bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč praská pojistka
19.5.2009 v 18:45
Praská mi neustále pojistka, 15ka na SIGNALS, dal jsem tam i 20ku a stejně jebla..nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti? Praskne pojistka a jdou jen dálkový a tlumený a parkovačka... jinak lautr ho***..ani blinkry, ani brzdový, zadní světlo a ani budíky nejdou. A bojim se, jestli vůbec jde větráček na chladič


Naposledy editováno 19.05.2009 18:54:22
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč praská pojistka

21.5.2009 v 00:24 | Nahoru | #31

prackarr>Mirek12> pokud je někde jemně proklepanej drát o kostru,měřákem moc nezměří. Dělá to jen na hrbech,když se to třepe. Dost blbě se to hledá. Mě toto dělal před 4ti dny skůtr a nepřišel jsem na to. Je v záruce,tak jsem do toho nechtěl moc jebat a dal to do Hondy. Makali na tom tři dny,než na to došli! Výjeb jak sviň.



o skutrech mi nemluv tam je tak spi..č elekto. sem se pěkně na jednom natrápil nakonec byl tišteny spoj na budíčcích v přehnutí prasklej, asi 1mm trhlinka .. sem rozdělal snad všechno co šlo!!! holt vymrdy.. a to jsem na do došel asi po 2 dnech měření konektorů,pinů atp.. táák tady začíná a tady končí -- Ano? ne?? a kurvování ale hlavní že sem to udělal

Naposledy editováno 21.05.2009 00:27:08

(reakce na) Proč praská pojistka

21.5.2009 v 07:02 | Nahoru | #32
Mirek12> naštěstí jsem to měl v záruce,tak jsem to hodil do Hondy,a pak si proto přijel. Nic jsem nepatil,ani žádný papíry neřešil. Přístup A1

Proč praská pojistka

21.5.2009 v 09:39 | Nahoru | #33
Zkusím poradit: zjisti, jestli pojistka "odejde" hned. Pokud je to okamžitě, je tam někde trvale zkrat, pokud až za chvíli, může být poškozený svazek v místech, kde se ohýbá, tedy nejčastěji někde u hlavy řízení. Místo pojistky si tam zapoj buď multimetr a nebo lepší je stará žárovka H4 - přiletuj nebo nějak napoj dráty a na ně dva "samce". Ta funguje potom jako pojistka cca 5 A (12*5=60W). Takže jakmile se Ti rozsvítí naplno, je tam zkrat. pak to chce hýbat svazkem, takat (jemně) za jednotlivé drátky a chybu musíš najít. Dělám elektriku léta a to je nejjednodušší a nejlevnější způsob odhalení chyby - nalezení zkratu. Někdy je potřeba rozplést celý svazek, ale to není žádné věda. Mnohokrát jsem už narazil na vadný drát od výroby. Je v neporušeném svazku, někdy v neporušené izolaci a přesto přerušený nebo přes izolaci čouhají propíchnuté drátky ven. Drát je výrobek jako každý jiný a proto ač zdánlivě jednoduchý a primitivní výrobek, může být šmejd a o to složitější je najít chybu. Hodně štěstí. Hledej nejprve okamžik, kdy pojistka jebne, tam začínej !!!!

Proč praská pojistka

25.5.2009 v 10:37 | Nahoru | #34
Tak závada vyřešena.. Nějakej moula, kterej tam vařil držák na sedlo, tak tam zapoměl ten svar obrousit..byla tam tak ostrá hrana, že byse tim dalo řezat sklo. Takže se mi o to proříznul kabel a tam to skratovalo. Je to seriová závada. Ale jinak vám všem díky za nápady.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist