paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.9.2009 v 12:59 | Nahoru | #1
>aaron

Wiseco piston kit je kolem 600USD, ale bacha, on se asi dělá i pro zvětšení objemu o pár ccm, takže abys pak nemusel ještě brousit válce. Antihop - asi nemusíš, zx7r má v serii spojku, která ho úspěšně simuluje, pokud to není opravdovej antihop - to mi řekl grassel, je pravda, že při podřazování jsem to ještě nepoznal, protože řadím s falešným meziplynem.

Každopádně SUTER dry clutch stojí jetá kolem 500-1000,-GBP, obložení je drahý a hrozně rychle mizí. U prvních modelů cca 1000km na závodě a šmitec. Od jiné firmy nevím že by pro zx7rr dělala suché spojky.

vačky - no jak jsem psal, k tomu ale potom potřebuješ jiný pružiny, hrníčky, CDI,...svíčky, ignition coils,...je to vše popsané v racing kit manuále-katalogu. Bohužel už tyto díly nelze objednat ikdyž na webu se dá najít jejich cenník.

v ČR jsem zjistil, že s RR jezdil jeden člověk, musím mu napsat, pokud získám ještě kontakt, přeci jenom to je let.

Nejlevněji vychází koupit jetou RR na papírech. Je to cca 100k+ CZK a doprava do ČR, ale jinak to vychází dost draho.

p.s. já jel včera do Polska pro poškozený RR motor. Je to motor z motorky polského šampiona Kedziora. Měl údajně 160koní. Je celý postaven znovu - motor nemá číslo, vše se prý objednávalo z racing kit katalogu, tzn. že i převodovka není RR, ale racing. Má i místo rozvoďáku ozubená kola. Jeden detail proč ho prodali levně - z bloku vylítla ojnice ven , ale jinak hodně dílů bude OK (převodovka, spojka, vačky, ozubená kola, spousta alu+ti šroubů. Až ho rozeberu, uvidíme co v něm ještě je OK a co ne. Nejvíc mne zajímá, co za paseku ta ojnice udělala s klikou a válcem-pístem-ventily. Zatím to vapadá že jen vylítla ven z motoru...

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.9.2009 v 17:55 | Nahoru | #2
WARP> Chtěl bych mít Tvoje znalosti a celkový přehled Když tam dám Wiseco Piston Kit na 779ccm, spodek se nemění? Bude tam větší komprese, vydrží to?

Pokud bych provedl tyhle úpravy
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Karburatory FCR39
- Ignitech
jaký odhaduješ výkon?

Naposledy editováno 01.10.2009 00:02:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist