globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chopper nebo supersport ...moje dilema
 
4.6.2009 v 11:17
zdravím kluci....
Tak by me zajimalo jestli take nekdo mate takove dilema jako já...muj problem tkví v tom že nevím co mám blíže k srdci...Již od dob meho mladi a shlednutí serialu odpadlík me to táhlo k choperum proste kokos na hlave mala spotreba male brejle a kdyz je vedro a svítí sluníčko a jedete z babou se koupat tak proste to je asi nejlepší zažitek....nyní jsem vsak po deseti letech presedlal na supersport je to taky super to zrychlení ta síla pod zadkem....tak ted řeším k čemu mě to více táhne....máte někdo podobný problem?mít dvě motorky to by u me neslo...protoze motorku chci jen jednu abych do ni mohl vložit všechen cit a lásku
Anketa: nejlepší motoinzerce v ČR
www.levnemoto.com
2%
1
www.tipmoto.com
14%
7
www.motoinzerce.cz
78%
38
www.motorkari.cz
6%
3
Předchozí
1 2
Následující

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 11:19 | Nahoru | #1
tak zkus choppera a kdyz te to nebude bavit tak koupíš supersporta. Lidi proboha nehledejte v tom vědu Ty sám musíš vedět co tě baví. Nebo si snad chceš koupit to co ti poradí na internetu??

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 11:23 | Nahoru | #2
a co teda nějakej stylovej naháč kterej by Ti nabízel obojí? dukna, MT01 nebo něco podobnýho? nebo nějakej kafáč

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 11:29 | Nahoru | #3
Chopper s výkonem supersportu.Nějakej kurevskej obsah.Ale s nízkou spotřebou nepočítej

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 11:36 | Nahoru | #4
Všechno co jede žere trochu víc...Já bych taky voli ňakej vetsi obsah chopperu...treba 1400 a vejs...Na predjeti v klidu vykonu dost ale stejne tak na tom jde sourat po okrskách...

Naposledy editováno 04.06.2009 11:36:18

3 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 11:54 | Nahoru | #5
no to ja nečekam ze me nekdo poradí...spíš jsem se chtel podelit o to comě tíží

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 11:58 | Nahoru | #6
Jezdím klasickýho Dragstara což je sakra stylovej cruiser, ale házím očko po naháči od Ducati. Pokud si duknu pořídím, očekávám, že si nechám obě moťky, leda by jedna z nich dlouho stála v garáži a zbytečně by se na ni prášilo. Dragouše na letní poježděníčko s kočkou k vodě a Monstra na vyblbnutí. Jsou to ale zatím jen plány, podzim rozhodne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 12:06 | Nahoru | #7

kawasaki-man>no to ja nečekam ze me nekdo poradí...spíš jsem se chtel podelit o to comě tíží


Tezky zivot motorkare

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 12:35 | Nahoru | #8

No06>kawasaki-man>no to ja nečekam ze me nekdo poradí...spíš jsem se chtel podelit o to comě tíží
Tezky zivot motorkare



Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 12:52 | Nahoru | #9
já jezdím na Hondě 600 shadow a nedávno jsem si pořídil starou sportovní klasiku Honda CBX 750 f a měl jsem stejné dilema,cestování na chopperu úplná balada,kochačky,vítr ve vlasech a na druhou stranu adrenalin při zrychlení a rychlé jízdě na cbxku,tak jsem to rozhodl rázně,než abych se někde rozplácl (a to bych se určo rozplácl.páč neznám hranice )tak jsem radši zvolil choppera,tam je to riziko o trošku menší. Ono když si to člověk veme kolem a kolem,na sportu jsem si to ani moc neužil páč za každým rohem u nás čeká buď štěrk,díra v silnici a nebo policajt. u mě to vyhrál chopper ale cbxka se nezbavuju (zatím)

1 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 12:58 | Nahoru | #10
za me cruiser volba stejne ale zustane jenom a jenom na tobe.pokud zjistis,ze to neni ono,posles ji do sveta a vyberes tu spravnou na podruhy (a nebo budes mit stesti hned na zacatku)

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 13:08 | Nahoru | #11
kawasaki-man> vyskusal som oboje a pre mna je jednoznacne supersport ten lepsi vyber. ovladatelnost je to co mam rad - zatacanie a brzdenie je jednoducho niekde uplne inde. a cestovat sa da na comkolvek.

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 13:09 | Nahoru | #12
ja na cruiseru jezdil ted asi 10 let a prave jak píše Mirda chtel jsem zkusit ten adrenalin tak jsem si koupil Suzu GSX a jako je to super,vypada nadherne vsechno v pohode proste ta integralka me pripraví o ten zazitek opalovaní a vítr ve vlasech ....navic nejsem z tech magoru co by to hnali po okreskach 170km,mam z toho takova respekt a ani v zatackach to moc neklopím...ale chtel jsem si to zkusit..a urcite nelituju ale preci jenom pristi rok pujdu asi zase do choppra....

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 13:14 | Nahoru | #13
Minulou sezonu jsem odjezdil na VS700. Byla to pohodička, široký řidla, otevřený laufy, kochačka výborná a ten pocit z motoru, kterej ti řve pod zadkem mě taky dost bavil! Ale řikal jsem si, že na bublání je času dost, jednou jsem se svezl na ostřejší mašině a bylo rozhodnuto. Jestli se jednou k choperu vrátim, bude to VS1400, má to obrovskou sílu a nenabízí to zdaleka jen rekreační jízdu! Tak to vidim já.

1 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 13:24 | Nahoru | #14
sport je sport, adrenalin, neskrotná síla, neskutečný zážitek z každého otočení plynem, taky síla tahu, dražší náklady - ale ten zážiek....
choper neskutečná pohoda, lahoda, potěšení, slast - pro mě na důchod

2 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 14:52 | Nahoru | #15
jezdím chopper a rozhodnutí nelituji, navíc mám na silnici takový pocit, že chopper je auty i chodci vnímám nějak jinak, aspoň mně tedy auta dělají místo, netroubí na mě, když někde jedu pomalu, mávají na mě malí děti apod.

ještě mě láká si časem pořídit nějaký endurko a občas se projet po loukách, kterých je tu kolem tři prdele

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 15:26 | Nahoru | #16

zdenek76>jezdím chopper a rozhodnutí nelituji, navíc mám na silnici takový pocit, že chopper je auty i chodci vnímám nějak jinak, aspoň mně tedy auta dělají místo, netroubí na mě, když někde jedu pomalu, mávají na mě malí děti apod.

ještě mě láká si časem pořídit nějaký endurko a občas se projet po loukách, kterých je tu kolem tři prdele



jo to je přesný ale je to opravdu na pocitu,my čopráci máme blíž k zemi(dle posedu),sporťáci zase mají blíž k nebi(dle stylu jízdy)

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 16:08 | Nahoru | #17
Jo chlape taky mam takové dilema jak se svezu na kamošově INTRUDERU 1400 tak jsem unešenej ale zase jak polechtam plyn na Falcu a proletím se pěknyma zatačkama Chtělo by to obě

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 17:16 | Nahoru | #18
A nebo pořádný cruiser který má pořádné zrychlení a sílu

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 17:19 | Nahoru | #19
Tak koukám, že nás je víc ...mám intrudera 1500 a přemýšlel jsem o 1800, protože 1500 je prostě slabá, ale nakonec jsem si ho nechal pro výlety ve dvou (super pohodlí i pro dva) a nedávno koupil 12-ku Ninju. A musím říct, že je to tak akorát, když si chceš občas "zařádit" a poznat, co znamená slovo zrychlení ve skutečnosti... Takže za sebe můžu říct, že má i smysl mít obě najednou...

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 17:42 | Nahoru | #20

zdenek76>jezdím chopper a rozhodnutí nelituji, navíc mám na silnici takový pocit, že chopper je auty i chodci vnímám nějak jinak, aspoň mně tedy auta dělají místo, netroubí na mě, když někde jedu pomalu, mávají na mě malí děti apod.

ještě mě láká si časem pořídit nějaký endurko a občas se projet po loukách, kterých je tu kolem tři prdele



Konečně někdo ENDURO to je to správný slovo

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 17:52 | Nahoru | #21
Cruiser Cruiser VELKEJ CRUISER

Plasťákovej vysavač už e-e. A na vybláznění nějaký endurko do lesa.

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 20:08 | Nahoru | #22
kawasaki-man> Tak si kup tohle jesti máš teda dost prašulí a máš všechno v jednom

Loading ...
Please Wait


V-Rod® Muscle™




DIMENSIONS
Length
Seat Height
Laden 1
Unladen
Ground Clearance
Rake Steering Head/Trail
Wheelbase
Track Width
Fuel Capacity
Oil Capacity
Weight
Dry Weight
Running Order
Luggage Capacity
Volume
Weight
METRIC UNITS
2357.12 mm

650.24 mm
678.18 mm
121.92 mm
34° / 142.24 mm
1701.80 mm
N/A
18.93 L
4.26 L

290.30 kg
305.27 kg

N/A
N/A


POWERTRAIN
Engine 2
Displacement
Bore x Stroke
Engine Torque 3
Fuel System 4
Compression Ratio
Liters per 100 KM
ESPFI
Primary Drive
Gear Ratio (overall)
1st
2nd
3rd
4th
5th
6th

Liquid-cooled, Revolution®, 60° V-Twin
1250 cm³
105.0 mm x 72.0 mm
116.62 Nm @ 6500 rpm
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
11.5:1

4.4 hwy / 6.9 city
Gear, 117/64 ratio

11.75
7.898
6.322
5.459
4.899
N/A


WHEELS/TIRES
Wheels 5
Front
Rear
Wheel Option
Tire Size
Front
Rear


Black, 5-Spoke Cast Aluminum
Black, 5-Spoke Cast Aluminum
N/A

120/70ZR-19 60W
240/40R-18 79V


ELECTRICAL
Instruments
Indicator Lamps 6
Reverse Function

Electronic speedometer with odometer, time-of-day clock on odometer, dual tripmeter, fuel gauge with low fuel warning light and countdown feature, low oil pressure indicator light, engine diagnostics readout, LED indicator lights, tachometer
High beam, neutral, low oil pressure, turn signals, engine diagnostics, security system (optional), coolant temperature, low fuel warnings
N/A


CHASSIS
Brakes
Parking Brake
Lean Angle (per SAEJ1168)
Exhaust System

4-piston front and rear
N/A
32° / 32°
Satin chrome, straight-shot side pipes


COLOR OPTIONS


Vivid Black; Dark Blue Denim; Red Hot Sunglo (New); Brilliant Silver (New)


PRICING 7
MSRP
Black
Color
Two-Tone
Custom Color
Security
Wheel Option
ABS Option
Reverse Option
Cruise Control
California Emissions
Freight


$ 17,199
$ 17,504
$ N/A
$ N/A
$ 345
$ N/A
$ 795
$ N/A
$ N/A
$ 100
$ 330


1 Measurement reflects 180 lb./81.7 kg operator weight.
2 Recommended 91 octane or higher fuel (R+M)/2.
3 Values shown are nominal. Performance may vary by country and region.
4 Standard and optional fuel systems may vary by country.
5 Standard and optional wheels may vary by country and region.
6 North America security system includes immobilizer; outside North America the security system includes immobilizer and siren.
7 Prices listed are the Manufacturer’s Suggested Retail Prices. Options such as color are available at additional cost. Prices exclude dealer setup, taxes, title and licensing and are subject to change. Dealer prices may vary.

Vehicles depicted may differ from vehicles manufactured and delivered. Specifications and prices listed may differ from specifications and prices of vehicles manufactured and delivered.
All product descriptions (including depictions, specifications, dimensions, measurements, ratings and competitive comparisons) are based on available information at the time of publication. Although such descriptions are believed correct, errors and changes can occur and complete accuracy cannot be guaranteed.
Harley-Davidson may make changes at any time to prices and specifications, and may change or discontinue models, without notice and without incurring any obligation.
Attention: Vehicles in the configurations shown and many of the accessories described in this catalog may not be available for sale or use in some locations. Please check with your dealer for complete product details and the latest information.
All models feature 6-speed transmission (VRSC™ models and Sportster® models are 5-speed) and carbon fiber belt final drive; multi-plate clutch with diaphragm spring in oil bath; and 2-year unlimited mileage warranty.
METRIC UNITS
2357.12 mm

650.24 mm
678.18 mm
121.92 mm
34° / 142.24 mm
1701.80 mm
N/A
18.93 L
4.26 L

290.30 kg
305.27 kg

N/A
N/A

Liquid-cooled, Revolution®, 60° V-Twin
1250 cm³
105.0 mm x 72.0 mm
116.62 Nm @ 6500 rpm
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
11.5:1

4.4 hwy / 6.9 city
Gear, 117/64 ratio

11.75
7.898
6.322
5.459
4.899
N/A


Black, 5-Spoke Cast Aluminum
Black, 5-Spoke Cast Aluminum
N/A

120/70ZR-19 60W
240/40R-18 79V

Electronic speedometer with odometer, time-of-day clock on odometer, dual tripmeter, fuel gauge with low fuel warning light and countdown feature, low oil pressure indicator light, engine diagnostics readout, LED indicator lights, tachometer
High beam, neutral, low oil pressure, turn signals, engine diagnostics, security system (optional), coolant temperature, low fuel warnings
N/A

4-piston front and rear
N/A
32° / 32°
Satin chrome, straight-shot side pipes

Vivid Black; Dark Blue Denim; Red Hot Sunglo (New); Brilliant Silver (New)


$ 17,199
$ 17,504
$ N/A
$ N/A
$ 345
$ N/A
$ 795
$ N/A
$ N/A
$ 100
$ 330
V-Rod® Muscle™
* MSRP starting at $ 17,199


© 2001-2009 H-D. All rights reserved.

[img]

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 20:50 | Nahoru | #23
JA som tiež riešil taketo dilema ,ale v opačnom garde .Mal som GSX-R a presedlal som na warriora 1700 a som maximalne spokojný aj zablbneš aj si geriatricky zajazdíš .Tak ako ti chalani radia skus velkoobjemový parník

2 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 20:53 | Nahoru | #24
Jedině enduro Chopper je pro buzíky nebo starý páprdy a supersporta u nás nikde nevyužiješ

1 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 21:00 | Nahoru | #25
chopper je pro lovce žen...pro buzíky je cabriolet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 21:16 | Nahoru | #26
Grifindoor> Tak to,co jsi napsal hlavně neříkej nahlas tam,kde ti choppeři jsou.Mohlo by se Ti stát,že dostaneš přes ústa,neřku-li přes hubu
P.S. máš něco proti gayům nebo straým páprdům?Chci Tě vidět,až Ti bude 50 pryč na supersportu nebo enduru!!!

Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 21:43 | Nahoru | #27
kup si GSXR 1000. jede to od 2 do 12 tis, jestli si lámeš záda v předklonu nebo v záklonu bude jedno, jde to ovládat a aj to trochu (bohužel jen trochu) brzdí a je to na rozdíl od jakéhosi čerpadla na .... hovínka motorka.

kamarád taky pořád přemýšlel mezi "hárlejem" a "repsolem". to se nedá služnýma slovama komentovat.

(reakce na) Chopper nebo supersport ...moje dilema

4.6.2009 v 23:22 | Nahoru | #28
goldi> kua premyslel jsem, kdo jsi... a pak podle stranek sem se v duchu omluvil, a zacal vykat :)

az v Tovacove uvidis moji motorku, tak mavni :)

2 reakcí na tento příspěvek Chopper nebo supersport ...moje dilema

5.6.2009 v 08:31 | Nahoru | #29
goldi> jo až mi bude 50 a budu mít v prdeli kolena, tk budu jezdit chopperu, tam se daj pěkně natáhnout nohy, to je ale jediný plus, jinak sem nikdy nepochopil k čemu chopper vlastně je... Jo vlastně ještě na leštění

Chopper nebo supersport ...moje dilema

5.6.2009 v 08:49 | Nahoru | #30
jedině SS, kochat se můžeš i na něm a v terénu to taky jezdí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist