paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

10.8.2009 v 11:40 | Nahoru | #1
mates750
psal jsem ti PM, tak se dyštak ozvi na mail.

jinak ty KIT katalogy Kawasaki vydala i na zx7rr jednotlivé ročníky, mám 96 i 98. Pokud máš Mitsubishi Igniter, tak pravděpodobně i Mitsubushi cívky. Vím, že na Zx7rr když se dal kit CDI, tak musely ty cívky být taky od Mitsubishi z kit katalogu. Ten airbox jsem už viděl s tou dírou nad chladičem, má to trochu větší průřez než ten boční, alespoň ten co jsem viděl.

Po instalaci kit zapalování-igniteru, se ale posune omezovač směrem nahoru a to o dost, cca 2-3000RPM. Kolik Ti to točí? Protože to zápalko je dělané na FULL KIT motor, tzn. vačky, pružiny,ojnice,...aby to vydržel a byl maximálně odlehčen. Pokud bys tohle zápalko provozoval na nekitovém motoru, motor by se rozletěl (viděl jsem RR motor když mu skrze karter vyběhly díly ven).

Myslím že brzdy dodávalo Brembo nebo nissin a kola marvic a marchesini. Máš na ní AL nádrž???

Pošli dyštak detailnější fotky i sem, rádi se podíváme

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

10.8.2009 v 12:59 | Nahoru | #2
WARP> Cauko WARP .Ked dam dokopy niake foto tak dam mail.
Ale na mojej moto neni omezovac vubec to viem iste lebo teraz ked bol problem s tym trhanim pri 11000-12000 otackami tak sme to riesili jednoducho tocis az kym sa nestretnu ventyli s piestom. Ale ja tocim do doporucenych otacok co mam nalepene na otackomeri 13500 ale ze mozes potocit aj14000 na sekundicku ked ide o zlato Nema ale zmisel ist nad 12500 lebo krutak je uz v hajzli to len ked ides z vyjazdu zatacky nech v naklone nekopem kvalt.

Naposledy editováno 10.08.2009 13:00:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist