Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Wiseco piston kit je kolem 600USD, ale bacha, on se asi dělá i pro zvětšení objemu o pár ccm, takže abys pak nemusel ještě brousit válce. Antihop - asi nemusíš, zx7r má v serii spojku, která ho úspěšně simuluje, pokud to není opravdovej antihop - to mi řekl grassel, je pravda, že při podřazování jsem to ještě nepoznal, protože řadím s falešným meziplynem.
Každopádně SUTER dry clutch stojí jetá kolem 500-1000,-GBP, obložení je drahý a hrozně rychle mizí. U prvních modelů cca 1000km na závodě a šmitec. Od jiné firmy nevím že by pro zx7rr dělala suché spojky.
vačky - no jak jsem psal, k tomu ale potom potřebuješ jiný pružiny, hrníčky, CDI,...svíčky, ignition coils,...je to vše popsané v racing kit manuále-katalogu. Bohužel už tyto díly nelze objednat ikdyž na webu se dá najít jejich cenník.
v ČR jsem zjistil, že s RR jezdil jeden člověk, musím mu napsat, pokud získám ještě kontakt, přeci jenom to je let.
Nejlevněji vychází koupit jetou RR na papírech. Je to cca 100k+ CZK a doprava do ČR, ale jinak to vychází dost draho.
p.s. já jel včera do Polska pro poškozený RR motor. Je to motor z motorky polského šampiona Kedziora. Měl údajně 160koní. Je celý postaven znovu - motor nemá číslo, vše se prý objednávalo z racing kit katalogu, tzn. že i převodovka není RR, ale racing. Má i místo rozvoďáku ozubená kola. Jeden detail proč ho prodali levně - z bloku vylítla ojnice ven , ale jinak hodně dílů bude OK (převodovka, spojka, vačky, ozubená kola, spousta alu+ti šroubů. Až ho rozeberu, uvidíme co v něm ještě je OK a co ne. Nejvíc mne zajímá, co za paseku ta ojnice udělala s klikou a válcem-pístem-ventily. Zatím to vapadá že jen vylítla ven z motoru...
Pokud bych provedl tyhle úpravy
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Karburatory FCR39
- Ignitech
jaký odhaduješ výkon?
Naposledy editováno 01.10.2009 00:02:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |