paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.9.2009 v 19:30 | Nahoru | #1
to aaron:

díly jsou již vyprodané, jediné kde se dá občas něco sehnat jsou kawi fóra a ebay. K vačkám ale potřebuješ jiný pružiny, kitové CDI které zvýší rozsah rpm,...utopíš v tom balík. Viděl jsem racingový motor v úpravě wsbk, měl vše + titanové šrouby a byl za 2500,-GBP v UK. Po dílech to budeš lepit několik let...bohužel po těchhle dílech je sháňka furt.

s tou záměnou, nejsem si jist, ale tuším že 91´měla rozvoďák uprostřed motoru, 96´+ ho mají na boku, takže to vyměnit nepůjde. Myslím, že se dá zaměnit převodovka a pár dílů kolem motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.9.2009 v 19:42 | Nahoru | #2

WARP>to aaron:

s tou záměnou, nejsem si jist, ale tuším že 91´měla rozvoďák uprostřed motoru, 96´+ ho mají na boku, takže to vyměnit nepůjde. Myslím, že se dá zaměnit převodovka a pár dílů kolem motoru.


Tady myslím, že se mýlíš. Rozvoďák uprostřed měla jen první ZXR typ H. Měla objem 748 ccm. Motor upravenej původně z GPX 750. Modely od 91 (hadicáky) typy J, K, L, M měly úplně nový motor. Objem 749ccm a rozvoďák napravo. Více na http://www.kawasakizxr750.wz.cz/historie.html



Naposledy editováno 28.09.2009 19:43:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

28.9.2009 v 23:56 | Nahoru | #3
WARP> Ani jsem nemyslel na nové díly. Spíš, jestli někdo nemá z Vás tip, že by někde ležely a nebo byly na aukcích. Je jasné, že to bude darda a ještě s rizikem v kvalitě a opotřebení dílů. Ale co vačky Yoshimura?

Nyní mi připadá rozumná volba:
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Antihoping (obejdu se i bez)
- Karburatory FCR39
- Ignitech

Co si o tom myslíte?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist