globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kult C A F E R A C E R
 
23.5.2009 v 19:29
Toto téma je věnováno motocyklům ve stylu Cafe Racer a tématy této Rockabilly doby . Možná, když se prokoušete celým topicem , tak už budete vědět, které bike jste vždycky chtěli mít doma . hodně štěstí v jedné stopě .

Uzavřeno 14.12.2010 v 18:19 uživatelem GarageCafe

Otevřeno 17.09.2012 v 18:59 uživatelem GarageCafe

Naposledy editováno 05.07.2009 18:00:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:29 | Nahoru | #1

Raptor.1>illMedvědGuzzin> To jo, ale když vezmeš, že seriový Vara má 15 koní, s otevřenejma vejfukama a jinejma karburátorama by nějakejch 18 koní mohlo mít. Dej čtyři dohromady a jsi skoro tam...

Jasně, je mezi nima více než 40 let...



no jo, jenže 4x motor se nerovná 4x výkon

mluvím spíš o tom že na rok 1956 to byla fakt špička. Sice ne moc spolehlivá, poruchová ale stejně je to masakr. Pure racing ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #2
illMedvědGuzzin> Špička roku 56 to určitě byla, nevídaná konstrukce zcela určitě.

Ale pure racing? No nevím, za ty bych považoval spíše jedno a dvouválcový závoďáky z toho období...

To máš podobný jako např. závodní automobil BRM z počátku 50. let - 1,5 litru objem, šestnáctiválec přeplňovanej extrémními tlaky a výkon přes 500 koní. Ventily zavíraný vlásenkovejma pružinama, vysoký otáčky, nádherná konstrukce. V závodech to ovšem málokdy dojelo, snad to auto vyhrálo jen jeden, poměrně bezvýznamnej závod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist