globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problémy po GO (vibrace), RS 125
20.5.2009 v 21:33
zdravím, tak jsem udělal go motoru všechno složil zpět a nastartoval, motorka docela dost vibruje. Je pravda,že je tam nový píst, ložiska, ojnice, lamely.... ale po mírném přidání se motor zdá být takovej tvrdej. Když jsem vymontovat svíčku byla morká. Vyvážovák je nastavenej 100% správně. Jediný co jsme nevěděli byl předstih, takže se zvolila střední cesta a nastavil se na 2mm. Může ty vibrace způsobovat špatně nastavenej předstih? Co se může stát s motorem když je blbě nastavenej? A poslední dotaz. Na netu jsem našel hodnotu pro předstih u RSa 14/1300, ale nějak to číslo nechápu, můžete mi poradit? Díky

A jedná se tedy o Aprilii RS 125 extrema, 1996, motor: Rotax 123

Naposledy editováno 22.05.2009 19:38:00
Předchozí
1 2
Následující

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:37 | Nahoru | #1
tyjho u toho se dělá předstih?
To sem vůbec nevěděl... já myslle normál CDI že to řeší
co mě napadlo byl ta vyvažovačka. no ale jesi ok tak ok no...
já ji třeba na tamanacu nemam a nesere mě to :D

1 reakcí na tento příspěvek Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:39 | Nahoru | #2
Já si taky myslim že se tady předstih nenastavuje...
blbost nadruhou

Naposledy editováno 20.05.2009 21:45:05

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:40 | Nahoru | #3
ja bych rekl (jako lajk) ze si motor musi sednout

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:40 | Nahoru | #4
no ptz když odděláš ten poklop kde je magneto, tak můžeš s tím magnetem pootáčet , tak ho zajistíš a nasadí se rotor. Nebo jestli to je všechno tím že je to nový, ale to se mi nezdá, ptz když na to sednu brní mi i hlava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:41 | Nahoru | #5

BagoBorec>Já si taky myslim že se tady předstih nenastavuje...
Jo a jinak to číslo značí počátek otvírání ventilu 14° (v poloze klikovky) před zavřením druhého při 1300 otáčkách/min...teda aspoň myslim že tak nějak to je...


ventilu? ja mel za to ze 2t nemaji ventily nebo jak jsi to myslel?

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:44 | Nahoru | #6
jo ten začátek jsem ani nečetl, RSo nemá ventily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:44 | Nahoru | #7

roberto.cz>BagoBorec>Já si taky myslim že se tady předstih nenastavuje...
Jo a jinak to číslo značí počátek otvírání ventilu 14° (v poloze klikovky) před zavřením druhého při 1300 otáčkách/min...teda aspoň myslim že tak nějak to je...
ventilu? ja mel za to ze 2t nemaji ventily nebo jak jsi to myslel?


taky fakt...trošku mi v tom dneska jebe
zapaluje 14°před horní úvratí...dík za opravu...

(reakce na) Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:46 | Nahoru | #8

BagoBorec>roberto.cz>BagoBorec>Já si taky myslim že se tady předstih nenastavuje...
Jo a jinak to číslo značí počátek otvírání ventilu 14° (v poloze klikovky) před zavřením druhého při 1300 otáčkách/min...teda aspoň myslim že tak nějak to je...
ventilu? ja mel za to ze 2t nemaji ventily nebo jak jsi to myslel?
taky fakt...trošku mi v tom dneska jebe
zapaluje 14°před horní úvratí...dík za opravu...

jj envadi rados e stalo stanese ne?

1 reakcí na tento příspěvek Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:46 | Nahoru | #9
hej Bago- ty uz nemas XRko?
a planujes neco dal?

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:48 | Nahoru | #10
A klika je pořádně vycentrovaná?

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 21:52 | Nahoru | #11
Hujer > jj na to jsem sám dohlížel, a ještě mi to pak ukazoval a byla, a v průběru montáže se to mí neklepalo, sedla tam krásně

(reakce na) Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 22:01 | Nahoru | #12

roberto.cz>hej Bago- ty uz nemas XRko?
a planujes neco dal?


1)ne
2)ano

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 22:36 | Nahoru | #13
podle me to bude spatnej predstih - pali ti to spatne proto ta mokra svicka...

zkus stim hejbnout dej jeste vic pokud se to zlepsi tak jeste vic atd nebo spis se zeptej v servisu nebo nekoho kdo to delal

Naposledy editováno 20.05.2009 22:37:47

Problémy po GO (vibrace), RS 125

20.5.2009 v 22:37 | Nahoru | #14
čéče myslím,že něco podobnýho tu nedávno řešil někdo s Mitem?
zkusím to pohledat.

Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:13 | Nahoru | #15
neprobíjí svíčka? mě tohle dělala svíčka ale u tebe to bude spíš něco se špatně nastaveným zapalováním

Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:24 | Nahoru | #16
takže ta elektrika by mohla způsobovat ty vibrace? respektive ten předstih způsobovat ty vibrace?

Naposledy editováno 21.05.2009 10:31:59

Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:31 | Nahoru | #17
jen přemýšlím nahlas: ten rotor zapalování má na sobě nějakej výstupek ..proti němu někde musí bejt snímač otáček, ten rotor musím mít nějakou přesně danou polohu vůči klice ( tím pádem i proti snímači) nejsou tam nějaký rysky??
protože jakmile výstupek proletí kolem čidla, čidlo dá impuls do CDI ( pochybuju , že tady není předstih řízenej dle otáček) v CDI nějakej "elektrickej šváb" dle nějaké křivky rozhodne v jakým úhlu natočení hodit jiskru
Pokud ti to vybruje viděl bych, že ten předstih je velkej.

2 reakcí na tento příspěvek Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:34 | Nahoru | #18
cccp > jj rysky jsou jenom na rotoru, na stator jsem to čmáral lihovkou, jenže se to smazalo, takže teď nevím kde to bylo

(reakce na) Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:42 | Nahoru | #19
Stratocaster2> určo je to zapalováním dochází tam k špatně načasovanýmu spalování což se vyznačuje tím že motor hodně vybruje a de špatně do otáček protže se to zapálí ve špatnou chvíli a motor to svým způsobem zbrzdí a předstih se štěloval u fichtla ne u rs tam je to nějak daný jak to nevím já se držím starších strojů :) mimochodem už ani u sima se předstih neštěloval

Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:45 | Nahoru | #20
hanyva> no tady je právě na tom rotoru značka a podle ní se musí pootočit stator(magneto)

Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 10:58 | Nahoru | #21
něco ti doporučím vyjed si borce z motodatabáze co jezděj na stejné mašině jak ty a vyhlídni si nekoho kdo dělal go :) on poradí

(reakce na) Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 11:19 | Nahoru | #22

Stratocaster2>cccp > jj rysky jsou jenom na rotoru, na stator jsem to čmáral lihovkou, jenže se to smazalo, takže teď nevím kde to bylo



no ještě mě napadlo, že bys napsal meil do Ignitechu (mohli by to vědět) a pěkně je poprosit.. třeba by byly ochotni ti povědět o kolik stupňů je ta ryska na rotoru předsazená vůči čidlu , když je píst v HÚ

Problémy po GO (vibrace), RS 125

21.5.2009 v 19:56 | Nahoru | #23
tak jsem jim napsal tak se uvidí. V pondělí to odvezu do servisu, ale stejně budou ptřebovat vědět aspoň nějaký číslo

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 01:27 | Nahoru | #24
nechce se mi verit ze tam neni zadna ryska nebo v manualo neni napsano ze tohle mas mit natoceny takhle a tohle tam pak nasadit takhle no jo akdyz je nekdo blbej a poradne si to neoznaci

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 06:52 | Nahoru | #25
milion > já se to při manipulaci smazalo no

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 12:56 | Nahoru | #26
zkus dat 10-15 stupni zpet

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 19:34 | Nahoru | #27
takže jsem nastavil předepsaných 14° poladil směs a co se týče otáček je to lepší, svíčka taky celkem OK, ale ty vibrace jsou pořád stejný, začínám mít strach že to bude klikovka

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 19:42 | Nahoru | #28
hm to sou posrany cívky uloženy na hliníku... ješte že to na 122jkách neudělali zase,, no budto to dej na obtištěné šroubky na přírubách a nebo dej max nalevo, a potom max napravo

stejně nevěřím,že je ten vyvažovák nastavenej správně

Naposledy editováno 22.05.2009 19:44:18

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 19:47 | Nahoru | #29
Mirek12 > no obtištěný šroubky byly úplně napravo, tak jsem je dal tam a potom uplně nalevo, když jsem nastartovat otáčky bleskově vylítky do x tisíc, takže jsem je nechal napravo a všechno funguje jak má, reaguje to už krásně i na plyn, jen ty posran* vibrace. Jak jsem psal víš, vyvyžovák je na 100% nastavenej správně, takže mě napadá jen ta klika , která so mohla hnout tím, že se pořád převracely kartery na bok a postupně se to skládalo....

edit: na vyvažováku je ryska, která souhlasí a je naproti další rysce na dalším ozubeným kolečku

Naposledy editováno 22.05.2009 19:47:58

Problémy po GO (vibrace), RS 125

22.5.2009 v 21:09 | Nahoru | #30
ryska klika- ryska kolečko-kolečko ryska na rysku na kolečko a ryska vyvažovák

na klikovku bych to neházel kartry sednou a stáhnou se jestli bude klikovka špatná odserou se ložiska, ale nebude to tedka nové vibrovat .. máš dotaženej pořádně motor na rám? co jsi pod slovem GO vlastně udělal ?

Naposledy editováno 22.05.2009 21:11:31
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist