bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studeny start Hornet6+volnobeh
29.5.2009 v 10:07
Zdravim, mam dotaz ohledne startovani se siticem kdyz je moto studene. Vytahnu moto s garaze zapnu benal, dam sitic, otocim klickem zmacknu spojku a start motorka chytne krasne bezi. Necham chvili na sitici pak ho vypnu vse ok. Ale todle se povede asi 2 z 5 startu. Vetsinou moto chytne a hned shasne, pri dalsich pokusech se to opkauje. Musim ubrat sitic a pouzit plyn. A podrzet si to rucne. Myslim, ze to neni normalni. Nevite cim by to mohlo byt?

A jeste ten volnobeh. Podle manualu by mel mit H6 volnobeh kolem 1200-1400ot/m muj ma asi 1900ot/m. Kdyz jsem ho chtel snizit motorka spatne startovala a nechtela ani poradne jet. Pri pridani plynu na miste se ozyva takove cukani ze strany motoru kde je spojka. Kdyz voloneh zvysim tyto problemy nejsou.

Diky za pripadne odpovedi

Naposledy editováno 29.05.2009 10:11:49

Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 10:25 | Nahoru | #1
Kdy naposledy jsi nechal dělat synchro karbců popřípadě čištěí karbců?

Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 10:34 | Nahoru | #2
začal bych vyčištěním vzduchového filtru a kontrolou těsnosti všech spojů hadic atd. Potom to vyčištění karburátorů a pak synchronizace. pak by to mělo ťapat. Pokud to nezabere, dej vědět.

Naposledy editováno 29.05.2009 10:35:01

Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 10:45 | Nahoru | #3
Motorku mam od 11.5.09 coz je nedavno. Takze servis za meho pusobeni da se rict zadny. Mel jsem akorat venku vzduchovy filtr a ten bych rekl, ze chce fakt novy. Nebo jde nejak vyprat? Na minule moto byl molitanovy a ten sel pekne. Ale u tohodle nevim nevim. Taky me napadlo nechat seridit karbce, ale problem je ten, ze jeste neco dluzim za masinu a nejakou dobu budu mit sotva na benzin, tak jsem myslel, ze to treba vyresim doma zkusim zkontrolovat ty hadice atd. Jinak na kolik asi vyjde serizeni tech karbcu?

1 reakcí na tento příspěvek Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 11:14 | Nahoru | #4
taky mi to občas dela problem při startu,když je studena,ale když neotevřu sitič uplne,ale jen tak do třictvrte,tak se chytne bez problemu a pak přidam sitič a vše jde ok,jinak otacky mam na volnobeh s otevřenym sitičem podobný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 11:27 | Nahoru | #5
Morty> to stim siticem zkusim! No ale ty otacky co pisu jsou pri zahratem motoru bez sitice. Kolik mas pri zahratem?

1 reakcí na tento příspěvek Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 11:34 | Nahoru | #6
Tak jak se dáš finančně trochu dohromady tak si nech udělat ty karbeci a asi by nebylo od věci udělat i ventily pokud na to předchozí majitelé srali popř. zkontrolovat stav rozvodáku. Potom by ti motorka měla šlapat několik let jen s výměnama olejů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 11:44 | Nahoru | #7
Pajoš.CB> no když mam zahřato a vyplej sitič,tak mam neco kolem 1100-1200přibližne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 11:45 | Nahoru | #8
Prda1> Dokazal by jsi rict, kolik bych si na todle mel nachystat penez? Aspon orientacne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 13:19 | Nahoru | #9

Pajoš.CB>Prda1> Dokazal by jsi rict, kolik bych si na todle mel nachystat penez? Aspon orientacne.



Já jsem dělal něco podobného (seřízeni ventilu, vyčištění karbecu, vypraní vzducháče BMC, přezutí pneu, celková kontrola) na jaře a dal jsem za vše i s výměnou oleje a filtru 3500. Je to skoro stejný motor, akorát na tom bylo asi víc práce, než se shážou plasty a tak. Takže myslím že do 5000 se vlezeš, záleží kde to budeš mít.

Naposledy editováno 29.05.2009 13:30:31

(reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 13:43 | Nahoru | #10
Morty> Tak to mas OK.

(reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

29.5.2009 v 13:44 | Nahoru | #11
maxik10> no asi obejdu par servisu a poptam se!Diky

1 reakcí na tento příspěvek Studeny start Hornet6+volnobeh

1.6.2009 v 10:47 | Nahoru | #12
Zdarec, nevim, jak je to u ostatních Hornetů, ale ten můj, když je chladno a je studenej, tak s plným sytičem chytne na první cvrnknutí. Ale když už je léto a teploty kolem 25, tak mám vyzkoušený, že se mu s plným sytičem taky nechce, takže dám páčku jen do poloviny, to chytne hned a až potom pomalu otevřu sytič naplno. Nevím, jestli je to nějaká závada, ale tímto spůsobem my motorka chytne vždy a motor jede OK. Jestli budeš servisovat, tak pak napiš, jak to cenově vyšlo.

(reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

1.6.2009 v 10:49 | Nahoru | #13
Nemfis> Az to udelam urcite sem hodim cenu! Jinak diky

Studeny start Hornet6+volnobeh

1.6.2009 v 15:46 | Nahoru | #14
Čus,já to mám stejný jako Nenfis,v prosinci jsem jel do servisu a chýtal jak novej a i když jsem se šel jen poňuchňat v zimě tak čapnul hned ale stoupne teplota a konec.Seřizení nepomohlo.Chce to přijít na nastavení sytiče a pak to chytne.

Studeny start Hornet6+volnobeh

8.6.2009 v 20:48 | Nahoru | #15
PAJOS.CB Mne to robi tiez pritom starte sa nieco ozyva natej strane ako je spojka ma to taky kovovy rachotavy zvuk ale asi len 5 sekund po nastartovani. potom to bud zhasne alebo to stichne tiez neviem co by to mohlo bit. Ked je uz moto zohriata tak to uz nerobi chyti na prvi tuk. Ked mam sitic naplno tak otacky neprekrocia 2000 tak neviem ci je to dobre nastavene bez sitica su tak okolo 1400 a ked ho vypnem tak etse trochu kolisu pokial sa poriadne nezohreje.

Studeny start Hornet6+volnobeh

8.6.2009 v 21:46 | Nahoru | #16
Teda mám Honeta 900 a chyta na skrtnutí bez sitice za studena drzi nadherne volnobeh bez plynu pri startovani a bez spojky

Studeny start Hornet6+volnobeh

8.6.2009 v 22:09 | Nahoru | #17
hornet byla nejlíp chytající motorka, co sem měl. v létě sem všechny 4 karbecové motorky startoval jen se sytičem, ale u Horneta (600, rv. 98) sem sytič stahoval snad po 20 vteřinách a drželo to 1000 - 1100 otáček, po zahřátí asi 1200 nebo prostě tolik, kolik tam bylo nastavené. vzducháč, vyčistit, seřídit podtlaky. pokud to nepomůže svíčky.

Studeny start Hornet6+volnobeh

8.6.2009 v 22:28 | Nahoru | #18
Diky vsem uz jsem domluveny v servise je otazka penez kdy to tam hodim!

1 reakcí na tento příspěvek Studeny start Hornet6+volnobeh

23.6.2009 v 13:42 | Nahoru | #19
PAJOS.CB cauko tak uz si bol vtom servise? Kolko to stalo a co to bolo? Mne sa vidi ze to bude asi spojkove lozisko alebo co.

(reakce na) Studeny start Hornet6+volnobeh

24.6.2009 v 07:06 | Nahoru | #20
vladop> Jeste ne dnes mi prijde novy vzdychac treba se to zlepsi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist