globalmoto_kveten





Téma: STK - technická kontrola - pneu
 
25.5.2009 v 09:40
Tak dneska sem byl na technický a byla mi zjistěna lehká závada - stav pneumatik... a to i přesto, že mám na Bridgestonech BT-016 Battlax Hypersport najeto asi 80km ... to by mě zajímalo co to tam pracuje za lidi...
Předchozí
1 2
Následující

STK - technická kontrola - pneu

1.6.2009 v 14:54 | Nahoru | #31
No ty vole, jen vidim ten nápis "STK" a dělá se mi blbě

Kdybych tam měl jít teď, dostal bych tak minimálně dvoustránkovej seznam "céček" Už se mi to taky pomalu blíží, musim tu motorku dát po nehodě co nejrychlejc dokupy, abych nepřišel o TP.

Nevíte někdo o nějaký STK, kde bych prošel s vyrvanym bowdenem tachometru, uraženym bočnim stojanem, obouma blinkrama na levý straně, totálně vymačkanym olejem v tlumičích, prokopnutou koncovkou vejfuku, uraženou levou stupačkou, řadící pákou, s ohnutym brzdovym kotoučem a přetrženym spojkovym lankem?

1 reakcí na tento příspěvek STK - technická kontrola - pneu

1.6.2009 v 14:55 | Nahoru | #32
Jinak za Bridgestony na motorce bych já osobně rovnou zabavoval TP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - technická kontrola - pneu

1.6.2009 v 16:48 | Nahoru | #33
dabel.v.kravate> Co je na Bridgestonech tak špatnýho? ... ňáká osobní zkušenost?

(reakce na) STK - technická kontrola - pneu

1.6.2009 v 16:56 | Nahoru | #34
PavlikK> Jo. Několikrát jsem si s Bridgestonama co se dávaj sériově na malý cebro (nevim už co přesně to je za model) nepěkně rozbil hubu v situacích, ve kterých by mě normální gumy bez problémů podržely. A myslim, že nejsem jedinej, kdo má podobnou zkušenost.

Třeba kolínko si na těch Bridgích na cebru nedáš, respektive dáš ale pak sbíráš zbytky řadící páky a blinkrů v poli. Na Pirellkách i na Continentalech jsem s tím neměl problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK - technická kontrola - pneu

1.6.2009 v 17:03 | Nahoru | #35

Poggy>Zvykej si. Takže se v tom nevrtej a nech to bejt. Je to normální.



To že je něco běžnou praxí neznamená že je to v pořádku. Pokud jsi si jistý bezchybným stavem vozidla, klidně bych se zeptala. Musí Ti závady také prokázat. Případně je můžeš donutit vydat nový protokol bez závad. Budou se vztekat, ale to je jejich problém.

Já prošla s XJ bez závad. Ale s blbejma kecama na rozměr, rozměr dle Yamahy i dle Německýho TP souhlasí, jenže pablb při dovozu se přepsal.

(reakce na) STK - technická kontrola - pneu

1.6.2009 v 17:16 | Nahoru | #36
Zegga>
To není nejlepší nápad. Pokud budeš na jedný STK dělat problémy, tak si tě tam zapamatují a příště tam zaručeně neprojdeš! Jo a kdyby jsi to chtěla obejít, tak věř, že se o tom dozví i okolní STK a tam si tě za ty dva roky taky pěkně vychutnaj. Je to tom samý se servisem. Majitelé se navzájem znají a o problémových zákaznících si řeknou. Takže já bych to nechal bejt. Přoč si kvůli jedný závadě (jěště k tomu Áčkový) dělat zle.

1 reakcí na tento příspěvek STK - technická kontrola - pneu

3.6.2009 v 11:48 | Nahoru | #37
Tak sem prošel f poho - kouknul na rozměr a dál to neřešil

Naposledy editováno 03.06.2009 12:38:00

(reakce na) STK - technická kontrola - pneu

3.6.2009 v 12:35 | Nahoru | #38
Che>
No vidíš. Mě to čeká příští týden taky. To bude radosti.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist