bmw_r1300gs_cartec

Téma: Tak jsem absolvoval motoškolu v Brně

11.5.2009 v 13:10
Ve čtvrtek jsem absolvoval motoškolu v Brně. Od čtyř do osmi - první dvě hoďy trocha teorie k brzdám, podvozku, pneu a tak... potom hurá na moto a rozřazení do skupin - tři skupiny po 15-ti lidech... První - vedl Pepa Sršeň - megahustokrutostřelci, druhá Karel Táborský - ti co už někdy na okruhu byli a třetí (tam jsem patřil já ) Jirka Trčka - pro okruhové panice a panny . Jirka ukazoval ideální stopu a takto jsme odkroužili první půlhodinku... zjistil jsem, že jsem se brutálně seknul ve skupině, bo tam byli borci co v sedmdesáti přibržďovali do zatáčky, kde klidně mohli být i delší takže jsem takhle obkroužil tři půlhodinovky a pak konečně přišla volná trošku mě mrazilo, když Pepa při teorii říkal, že jim den před tím padlo sedm jezdců... takže jsem se asi první dvě kola krotil, ale pak už mi to nedalo a jel jsem tak, jak bych si na silnici nikdy nedovolil... Za mne hodnotím jako velmi zdařilou akci pro někoho, kdo na okruhu v životě nebyl... Myslim, že jsem v Brně nebyl naposled... konečně jsem sjel pneu až do krajů a párkrát si škrtnul stupačkou za mne velmi dobře investovaných 3500,- HOWGH
Jo a ještě jsem zapomněl... za celou dobu jen jeden pád a to v posledním kole volných... byla u toho i sanitka, ale snad to prý byla jen zlomená klíční kost...

Naposledy editováno 11.05.2009 13:35:45
1 2

11.5.2009 v 13:37 | Nahoru | #1
Tak já si tohle prubnul před minulý týden a taky pozitivní zážitky.Měl jsem štěstí,byl drzý a hned jsem vlezl k Sršňákovi do grupy,i tak jsme ale jezdili vlažně.To potom ve volných to bylo jiný kafe,až jsem vyzkoušel brzdné a brusné účinky Brněnskýho kačera .No i tak se těším zase příště do Brna.

11.5.2009 v 13:40 | Nahoru | #2
já naštěstí pouze po asfaltu, ale jednou jsem byl dlooouhej, ale ubrzdil

3 reakcí na tento příspěvek Tak jsem absolvoval motoškolu v Brně

11.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #3

kazdopadne, problem byl opet se zapadajicim sluncem pri vyjezdu k cilovce - nebylo tam vubec nic videt.. takze zpomalit na 90, k levymu kraji a modlit se, at te lidi jedouci za tebou videji.. mazec.. kamarad bohuzel skrze slunce pry prehledl nejakou pomaleji jedouci holcinu (a taky tam prej sam mel i dost nalozeno), takze sel na brzdu, ktera se zahryzla.. a nepustila.. nasledoval premet pres riditka jeste na asfaltu.. proto tolik zraneni..

p.s.: nejaci lide (pratele nekterych ucastniku) to pry primo natocili, tak uvidime az to dorazi do mejlu, co se vlastne stalo :\

Naposledy editováno 11.05.2009 14:42:36

11.5.2009 v 14:45 | Nahoru | #4
Qbi-C> Zdar chlape, dik za info ohledne vaseho rozbityho kamose. Snad se da brzo dokupy. To slunce je fakt pruserovy, neni to tam prvni problem

A ostatnim diky za pozitivni komentare

11.5.2009 v 14:47 | Nahoru | #5

keymaker> ...za mne velmi dobře investovaných 3500,-...

tak to oproti lonsku podrazili...

11.5.2009 v 14:49 | Nahoru | #6
Carlos MH> staci si vzpomenout na lonsky dvojity smrtak s prospeedem.. ja tam ve ctvrtek ke konci jel jako poslepu.. :\ kazdopadne vsichni na to byli upozornovani a i kamos rovnou pri vykladani ze sanitky rikal, ze to posral sam.. ve stredu ho budou operovat, tak snad se za riditka posadi co nejdriv..

p.s.: jinak dikes za pohodovy odpoledne - vase blbnuti na cilovce pri volnych prej nemelo chybu (znam z doslechu, bo dohnat se mi vas mym vyletnickym tempem fakt nepodarilo, hehehhehee)

Naposledy editováno 11.05.2009 14:51:30

11.5.2009 v 14:55 | Nahoru | #7
ja tam byl necelej mesic nazad a taky super. za carlosem se v posledni pulhodce jelo vazne dobre a nasledny volny byly nejlepsi. tedka se tesim na dalsi "uceni", ale uz trosku sviznejsi. ten cas proste musim stahnout.

Carlos MH> doufam ze ses ten den dockal spravnyho telefonatu a holcine (Natalka?) se dari dobre

11.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #8
Já se chystám 29.5. ke konkurenci do Mostu, tak to pak můžeme porovnat

11.5.2009 v 15:47 | Nahoru | #9
Tak drzim palec at se z toho vsichni dostanou. Jinak ten vycet zlomenit toho kluciny s dodatkem ze jsou to jen "kosmeticke" veci tak bych si nepral vedet co bylo tem ostanim

11.5.2009 v 15:52 | Nahoru | #10
RiCi96> vim jen, ze minimalne jeden jim tam na stole zustal..

11.5.2009 v 15:53 | Nahoru | #11

Qbi-C>hm, ten padlej byl nas kamarad na tuonu. byli jsme za nim jeste v brne v nemocnici vecer, finalni diagnoza - zlomene obe ruce, zlomena klicni kost, rozdrceny palec, narazena zebra, pohmozdeniny atd... ale na prijmu na traumatologii nam rekli, ze z tech 6ti, co jim tam ten den privezli ma pouze "kosmeticke" vady ..

To sluníčko v kopci to je dost nepříjemný pamatuju a byla to taky motoškola svítilo dost nepříjemně až jsem přes to neviděl traťáka s červenou vlajkou že je konec volnych už.

11.5.2009 v 15:58 | Nahoru | #12
Qbi-C> To myslis vazne? Ze z tech 7mi padu byl jeden smrtak? No to je mazec...

11.5.2009 v 16:05 | Nahoru | #13
on asi nemluvil o lidech z okruhu ale celkově...

11.5.2009 v 16:05 | Nahoru | #14
Qbi-C> čau Qbi,tak to je mazec.s takovými pády na volných ani nepočítám,když jsem tam nedávno byl,jezdili jsme poslední rundu někdy kolem 18.00 a tohle jsme neměli.za mě jsme spadli snad jen dva(mě se taky zapekla brzda při brždění) a oba v pohodě a motky snad tak.každopádně držím kakarádovi palce,ať se dá rychle do kupy.a zase někdy-třeba v Mostu

11.5.2009 v 16:11 | Nahoru | #15
kluci abych to uvedl na pravou miru - samozrejme ze neni rec o padech na okruhu. pouze v ten samy den, kdy naseho kamarada privezli do spitalu po tom svym crashi nam bylo receno, ze ten den uz jim privezli cca 5-6 mnohem vazneji zranenych motorkaru z okoli brna - tzn. opravdu NE Z OKRUHU.

ad artili) dik, vyridim - snad bude brzo ok

11.5.2009 v 16:13 | Nahoru | #16
jj, jel jsem tam hned po tom a už tam u něj někdo byl, ale je to fakt nepříjemný, když vidíš, jak tam je v zatáčce bordel, dál leží motorka a u někoho se tam skláněj... brr, z toho jsem fakt neměl dobrej pocit...
pozdravuj ho a že přeju brzký uzdravení...

Naposledy editováno 11.05.2009 16:14:01

11.5.2009 v 16:18 | Nahoru | #17

(foto ze ctvrtka - ne, tohle opravdu neni vtip - tahle osoba fakt v dzinach a kanadach vyrazila na okruh.., a nebyl jedinej, videli jsme dokonce i magora v obyc keckach..)

Naposledy editováno 11.05.2009 16:24:15

11.5.2009 v 16:25 | Nahoru | #18
To je nějakej voják co šel kolem ne?

11.5.2009 v 16:26 | Nahoru | #19

Qbi-C>no, kor v poslednim kole, to nasere.. na druhou stranu, ze se mu nestalo nic "vaznejsiho" je taky zasluha poradnyho vybaveni.. nechtel bych videt, jak by takovej crash prezil clovek, co leze na okruh napr. v necem takovym

koukám na ty laufy, to musel bejt hukot ad oblečení, nekteří lidi se holt nejprv musej poučit na vlastní kůži...a to doslova

11.5.2009 v 16:27 | Nahoru | #20
Qbi-C: to si děláš prdel? To jako takhle pustí člověka na okruh v Brně? Nevím jestli na jejich stránkách, ale někde jsem četl, že musí mít odpovídající vybavení: kombinézu, atd...

11.5.2009 v 16:29 | Nahoru | #21
FiZzeR> Takhle na dálku to vypadá na Jardiny solidní bordel

11.5.2009 v 16:59 | Nahoru | #22
no reknu vam ze mam zkusenost i z pohledu tratoveho komisare, a je to drsny, clovek neustale trne kdo sebou pleskne, uz nikdy vice

11.5.2009 v 17:40 | Nahoru | #23
Já tam sebou plskla do kačírku u C-čka minulou středu a nic mooc to nebylo, brrrr, ale jen pár modřin a naražené žebro, ale škola to teda byla a co motorka, jen stupačka,řadička a plastíky. Pusí tak kohololiv pokud máš love a zaplatíš! Byla jsem tam poprvé, ale osatní rozhodně ne, tak nevím na co ta motoškola je když Vám kolem ucha profrčí nějaký exot pomalu na zadním v cílovce.... Když jsou volé jízdy tak to vlastně nejde, hromadný star a 45 bláznů na okruhu podobného ražení....

Brzké uzdravení všem!!!!

11.5.2009 v 18:03 | Nahoru | #24
Qbi-C> Aha, diky za vysvetleni, jsem se leknul ze to bylo vse z okruhu. Jinak k obleceni - mozna maji neco v predpisech na okruhu, ale ve skutensoti to NIKDO nekontroluje a pusti tam kohokoliv v cemkoliv. To uz je pak na kazdym jak se citi.

11.5.2009 v 18:28 | Nahoru | #25
Peacemaker> jojo, dockal. Naty je krasna, jako maminka. Obema se dari dobre, diky

11.5.2009 v 18:32 | Nahoru | #26
Carlos MH> tak se přidávám a taky Ti Carlosi gratuluji,ať jsou obě zdrávi a dobře se daří,ale že si malá dala na čas ,už když já byl na motoškole před minulý týden,tak jsi čekal na fón jestli se nepletu

11.5.2009 v 20:33 | Nahoru | #27
artili> no, trvalo ji to docela dlouho. Tejden po terminu. To vis, byl sem jak na trni A diky za prani

12.5.2009 v 07:01 | Nahoru | #28
Kluci mám jen dotaz... Jak probíhala teoretická část?? Když jsem tam byl totiž minulý rok, tak snad 75% času zabralo povídání o gumách - což může být pro někoho užitečný, nicméně v motoškole, kde je skoro každej na okruhu poprvé bych byl radši, aby lidem řekli jak si najíždět zatáčky, kam koukat, jak se na motorku v zatáčce narovnat atd... O tomhle nepadlo defacto ani slovo, věc jako countersteering ( ani nevím jak se to řekne česky ) vypadla z Abraháma podle mě jen náhodou...
Prostě teorie podle mýho soudu nestála za nic ale jízdy byly fajn...

Tak jen jestli se něco změnilo...

12.5.2009 v 08:30 | Nahoru | #29
Ruck> gumy se probiraly hodne dlouho, ale nebyl problem se ptat na cokoliv a tam taky zabrousit. countersteering se zminovalo, coz je podle me fajn i trochu zbytecny, jedna se o podvedomou vec. co vic o tom rikat. podle me byla ta teorie spickova pro lidi, co zacinaj. ale i ja, kterej si nekriticky mysli, ze ho prakticky nemuze nic prekvapit, si nekolik zajimavych veci odnesl.
videl bych to tak, ze motoskola je koncipovana spis pro mirne pokrocily, pro ciste okruhovy jezdeni jsou jiny akce. jinak ale u nas se mluvilo i o tom jak zatacku projizdet kam se koukat atd. ale napr. pokrocily veci jako vypomahani si spojkou pri ruznych situacich ti ale jen tak nekdo nerekne a tady se to dozvis - a to je pro zacatecnika sakra velky sousto.

12.5.2009 v 09:01 | Nahoru | #30
Peacemaker> No divil by ses kolik lidí countersteering vůbec nevyužívá a zatáčí jen klopením motorky a vysedáváním....
Osobně moc nechápu proč tak moc rozpytvávají gumy ale budiž.

Jak vidím, tak se úroveň zlepšila, což je dobře Minulej rok jsem byl víceméně naštvanej, protože teorie byla o ničem...