Uzavřeno 14.12.2010 v 18:19 uživatelem GarageCafe
Otevřeno 17.09.2012 v 18:59 uživatelem GarageCafe
Naposledy editováno 05.07.2009 18:00:39
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
2 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
[img]
Původně jsem ji koupil jenom kvůli rámu, chtěl jsem do něj nacpat motor z Wartburga 353 a k němu dopasovat nějakou kazetovou převodovku ...no ale vzhledem k tomu, že ten motor šlape jako hodinky - i když je to po těch letech olejnička (GO se nevyhne), byla by to svatokrádež. Kua 2T bude muset zase počkat ...
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
[img]
[img] a o Laverdě V6 nelze říct nic než superlativy! (jen ta "galuska" na zadku je na ty koně slabá... )
Humorné fotky mě pobavily!-tenhle thread je pěkně vyvážený... tehcnika, pěkné baby, a fun obrázky. Cizinec má řídítka proklatě nízko!