globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1. Bouračka
12.5.2009 v 21:31
Dobrý den. Dneska jsem se poprvé "rosekal" na motorce měli sme helmy a kamos jeste paterak- přežili jsme. Jsem hodně podřeny takže vam všem doporučuji oblečení na moto. Chci se zeptat jak to ze se mi zniceho nic mohlo seknout zadní kolo ????

1. Bouračka

13.5.2009 v 02:26 | Nahoru | #31
balkon,KeiKo

To je kruté,ale jak jste jenom sedření tak si můžete gratulovat , Jak dopadla motorka? Nezavidím opravu, jenom samotná GO 2T vyjde na min. 6tis + pád.... :\ .
S tou spojkou maj ostatní pravdu, stačilo ji zmáčknout jak jsi cítil že se blouje kolo

a na motorku příšte nelezte bez pořádného oblečení a to NIKDY, je zákon schválnosti že spadneš když jedeš jenom kolem komína pro rohlíky

1. Bouračka

13.5.2009 v 10:02 | Nahoru | #32
no jeste ze jste ztoho vyvazli jen podreni.
ohledne tech gum, tak uz jsme zazil pichlou zadni,co z byla celkem pohoda. akorat asi jsem mel stesti, ponevadz jsem zkousel trosku top speed na prazdne dalnici a po zpomaleni sem si vsiml ze mi plave zadni kolo a kdyz jsem se snazil odbocit tak to slo spatne, nicmene slo to i naklopit. guma i diky tomu, ze ma pevne kordy a tu pruziny, ktere ji drzi na rafku spolu stim, ze je guma tvrdsi na kraji tak neklesla az na rafek. dojel jsme na benzinku a dal antipich, ale uz bych ho nikdy nekoupil, skoda ze jsme nemel sebou knoty. no a ted se mi stalo, ze "kvalitni" guma, ale po prohlidce bohuzel stara mi praskla uvnitr v kordech a vyvalila se bublina. z pocatku to ve vetsi rychlosti 80-120 vypadalo na nerovnou vozovku, pro pomelajeis jizde tak kolem 50 uz to ale pekne kopalo. diky bohu ze v tom miste mi nepraskla.

1. Bouračka

13.5.2009 v 10:49 | Nahoru | #33
jinak mě nedělalo problémi s přední píchlou gumou i klopit ale hodně se klepou řidítka jinak zadní kolo není až takový problém (na fichtlu jsme jeli i po ráfkách :D ale to se hodně blbě zatáčí :D) a jinak jak bylo řečeno spojku pořád na ní mít 2 prsty taky to tak dělám 2T for ever

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

13.5.2009 v 12:46 | Nahoru | #34
jsem tady no jako byl sem v takovem soku ze sem nevedel co mam delat ... snazil sem se to udrzet ale podarilo se mi to asi 5sekund potom sme byli na zemi. . ale mame jenom odreniny. Kdybychom meli hadry tak nemame nic !!! uz nesednu na motorku bez obleceni (moto)..

1. Bouračka

13.5.2009 v 12:51 | Nahoru | #35
A motorka je upe v cajku jeste sem to neviděl ale vypada to jen na odreny vyfuk a praskle blinkry, a jeste neco z plynem je... ale ted moc nemam naladu to jit zpravovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka

13.5.2009 v 13:05 | Nahoru | #36

balkon>dobrej mám 2t delene mazani oleja bylo vsude plno jeste pred vyjizdkou sem doleval a jedu jedu blizila se zatacka spomalim podradim jedu na rovince a na jednou ten hnusny zvuk pssssssssssssstsssssssss vybiral jsem to asi 10metru a potom sem byli na zemi ted se cely tresu protoze jsem desinfikovany nakym sprejem a strasne to stipe.... neco v motoru se seklo kolo je v poradku ja ani zadni brzdou nebrzdim ...



No podle mě jsi asi musel moc dlouho brzdit motorem - jet se zavřeným plynem. Na to bacha u dvoutaktu!!! Motor se maže pouze směsí benzinu s olejem, žádnej další olej už tam není, tak jestli jezdíš tak že z kopce třeba minutu se zařazenou rychlostí máš zavřenej plyn a máš radost jak si nemusíš přibržďovat, že to brzdí motor, tak se právě motoru těžce nedostává maziva! A slabý olejový film který pokrývá vnitřek válce se velmi brzo strhne a je vymalováno

(reakce na) 1. Bouračka

13.5.2009 v 13:12 | Nahoru | #37
rraol> jj pravda já když jedu z kopce tak si bublám a bublám ono je potřeba aby tam šla alespon troška paliva

1. Bouračka

13.5.2009 v 13:19 | Nahoru | #38
Dostal jsem do začátku rady od skalních jawařů, pro které je svět 2T vším

Tak se podělím:

1) Když předjíždíš auto a před ním máš v plánu se zařadit do kolony, co uděláš? Krvíš to v TOP otáčkách, předjedeš ho, zařadíš se, a chceš zpomalit abys srovnal krok s kolonou - zaklapneš plyn a dobrzdíš motorem? Chyba! Vytočenej motor připravíš o mazání!

Správnej postup: Krvit TOP otáčky, předjet, zařadit se, BRZDIT a s vymáčknutou spojkou vrknout plynem aby dostal "zásobu" a teprve pak pustit spojku a plyn, a nějakou dobu je možné brzdit motorem. Nenechat to ale moc dlouho - je na odhadu každého jak dlouho si dovolí to držet se zavřeným...

2) Při jízdě z dlouhého kopce můžeš jet se zaklapnutým plynem s rychlostí, ale pravidelně to prokládat vymáčknutím spojky a vrknutím plynu.

3) Za jízdy ti dojde benzín. Chceš přepnout na rezervu, to ale zabere pár vteřin... udělej to hodně rychle a během toho co se šťouráš levou rukou pod zadkem a hledáš kohoutek, tak pravou otevři co nejvíc plyn ať se do motoru co nejdříve dostane směs. Jak se motor zase začne chytat je to v cajku.
Pokud nejsi dost rychlý, je lepší vymáčknout spojku a vyřadit. Motor zdechne, tak přepneš kohout, zhasneš světlo a normálně za jízdy nastartuješ.
Nebo pokud se necítíš tak úplně nejlogičtější a nejlepší varianta je zastavit a udělat všechno v klidu na místě.

A tak podobně - aplikovat tuto logiku na všechny dopravní situace, myslet stále na zásobování motoru směsí.

Naposledy editováno 13.05.2009 13:26:46

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

13.5.2009 v 13:55 | Nahoru | #39
já myslím že třeba u tý jawky to není až tak nutný, ono i na ten "volnoběh" se tam nějaký mazivo dostává a netočí tolik aby to ten motor nepřežil, ale u těhle točivejch malorážek to asi mít smysl bude..

(reakce na) 1. Bouračka

13.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #40

dva_hrnce>Deagle> Víme o tom že se 2T seká, ale když se to stane, nezmůžeme nic.

co zmáčknout spojku??



jo, ale kolikrát tě to ani nenapadne

Naposledy editováno 13.05.2009 15:44:58

1. Bouračka

13.5.2009 v 15:59 | Nahoru | #41
to tě nemá napadat, u cvajtaktu to musíš dělat automaticky když je zle

(reakce na) 1. Bouračka

13.5.2009 v 16:08 | Nahoru | #42

dva_hrnce>já myslím že třeba u tý jawky to není až tak nutný, ono i na ten "volnoběh" se tam nějaký mazivo dostává a netočí tolik aby to ten motor nepřežil, ale u těhle točivejch malorážek to asi mít smysl bude..



Nesouhlasím - zrovna kámoš teď dělal na jawě výbrus protože ji podržel moc dlouho z táhlýho kopce bez plynu... a zadřel ji. Stačila cca minuta a půl ve 4 tisících otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

13.5.2009 v 16:21 | Nahoru | #43
no tak minuta už je dost, to souhlas.. to musel být kopec jak hrom..

1. Bouračka

13.5.2009 v 17:04 | Nahoru | #44
nahoďte nějaký odstrašující foto,ať si každý bere hadry :)
super je, že jste to zvládli jen s odřeninama. Sahat po spojce by měla být skutečně instinktivní věc, ale lehlo se řiká.

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

13.5.2009 v 17:53 | Nahoru | #45
Tak už víš k čemu je ta páčka nalevo, gratuluju
Nevim jak tě to mohlo nenapadnout vždyť je to reflex, něco jako když padáš tak si dát ruce před sebe
Často se mi stane že auto předemnou zaťápne brzdu a to je potom jenom reflex! Zmáčknout spojku, zašlápnout zadek, polechtat předek a lehce driftit jako na motááárdu vždycky mi i hvízdá zadní guma i na tu malou váhu

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

13.5.2009 v 18:19 | Nahoru | #46
Říkám mi se to stalo poprvé. Jsem vůbec nevěděl co se děje. Byl to velky šok. Ale to jsem docela překvapeny ze dvoutakty dělaji takové věcy, jsem to vůbec nevěděl.

(reakce na) 1. Bouračka

13.5.2009 v 19:13 | Nahoru | #47
balkon> Tak ono to asi není tak častý - a jestli myslíš že to byla ta příčina o který tady spekulujeme - totiž žes jel dlouho se zavřeným plynem - tak stačí jen na to v budoucnu myslet a dávat pozor aby měl "furt co žrát" a už se ti to nikdy nestane.

(reakce na) 1. Bouračka

13.5.2009 v 19:19 | Nahoru | #48

dva_hrnce>no tak minuta už je dost, to souhlas.. to musel být kopec jak hrom..



Nevim kde to bylo. Ale minuta je tam hned - já teda nevim jak dlouho mi trvá v Praze sjet klíčovskej kopec - ale je to tam permanentně zacpaný, jezdim na jedničku/dvojku v mezeře kolonou, a myslim že takový tři minuty určitě dolu jedu. A kdyby mi tam sem tam neudělal někdo prasárnu tak bych to možná sjel celý dolu na dvojku se zavřeným plynem... ale prasata existujou, tak to cestou několikrát zahamstnu, a zase se rozjíždim atd..

1. Bouračka

13.5.2009 v 20:26 | Nahoru | #49
ja sem jel po rovince . a zavreny plyn sem mel sotva 5sekud. !!!!!!!!!! ale nova zajimavost jak sem spadl motorka nechtela nastartovat proste nereagovala delalo to jen naky zvuk a ted sem to zkousel a pist ve valci se normalne otaci takze zítra to skusím startnout a reknu vám.

1. Bouračka

13.5.2009 v 20:52 | Nahoru | #50
Hm... to je moc málo na seknutí. Říkal jsi že máš oddělené mazání - máš přehled o tom kolik to dává? Neškodilo by někdy sundat tu hadičku z karburátoru a přidělat na ni nějakou lahvičku. Do nádrže nalejt olej abys moh jet, a chvilku jezdit.
Pak se podívej kolik jsi ujel km, kolik vyjel benzínu a kolik ti přitom nadávkoval do lahvičky oleje - abys věděl mísící poměr a kdyžtak tomu dát víc.

A nebo se stalo něco úplně jinýho a s mazáním to nijak nesouvisí :\

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

13.5.2009 v 20:57 | Nahoru | #51
Ty dvojtakty stojí za vyližprdel, konečně mam další argument 2tx4t
ani pořádně brzdit motorem nemůžeš, škoda brzdovejch desek

1. Bouračka

14.5.2009 v 12:08 | Nahoru | #52
Desky mi vydrží 20 tisíc. Kolik ti vydrží ventily??

Jinak brzdit motorem můžeš, a docela dost - jen když už to držím zaklapnutý dlouho tak si říkám že si radši vrknu pro klid.. Ale zaklapnout motor vytočenej do červenejch a pak ho držet kilák z kopce asi nejde no... :\

Naposledy editováno 14.05.2009 12:11:39

(reakce na) 1. Bouračka

14.5.2009 v 12:35 | Nahoru | #53
FALC0N> já ti dám argument........ argument poznáš až se někdy projedeš na 2T kdy poznáš zátah :D jakej na tvé jawce nikdy nezažiješ ani z kopce :D

1. Bouračka

14.5.2009 v 13:53 | Nahoru | #54
Tak motor normalne nastarutje a bezi (na neutral). V podněli s tím půjdu do servisu až zjisitme chybu. Problem muže byt i v převodovce co sem tak zjišťoval.

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

14.5.2009 v 14:23 | Nahoru | #55
tak když jsi to natočil, mohl jsi to zkusit projet

pokud je problém v převodovce, tak by ani spojka nepomohla..
kamarádovi se kousla převodovka na VFR-ku v itálii, měl fotky s nádherným hadem na silniciod zadního kola.. naštěstí to ustál, ale doprava moto do čr+následná oprava ho stála celkem ranec..

byla to jeho druhá honda a v tý době nikdo nevěřil že by si někdy koupil něco jiného.. po tomtozážitku vefro prodal, koupil uplně jinou značku a má klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka

14.5.2009 v 14:40 | Nahoru | #56
dva_hrnce> hele ale to nebylo hondou spíš přímo stavem :D bo honda je honda :D

(reakce na) 1. Bouračka

14.5.2009 v 14:47 | Nahoru | #57

hanyva>dva_hrnce> hele ale to nebylo hondou spíš přímo stavem :D bo honda je honda :D


a VFR je VFR

1. Bouračka

14.5.2009 v 15:11 | Nahoru | #58
klucí já nevim.. předtím měl CBR1000 - ano, byla to stará vrána (první duál, tuším r.v. 91 nebo 92), s tou si taky dost užil a to vefro byla 800, r.v. někdy po roce 2000, nejdřív dobíjení (asi hondí klasika bo co..) a pak toto.. oleje měl v převodovce dost a příčina jejího seknutí-se nebyla nikdy pořádně objasněna..

1. Bouračka

14.5.2009 v 15:21 | Nahoru | #59
regulatory odchazej no, taky tam mam Vape uz od prechoziho majitele... (jinak zatim zadnej problem)

1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka

14.5.2009 v 20:03 | Nahoru | #60
Když sem dělal autoškolu na J350, tak mě ten učitel lynčoval jak malého Jardu, proč že to furt ten motor turuju...
Tehda sem byl chuj, a řek mu jenom "prostě se to tak má dělat" a dostal sem takovou sprchu že vím kulové o ježdění a budu ho poučovat, že si dal radši na ušách "Mute" a bylo.
To bylo takové malé OT, pardon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist