kdyspozici .
Byli jste domluveni na týdnu, ty jsi po týdnu zjistil, že to nemáš a řekl jsi, že to bude trvat déle Ber to jako že se ptám
Po měsíci zákazník logicky už pěnil, protože původně očekával pouze týden
A ty jsi po měsíci teda usoudil, že to nezvládneš a kolo jsi vrátil zpět
Férové jednání by bylo, zjistit si, čeho jsem schopen a ne po měsíci zákazníka informovat, že buď to bude mít "za draho" nebo vůbec To by bylo fér mu oznámit hned nebo dejme tomu dík problémům s dodavatelem po týdnu
V tomhle případě bych se zákazníkovi hluboce omluvila a nabídla mu nějakou slevu na další služby s vysvětlením, že dodavatel to posral a mě to hrozně moc mrzí
Ale třeba jsi to nějak podobně řešil, pokud jsi mu to teda jen nevrátil zpět s tim, že "je ti líto a nazdar"