1 reakcí na tento příspěvek Plíšky u brzdových destiček
1 reakcí na tento příspěvek Plíšky u brzdových destiček
StiefTomas>Jak jsem psal,je to kvuli odvodu tepla a kvuli rovnomernemu sjizdeni desticek.Mi rekni jaky maji vliv plechovy desticky na piskani brzd.Zadny.Ja rikam at je tam radsi das.
1) vysvětli mě odvod tepla
2) vysvětli mě jak tenký plíšek dopomůže lepšímu sjíždění destiček
Pokud je destička "natvrdo" přitisknutá na pístek, můžou při brždění vznikat vysokofrekvenční vibrace, které potom způsobují pískání. Právě ty plíšky zabraňují šíření těchto vibrací
Naposledy editováno 16.05.2009 13:27:40
1 reakcí na tento příspěvek Plíšky u brzdových destiček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plíšky u brzdových destiček
ad svíčka - podložka tam slouží k tomu, aby došlo o ideálnímu utěsnení díry resp. spalovacího prostoru a nedocházelo k úniku komprese. Teplo se odvádí přes závity a kovové tělo svíčky.
ad teplo - ty si myslíš že 0,5 mm (nebo kolik) tlustý plíšek, navíc z kovu, zabrání šíření tepla a vyhřívání pístku? Šáhl sis někdy po prudkém brždění na třmen? Pálil, že? Chápal bych kdyby to bylo z tepla nevodivého materiálu
ad sjíždění - opět si myslíš že 0,5 mm (nebo kolik) tlustý plíšek, navíc pružný, dokáže rozložit brzdnou sílu na destičku která má tloušťku 2 - 3 mm?
ad pískání - mám zánovní nové desky, nemají plíšek a občas pískají, mám je zahodit??
Naposledy editováno 16.05.2009 13:47:25
1 reakcí na tento příspěvek Plíšky u brzdových destiček
StiefTomas>Jo a kdyby ty krytky byli z nakeho teplovodiveho materialu,tak by to bylo trosku meke nemyslis???By se ti pistek zahryzl do doto mekeho teplovodiveho materialu a cely by ho vymackal a ty by jsi mohl brzdit leda ocima.
přečti si ještě jednou co jsem napsal.
...Chápal bych kdyby to bylo z tepla nevodivého materiálu...
1 reakcí na tento příspěvek Plíšky u brzdových destiček
StiefTomas>Tak kdyby to bylo z tepla NEvodiveho materialu,tak ti zustane vsechno teplo v desticce a to by pro ni nebylo zrovna asi to nej ze???Hele ja se tady nehodlam hadat.
Aha
Takže když bude z tepla NEvodiveho materialu, tak ti zustane vsechno teplo v desticce
A když naopak bude z tepla vodivého tak se bude vyhrivat pistek, nasledne prachovka a brzdovka
Trošku si protiřečíš
PS: Však se nehádáme, já jen píšu svůj názor. Pokud ti docházejí argumenty tak to beru
Naposledy editováno 16.05.2009 13:57:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |