bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV650S otevreny vyfuk a doladeni
20.5.2009 v 10:03
Ahoj,sehnal jsem si na SV650(K3) univerzalni karbonovou koncovku INDY.Tenhle,tyden ji tam budu asi davat a zajima me,jak to pobere moto,jestli si s tim strikacka poradi,nebo jestli je potreba to doladit na brzde.Popripade kde v Kralovehradeckem kraji.
A mate nekdo tuhle koncovku?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:07 | Nahoru | #1
Brácha tam INDYnu má a nic s tým nedělal. Jenže má karbec (2000) Supr zvuk!!!

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:11 | Nahoru | #2
jezek> Tak jestli s tim nic nedelal,tak by to mohla strikacka taky pobrat...ale kdo vi

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:17 | Nahoru | #3
koncovka udela supr zvuk, rozesere spalovani, vespod to bude mit diry, bude to strilet podpalovat ventily prehrivat celej system a celkove je koncovka dobrá věc pro rychlejší likvidaci moto

3 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:20 | Nahoru | #4
moje koncovka jela uplně stejěn jak originál, jen s lepším zvoučkem.asi bude lepší zajet to někam odbrzdit ale dle vlastní zkušenosti to není až tak horké jak psal výše ten "expert"

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:24 | Nahoru | #5
TIttan> nektere "vecne" prispevky nema cenu komentovat..lol

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:25 | Nahoru | #6
Lazyfucker> A mel jsi tam univerzal,nebo nejakou primo podle typu moto?

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:33 | Nahoru | #7
Lazyfucker> nooo, tak nevim jestli otevrenej lauf může jet stejně jako originál bez nějakých dalších úprav...ten origoš má prostě jinej odpor a když tam hodíš otevřenou rouru tak se to prostě projevit musí, někdy víc, někdy míň, samozřejmě chápu pokud hodíš racing koncovku na nějakej litr kde máš 150 koní a někde se ti zatoulá 5-10 koníků tak to toliko nepoznáš jako na mašině kde ztratíš těch 10 koníků třeba z původních 80ti. u koncovky zálěží na štěstí. taky sem na 5kile odmontoval koncovku a jelo to stejně jako sní. na 6ce sem dal otevřen vejfuk a spodek šel do kytek uplně se to dusilo.. takže přeju hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:35 | Nahoru | #8

Lazyfucker>moje koncovka jela uplně stejěn jak originál, jen s lepším zvoučkem.asi bude lepší zajet to někam odbrzdit ale dle vlastní zkušenosti to není až tak horké jak psal výše ten "expert"



kdo říká že jsem expert. to byl jen můj názor dle vlastní zkušenosti

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:39 | Nahoru | #9
TIttan> Tu koncovku tam davam kvuli zvuku,samosrejme na vykon to pozitivni vliv mit nebude,v lepsim pripade zustane podobny v horsim se snizi..jde mi o to,aby ta bohatsi smes nedelala bordel v trubkach a moc to nestrilelo..proto me zajima,jestli je to potreba u SV doladovat..

SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 10:47 | Nahoru | #10
kámoš má na sv650 r.v. 04 Viper a nic s tím nedělal a v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 11:35 | Nahoru | #11
může to být tak i tak, koncovka je loterie, ale můj výsledek byl takový, že jízdní projev stejný, na grafu by možná nějaké rozdíly byly ale já graf z ruky neudělám, spotřeba stejná, do šesti v pohodě, bez výrazných, lépe řečeno znatelných děr s exkluzivním zvukem a úsporou 6kg.
samozřejmě se může stát že nasadíš koncovku a pojede to kožku odspoda nebo v točkách, bude to střílet atd. jak jsem řekl odbržděním a doladěním nic neposereš, prostě nasaď a uvidíš.

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 11:42 | Nahoru | #12
Lazyfucker> nj,koncovku mam stejne pujcenou od znameho,takze ji zkusim a kdyz to nebude v poradku,tak koupim neco jinyho,kdyz uz bude ten svod urizlej..

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 12:06 | Nahoru | #13
měl jsem Indy,super zvuk,žádný ladění

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 12:11 | Nahoru | #14
Dědóch> tak doufam,ze u me to bude taky ok

SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 12:15 | Nahoru | #15
já měl tenhle triovál bez dolaďování design viz můj profil hood

cena zpracování váha zvuk - super

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 12:33 | Nahoru | #16
stříkačka si to přebere,žádné ladění se neprovádí,ale nákej NO name vejfuk bych na to necpal
jedině vždy ten ktrej je určenej na danej model motorky, pak žádné následky nehrozí

Naposledy editováno 20.05.2009 12:35:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 12:40 | Nahoru | #17

DawidER5>stříkačka si to přebere,žádné ladění se neprovádí,ale nákej NO name vejfuk bych na to necpal
jedině vždy ten ktrej je určenej na danej model motorky, pak žádné následky nehrozí



souhlasim ze u vetsiny motorek neni potreba nic ladit kdyz se dava koncovka - tzn ze motorka tim netrpi... ale je mozne ze by jela lip kdyby se ladilo...

kazdopadne nemuzu souhlasit s tim ze si strikacka neco prebere, nema jak... strikacka asi tezko pozna kdo se kde do ceho vrtal .... jak by to asi udelala?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 12:50 | Nahoru | #18

assassin>DawidER5>stříkačka si to přebere,žádné ladění se neprovádí,ale nákej NO name vejfuk bych na to necpal
jedině vždy ten ktrej je určenej na danej model motorky, pak žádné následky nehrozí

souhlasim ze u vetsiny motorek neni potreba nic ladit kdyz se dava koncovka - tzn ze motorka tim netrpi... ale je mozne ze by jela lip kdyby se ladilo...

kazdopadne nemuzu souhlasit s tim ze si strikacka neco prebere, nema jak... strikacka asi tezko pozna kdo se kde do ceho vrtal .... jak by to asi udelala?



dneska sou přeci stříkačky v rozpočtovkách inteligentní a samy si načtou mapu která je zrovna třeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 13:57 | Nahoru | #19

Lazyfucker>assassin>DawidER5>stříkačka si to přebere,žádné ladění se neprovádí,ale nákej NO name vejfuk bych na to necpal
jedině vždy ten ktrej je určenej na danej model motorky, pak žádné následky nehrozí

souhlasim ze u vetsiny motorek neni potreba nic ladit kdyz se dava koncovka - tzn ze motorka tim netrpi... ale je mozne ze by jela lip kdyby se ladilo...

kazdopadne nemuzu souhlasit s tim ze si strikacka neco prebere, nema jak... strikacka asi tezko pozna kdo se kde do ceho vrtal .... jak by to asi udelala?

dneska sou přeci stříkačky v rozpočtovkách inteligentní a samy si načtou mapu která je zrovna třeba



na zaklade ceho? kdyz je lambda pred koncovkou na zacatku svodu?
backpressu? jak vedi jak ovlivnit afr?

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 14:02 | Nahoru | #20
Lobo> nekaz nám srandu

SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 14:42 | Nahoru | #21
ahoj mam na sv 650N K4 krátkýho ixila na jízdě to znát neni zvuk to má super jediny co to dělá je že když uplně zavřu plyn tak to žbrblá do vejfuku ale nic děsnyho jinak nic sem s tim nedělal a jak sem tu čet že by se to mělo víc hřát to vubec teplota vody je na tom furt stejně a spotřeba stejna nepoznal sem rozdíl

2 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:38 | Nahoru | #22
Mame doma na SVcku Tenax a po odpojeni baterky a tim nastaveni plnicich map na default hodnotu je problem s ladakem nastartovat (s originalem to chyti hned). Je potreba nastartovat s temer plnym otevrenim plynu. Jednotka se ale brzo nastavi a pak uz to chyta uplne normalne bez plynu a hned.

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:43 | Nahoru | #23
jarous350> duvod proc se tak deje je vyresetovani jednotky (staci odpojit baterii na 20s+brzdovej pedal)..
Vetsina jednotek v autech(nekdy od poloviny 80let) a motek ma tzv. learn-ecutable rezim, jednotka ziskava nova data ("uci se") ze senzoru a sleduje chovani motoru prvnich 50-200km jizdy nez nastavi optimalni mapy..
Proto se treba i stava ze ma auto/motka prvnich 100km o 2L vetsi spotrebu, neochotne se vytaci apod..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #24

jarous350>Mame doma na SVcku Tenax a po odpojeni baterky a tim nastaveni plnicich map na default hodnotu je problem s ladakem nastartovat (s originalem to chyti hned). Je potreba nastartovat s temer plnym otevrenim plynu. Jednotka se ale brzo nastavi a pak uz to chyta uplne normalne bez plynu a hned.



podle me se zadna suzuki jednotka neumi ucit... je to tak stupidne jednoduchy vstrikovani ze ani nema z ceho se ucit...

auta maji slozite vahy vzduchu, lambdy, senzory klepani atd... a ty se pak "uci" ale motorka to podle me nema zadna (max nejake 2008-2009 modely, ty moc neznam)

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:46 | Nahoru | #25

Lobo>jarous350> duvod proc se tak deje je vyresetovani jednotky (staci odpojit baterii na 20s+brzdovej pedal)..
Vetsina jednotek v autech(nekdy od poloviny 80let) a motek ma tzv. learn-ecutable rezim, jednotka ziskava nova data ("uci se") ze senzoru a sleduje chovani motoru prvnich 50-200km jizdy nez nastavi optimalni mapy..
Proto se treba i stava ze ma auto/motka prvnich 100km o 2L vetsi spotrebu, neochotne se vytaci apod..



Ja vim
Ja jsem se na to neptal, ja to naopak vysvetloval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:50 | Nahoru | #26
assassin> Tohle je rok 2004. Jednotku jako takovou neznam, ale uzivetelske zkusenosti mi jasne davaj najevo, ze prvni start po odpojeni baterky je zasadne jiny nez ty dalsi, takze bych se za uceni jednotky priklanel.

1 reakcí na tento příspěvek SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:51 | Nahoru | #27
assassin> cece ja to resil stim klukem a umi to uz vetsina strikacek od 00+
samozdrejmne to zavisi na cidlech, ale vetsine staci to malo jako snimani otacek, cidlo klepani apod. az nesmyslny kraviny..

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:53 | Nahoru | #28

jarous350>assassin> Tohle je rok 2004. Jednotku jako takovou neznam, ale uzivetelske zkusenosti mi jasne davaj najevo, ze prvni start po odpojeni baterky je zasadne jiny nez ty dalsi, takze bych se za uceni jednotky priklanel.



zvlastni, zkusim o tom neco pohledat... prijde mi ze nema ani ridici jednotka zadne senzory podle kterych by se mohla neco ucit... jen same korekcni ala teplota vzduchu, barometrickej tlak... a podle tech asi korguje porad, nezavisle na baterce... ale nemam duvod ti neverit, delsi zkusenost s moto novejsi nez 2001 nemam...

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 15:54 | Nahoru | #29

Lobo>assassin> cece ja to resil stim klukem a umi to uz vetsina strikacek od 00+
samozdrejmne to zavisi na cidlech, ale vetsine staci to malo jako snimani otacek, cidlo klepani apod. az nesmyslny kraviny..



aha, no holt sem se zapomel u tech starejch stroju:) mel bych zase nastudovat neco novejsiho:)

(reakce na) SV650S otevreny vyfuk a doladeni

20.5.2009 v 17:40 | Nahoru | #30
jarous350> takze jestli to chapu,tak by mohlo pomoct,kdyz bych odpojil baterku,aby se to resetovalo a znova s tim popralo,nebo si to nejak poradi i bez odpojovani,to by asi melo ne?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist