1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřeboval bych poradit s endurkem
Dědóch>Čím míň věcí na tom bude,tím líp... až s tím budeš jebat o zem,tak budeš rád,aby jsi něco neuthnul.
....já myslím, že jde hlavně o stav motorky.Když jsem to řešil já a okukoval XR-ka, tak bylo všechno poměrně dobitý a každej za to chtěl celkem dost. Výhoda XR je pro mě hlavně váha,...nevýhoda nášlapka. Ta váha je znát zejména, když padáš a motku někde vláčíš,...jinak při jízdě je to putna. Vyjedeš to samý, co jinej na lehký vostrý.Matess727x>Dědóch>Čím míň věcí na tom bude,tím líp... až s tím budeš jebat o zem,tak budeš rád,aby jsi něco neuthnul.....já myslím, že jde hlavně o stav motorky.Když jsem to řešil já a okukoval XR-ka, tak bylo všechno poměrně dobitý a každej za to chtěl celkem dost. Výhoda XR je pro mě hlavně váha,...nevýhoda nášlapka. Ta váha je znát zejména, když padáš a motku někde vláčíš,...jinak při jízdě je to putna. Vyjedeš to samý, co jinej na lehký vostrý.
Tak samozřejmě,že jde o stav... Když koukám po motorce typu XR,DR,XT tak se musí s nějakým tím šrámem počítat,hlavně u toho XR,které je tak nejvíce používaný a že si drží cenu? Se podívej na AT,atd. taky si drží cenu.
Pokud chce jezdit víc terén,tak bych šel do klasiky - vzducháče.